איך חוסמים גלישה לאינטרנט דרך הBIOS?

avi media

משתמש מקצוען
איך חוסמים גלישה לאינטרנט דרך הBIOS? שמעתי שיש אפשרות כזו ואפשר גם להגדיר שם קוד, משהוא יודע לאיזה הגדרה נכנסים? כרגע אני צריך למחשב נייד של אסוס. תודה רבה.
 

mosgar2004

משתמש רשום
בא נתחיל בזה שלפי מה שידוע לי, לא ניתן לעשות דבר כזה.
אני מאמין שאם זה אפשרי זה עובד עם ניטרול רכיבי מערכת (מה שלא עוזר בדרך כלל עם מערכות מתקדמות כמו Vista ו-7 (משום שיש להם איזשהו EFI ש"רוכב" על ה-BIOS. כך ששינויים ב-BIOS בנושא הזה לא יעזרו)), אבל בכל מקרה לא ניתן להגדיר קוד. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להגדיר קוד לשינויים של הגדרות BIOS. אבל זה לא עמיד במיוחד. תמיד יש אפשרות להשתמש בסיסמת מאסטר או לאפס את הסיסמא ע"י ניקוי זיכרון CMOS.
כשאנחנו מדברים על מחשב נייד הדברים מסתבכים עוד יותר משום שה-BIOS של מחשבים ניידים הוא בדרך כלל מצומצם יותר ומכיל פחות אפשרויות (בפרט שאם זה של ASUS אתה כנראה מדבר על Asus Eee, ובקטגוריה הזו של נטבוקים ה-BIOS כמעט לא מכיל אפשרויות שליטה).
 

avi media

משתמש מקצוען
תודה רבה על התגובה. אבל המוכר ברשת מחשבים ידועה אמר לי ששייך רק הוא לא זוכר בע"פ . כמובן שהכוונה ניטרול רכיבי מערכת, הוא אמר שאפשר לבטל לגמרי את הפעולה של המודם האלחוטי ע"י ההגדרות. בפועל נכנסתי ובאמת בקושי מצאתי אפשרויות... מדובר במחשב נייד דגם Asus Eee PC 1005HA N280 NetBook . עם מערכת הפעלה xp 2003 . אם יש לך כיוון כלשהוא אשמח אם תפרט. בעל המחשב אינו יכול להשאיר את המחשב יום שלם עד שהמוכר יואיל בטובו לעשות זאת... זה דחוף לו. תודה רבה.
 

SHL

משתמש רשום
יש שני אפשרויות לקוד בBIOS אחד מעל השני
אחד מהם הוא קוד למחשב ובו הישתמשת
והשני הוא קוד רק לBIOS והוא מופיע רק בכניסה לBIOS
תנסה להישתמש בו
יכול להיות שבמחשב נייד אין את האפשרות הזאת
בהצלחה
 

agav

משתמש צעיר
אין לי מושג מה קורה באסוס, אבל בנייד של דל - אפשר להוציא את הצ'יפ מאחורה (מצריך קצת ידע בשימוש במברג).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה