איך תהרסו לעצמכם את האתר (ואת המוניטין) -חשוב!

  • פותח הנושא Shia
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

בת חן כותרת

משתמש רשום
מסכימה עם אברהם בכל מילה. בשניה הראשונה שראיתי את האשכול (וזה היה לפני שנוי השם) הזדעזעתי מעצם החשיפה של השם כך שגם אם הבנתי את חומרת העניין שנח עשה, לבי לא נתן לי להביע דעה בעניין.

מנגד, אני באופן אישי ועוד רבים אחרים כאן חייבת תודה עמוקה לשעיה שטורח ועוזר בצורה מקיפה, מקצועית וחכמה במגוון נושאים שנשאלים כאן בפורום. ולכן, אני מאד מבינה את כאב הלב, ההתמרמרות והאכזבה שדבר כזה נעשה לו, בשעה שנושא זכויות יוצרים קרוב לכולם (או רובם) כאן.

איני מתימרת להעלות נימוקים ושיטות הילכתיות אך חשבתי שאולי יש כאן מושג של נחלת הכלל בשעה שנכתבו הדברים בפומבי. אבל שוב, ברור שהיה מקום לכתוב את שעיה ככותב המאמר ואף להוסיף לינק לאתר שלו...:)

בכל אופן, יש להעיר את תשומת לבו של נח (לפני פרסום שמו) אולי עשה מה שעשה בתם לב.

ועוד דבר, שעיה, אם אתה תפסיק לכתוב כאן תגובות באתר הנזק שיגרם לנו יהיה גדול יותר....(זו לא רק בקשה אלא גם אזהרה :D)

מקוה שהובנתי.
 

yis

משתמש רשום
אני מתנצל ותנצל עוד אלף פעמים, אם פגעתי פה במישהו!!!

ראיתי את האשכול שפתחתם, בגלל המדריך שהעלת פה לפורום ואני העתקתי אותו, למה כל הרעש? א. המדריך הזה הוא מאד פשוט, רק משום שאתה כתבת אותו בצורה כה מושלמת לכן אני שמחתי להעלות אותו בשם שלך, בתקווה שאתה תהנה מזה מה.

כל המדריכים באתרי רובם ככולם העותקו ונכתבו בהסכמתם של העמלים על המדריכים בפרסום שמותם.

דבר ראשון שאני יעשה זה למחוק את המדריך מהאתר, אבל לא הבנתי למה כל הבלגן אם הייתה מודיע לי בפרטי הייתי מוחק את זה באותו יום, אני פשוט חשבתי שתשמח לפרסם מדריך בשמך שם באתר.

וזה שהעלתי את המדריך בשמו של -- זהו משום שהשם הזה נכנס אוטומטי, רק אם אני כותב משהו אחר זה משתנה, אני הייתי כותב את שמך בשמחה...

ודבר אחרון - אני לא יודע כמה נזק גרמת לי לאתר, לא התכוונתי לפגוע בך זה ברור, אבל הנזק נעשה כבר, האשכול הזה מה שכן הוא פתח את עיני להזהר יותר בכתיבת המדריכים לאתר,

ואולי זה נעשה לטובה, (מיכל123 עמוד הקודם..)....

ועל הלבנת הפנים וצליבת האישיות בפני כולם, אני סולח לך, והייתי שמח לבקש ממך אם תוכל לכתוב עוד מדריכים טובים ואיכותיים, כדי להעלותם לאתר...
 

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
ובהתנצלות זו האשכול ננעל, התנצלויות והשלמות בפרטי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  33  פעמים

לוח מודעות

למעלה