מאמרים איך לבחור תבנית ועל ההבדלים בין התבניות

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
כפי שכתבתי במאמר הקודם על תבניות, והסברתי בהרחבה את הגישה שלי, כי אין ספק שכדאי ורצוי להתבסס על תבניות קודמות נאות של מפתחים אחרים, כדי שיקל עלינו את העבודה ונוכל להתמקד יותר בעיצוב בתקדם שלב לאחר שכבר נעשה שלב א’.

שני סוגי מפתחים והשימוש שלהם בתבניות
כיום ישנם שני סוגי מפתחים שמשתמשים בתבניות, יש מפתחים שמשתמשים בתבניות בלבד, משנים את המלל ואת התמונות, ומביאים אתר מוכן ללקוח. ויש מפתחים שמתחילים עם תבנית, ומעצבים מחדש כל מה שנראה ואז מביאים אתר משודרג יותר ללקוח.
ברור שהדרך הראשונה היא הרבה פחות רצויה, משום שהתבניות בד”כ לא מגיעות עם עיצוב מוכן מראש ומותאם אישית לכל הדפים, ואכן אצלינו הפיתוח מחולק לשני מסלולים מרכזיים, ובמקרה שהלקוח מעוניין במסלול המבוסס תבנית בלבד אנו לוקחים הרבה יותר זול.


המשך המאמר בבלוג שלי כאן
https://moshesites.com/איך-לבחור-תבנית-ועל-ההבדלים-בין-התבניו/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה