איך לפנות תנור אפייה ישן מהבית?

דאלארס

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כתבתי לך כבר לעי"ל חבל לך על הזמן והטלפונים, לא משה ולא מוחמד...הברזל במחיר על הפנים אף אחד לא שולח רכב וסבל בשביל תנור.
רק אם תראי ברחוב רכב שאוסף גרוטאות מתכת ותבקשי יפה, זה יהיה בחינם, גם לא בטוח.
תמיד נשארת האפשרות לבקש טובה מכמה בחורים להוריד את התנור, אבל בימינו גם טובות זה בכסף....נשאר לך רק לבחור.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
באשדוד יש אברך המפנה ללא תשלום.
"חסד של ברזל" הוא קורא לעצמו.
 

דרורינשרחלי

משתמש רשום
יש יש יש נסים!!!! התפללתי לקב"ה שיתן לי כוח ובכוח המוח פרקתי את התנור לחלקים בעזרת הוצאת מברגים והוצאת חלקים מהתנור וכך פיניתי הכול למטה יחד עם אמי שתחיה ואת גוף התנור עצמו, שנהיה קל הרבה יותר, הורדתי למטה מדרגה מדרגה עד שהכול פונה. והכול בעשרים דקות וזאת אחרי שחיכיתי שלושה חודשים.... מסקנה: לעולם אל תחכו למשיח, תפעלו להביא אותו אליכם... אני חושבת על הלקח הזה הרבה, שאני יכולה בדיוק באותה הדרך ליזום ולהביא אליי את המזל והברכה אל תוך חיי בעזר השם. תודה לכולכם מהלב!!!
 

דרורינשרחלי

משתמש רשום
אגב, השרשור הזה החכים אותי במעט וחושת שהוא יועיל להרבה מהגולשים ותודה על המידע אודות ''חסד של ברזל'' לטובת הזקוקים לפינוי דברי ברזל בחינם.
 

דודוד

משתמש רשום
הרעיון נכון, אך לגבי המשיח אין מה לעשות [השתדלות חומרית] וכן צריך לחכות ולקוות. וכמובן להתפלל....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה