Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
רכשתי מוצר נחמד וטוב עם קופון (אוזניות אלחוטיות נאות למדיי), אלא שאחרי שבועיים הן מתו. אלי אקספרס מתעלמים בצורה מחוכמת:
המוכר - שהיא החנות הרשמית של המותג, אגב - כותבת תשובות ללא קשר, וכשכתבתי שרוצה החזר הפנו אותי לשירות הלקוחות הכללי באתר.
הם, מצידם, ציינו שעברו להם ימי הגנת הלקוח (45 יום?) והציעו ברוב טובם לתווך ולהעביר את השאלה/בקשה שלי למוכר... תודה רבה
שאלתי, אם כן:
האם כשאנחנו קונים מוצר מאלי אקספרס, מבחינתם אין מושג כזה שנקרא 'אחריות'? ברגע שקיבלנו אותו, והוא תקין, אי אפשר יותר לקבל עליו שירות? לא שנתיים, לא שנה ולא חודש?
תודה.
המוכר - שהיא החנות הרשמית של המותג, אגב - כותבת תשובות ללא קשר, וכשכתבתי שרוצה החזר הפנו אותי לשירות הלקוחות הכללי באתר.
הם, מצידם, ציינו שעברו להם ימי הגנת הלקוח (45 יום?) והציעו ברוב טובם לתווך ולהעביר את השאלה/בקשה שלי למוכר... תודה רבה
שאלתי, אם כן:
האם כשאנחנו קונים מוצר מאלי אקספרס, מבחינתם אין מושג כזה שנקרא 'אחריות'? ברגע שקיבלנו אותו, והוא תקין, אי אפשר יותר לקבל עליו שירות? לא שנתיים, לא שנה ולא חודש?
תודה.