לנוכח ההערות בנושא לשון-הרע הקשורות להודעה זו, החלטתי לשנות את שמו של נשוא ההודעה ל: נח ציפרשטיין
לאחרונה פרסם אחד מחברי הפורום בשם נח ציפרשטיין (עם הכינוי ***), הודעה שבה הוא מציג בפני שאר חברי הפורום את אתר המדריכים החדש שהוא בנה.
נכנסתי לאתר, ולאחר דיפדוף קצר הגעתי למאמר בנושא "הבדל האיכות בין jpg לgif" מה מאוד התפלאתי כשגיליתי למרבה התדהמה שמאמר מחכים זה, נכתב על ידי, ממש כאן מעל דפי פורום "עיצוב גרפי". לא זו בלבד שתוכן המאמר הועתק במצח נחושה, אלא אף הדוגמאות המובאות שם, כוללות עיצוב לוגו ייחודי שלי.
אחרי השוק הראשוני, התפניתי לבדוק מספר מאמרים אחרים, וכאן כבר לא התפלאתי לגלות שידידנו, נח מתקשה להבחין בהבדל הדק שבין הפועל "כתב" לבין "העתיק". למעשה, המציאות העגומה היא אוסף מאמרים מועתקים שבראשם מתנוסס בגאון שמו של נח ציפרשטיין ה"כותב" המוכשר.
יתכן שהדבר היה פחות חמור אילו היה נעשה בתום לב ובאופן אקראי.
אולם במקרה שלנו ניכר שהבחור מכיר היטב את הנושא, מבין את התחום ואת הפוטנציאל הגלום בו, לראיה, ניתן לראות את הקריאה שלו לגולשים, להכניס מאמרים כאמצעי לזכות לחשיפה ולקידום אישי.
כך שלמעשה, נח ציפרשטיין משתמש במודע, בעבודתם של אחרים על מנת לקדם את עצמו ואת האתר שלו (שגם משמש כפלטפורמה לרווחים קלים מפרסומות ADsence של גוגל)
אם כן, תוצאה ראשונה שנח השיג, הוא פגיעה באמינותו ומקוריות התוכן שלו.
פגיעה שניה ולא פחות קלה, היא ההשפעה שיש לכך על היכולת שלו לקדם את דירוג האתר שלו במנועי חיפוש.
מנועי החיפוש הגדולים מצוידים במנגנונים המזהים תוכן מועתק בנקל ומענישים בחומרה אתרים שבהם מופיע תוכן כפול ועל אחת כמה וכמה, אתרים המפרסמים תוכן מועתק. (ע"י הורדת דירוג הPage-Rank ל-0)
לסיכום, ידידי בוני האתרים היקרים, קחו לתשומת לבכם, דוגמה מצויינת מה לא לעשות באתר
לאחרונה פרסם אחד מחברי הפורום בשם נח ציפרשטיין (עם הכינוי ***), הודעה שבה הוא מציג בפני שאר חברי הפורום את אתר המדריכים החדש שהוא בנה.
נכנסתי לאתר, ולאחר דיפדוף קצר הגעתי למאמר בנושא "הבדל האיכות בין jpg לgif" מה מאוד התפלאתי כשגיליתי למרבה התדהמה שמאמר מחכים זה, נכתב על ידי, ממש כאן מעל דפי פורום "עיצוב גרפי". לא זו בלבד שתוכן המאמר הועתק במצח נחושה, אלא אף הדוגמאות המובאות שם, כוללות עיצוב לוגו ייחודי שלי.
אחרי השוק הראשוני, התפניתי לבדוק מספר מאמרים אחרים, וכאן כבר לא התפלאתי לגלות שידידנו, נח מתקשה להבחין בהבדל הדק שבין הפועל "כתב" לבין "העתיק". למעשה, המציאות העגומה היא אוסף מאמרים מועתקים שבראשם מתנוסס בגאון שמו של נח ציפרשטיין ה"כותב" המוכשר.
יתכן שהדבר היה פחות חמור אילו היה נעשה בתום לב ובאופן אקראי.
אולם במקרה שלנו ניכר שהבחור מכיר היטב את הנושא, מבין את התחום ואת הפוטנציאל הגלום בו, לראיה, ניתן לראות את הקריאה שלו לגולשים, להכניס מאמרים כאמצעי לזכות לחשיפה ולקידום אישי.
כך שלמעשה, נח ציפרשטיין משתמש במודע, בעבודתם של אחרים על מנת לקדם את עצמו ואת האתר שלו (שגם משמש כפלטפורמה לרווחים קלים מפרסומות ADsence של גוגל)
אם כן, תוצאה ראשונה שנח השיג, הוא פגיעה באמינותו ומקוריות התוכן שלו.
פגיעה שניה ולא פחות קלה, היא ההשפעה שיש לכך על היכולת שלו לקדם את דירוג האתר שלו במנועי חיפוש.
מנועי החיפוש הגדולים מצוידים במנגנונים המזהים תוכן מועתק בנקל ומענישים בחומרה אתרים שבהם מופיע תוכן כפול ועל אחת כמה וכמה, אתרים המפרסמים תוכן מועתק. (ע"י הורדת דירוג הPage-Rank ל-0)
לסיכום, ידידי בוני האתרים היקרים, קחו לתשומת לבכם, דוגמה מצויינת מה לא לעשות באתר