אינטרנט אקספלורר 9

  • פותח הנושא trew
  • פורסם בתאריך

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
קבלתי את הניוזלטור והגעתי לאתר הזה http://wufoo.com/html5/
רק לי מוזר לראות את הנתונים של IE9 ב-HTML5?
לא דיברו על זה שהדפדפן שלהם תומך בתקנים וHTML5? (נכון הוא עדיין לא תקן אבל בכל זאת)
 

danielkatz

משתמש צעיר
D I G I T A L
כן ולא

מיקרוסופט לקחו ברצינות את אזהרת הW3C שלא לממש חלקים לא מוגמרים של אפיון הHTML5 והCSS3.
אז אמת, IE9 לא תומך בהרבה פיצ'רים מגניבים של HTML5 ובעיקר CSS3. מה שכן, בIE9 יש תמיכה "עקרונית" בHTML5. למשל אין מגבלה על שמות התגים שניתן להשתמש. ותמיכה בSVG. אני מאמין שהפילוסופיה שלהם הייתה: שאם נממש את SVG נהרוג שני ציפורים במכה אחת. גם תמיד תישאר אפשרות של fallback לSVG עבור כל הפיצ'רים שלCSS3 שלא מימשנו. וגם לא נהיה חייבים לממש טכנולוגיות לא בשלות. (SVG עצמה אינה טכנולוגיה חדשה, רק השידוך בינה לבין HTML).
מצד אחד זה מאט את קצב הקידמה, מצד שני בעוד שנתיים - שלש אנחנו נקלל את chrome ודומיו על מימוש מוקדם מדי של טכנולוגיות לא בשלות שתגרור מצב של אתרים קיימים שלא יהיו תקניים ע"פ המהדורה הסופית של התקנים. בדיוק כמו שאנחנו מקללים את IE6 כיום.
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שים לב שהוא בעיקר מדבר על תמיכה בform ואתה יכול לעשות בדיקה ולראות שהוא צודק
כאש אתה לוחץ על הסימן שאלה הוא מביא אותך לדף ששם אפשר להריץ ולידציה וכשאתה נמצא בדפדפן שלא תומך הוא לא מוציא הודעה מה שאין כן בדפדפן שתומך הוא מוציא הודעה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה