איך מחשבים פיצויים??

  • פותח הנושא ETH
  • פורסם בתאריך

ETH

משתמש רשום
עבדתי במשך שנה ושמונה חודשים איך מחשבים פיצויים האם לפי משכורת אחת או 1 ו-2/3 שנה דהיינו משכורת ו-2/3?
כ''כ האם מה שעבדתי במשרה לא מלאה יכול להשפיע על גובה פיצויים או שבכל מקרה את המשכורת שקבלתי אני צריכה לקבל?
כ''כ בהתפטרות אחרי לידה כדי לטפל בתינוק האם מקבלים פיצוי כפול גם מהפרשה לקרן פיצויים וגם מהמעביד או רק מהמעביד?
האם תקופת חופשת לידה מחושבת כזמן עבודה לגבי פיצויים?
אשמח מאד אם מישהו יענה לי בתודה ובברכה
 

חיה.

משתמש מקצוען
1. תקבלי לפי שנה ושמונה חודשים - משכורת + 2/3 משכורת.
2. אם היקף המשרה היה קבוע כל התקופה, אז בכל מקרה תקבלי משכורת אחרונה + 2/3. אם היקף המשרה השתנה יעשו חישוב לפי התקופות.
3. אין הבדל אם זה התפטרות אחרי לידה או שהמעביד מפטר מעצמו. כאשר מגיע לעובד פיצויים תחילה מחשבים את גובה הפיצויים המגיעים. לאחר מכן בודקים כמה כסף יש בקרן פיצויים האישית של העובד, ואת היתרה בלבד המעביד משלם מכיסו.
4. כן, בתנאי כמובן שההתפטרות נעשתה בתום חופשת הלידה.
5. אם את רוצה להרוויח את סעיך 4 ולהתפטר בסוף חופשת הלידה, ואת מתכננת לחתום אבטלה לאחר ההתפטרות, ייתכן מאד שזה לא מהלך חכם ויש לבדוק בדיוק את נסיבות ההתפטרות לבדוק האם תוכלי לקבל אבטלה מיד או רק לאחר 90 יום מההתפטרות.
 
  • תודה
Reactions: ETH

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה