ראשית כל קבלו הערכה- על ההשקעה, כל פעם פרסומת חדשה ויפה.
לגופו של טקסט.
לא ברור לי מה חידשתם?!
כיף? כאילו מישהו אמר שזה עינוי?
ואח"כ לכתוב שבאמת הכי כיף?
הייתי בוחרת מעלה מהמעלות שפירטתם תחת לכותרת
ואותה מציגה בדרך קריאטיבית.
- גם חנות יפה
- גם מסגרות איכותיות
- גם סגנון קולע
- וגם הכנה במקום.
נכון. כיף זה לונה פארק...לא משקפיים.עכשיו אם הבנתי נכון, הרי שהבנתי כי לא קולטים אפילו מסר אחד, נכון?
הבנתם טוב מאד.אז זה אומר שצריך להחדיר רק מסר אחד מתוך הארבע (אולי שניים).
עד היום עשיתם את המסר של הכנה קלה במקום, לא?
היה זכור לי ממודעות קודמות משום מה אולי זה היה טיוטה?.ממש לא, לא הכנסתי את זה כמעט בשום מודעה, אפילו שזה ממש אסטרטגי לעסק.
אבל ת'אמת, זה דבר שמכניסים בדלת האחורית ולא אמור לקחת מודעה של שבוע כדי להכניס את זה.
חנות יפה- פחות, אם כן שזה יראה בעיצוב ולא במלל.
- גם חנות יפה
- גם מסגרות איכותיות
- גם סגנון קולע
- וגם הכנה במקום.
אם כן שזה יראה בעיצוב ולא במלל.
זו תמונה אמיתית מהחנות?זה מה שכתבתי שזה לא סופי כי אני רוצה להטמיע את התמונה של החנות.
זו תמונה אמיתית מהחנות?
אם שמים תמונה ממש ממש יפה וגדולה, אפשר לחסוך במלל, לדעתי.לא, אני עוד כמה דקות יעלה את התמונה האמתית.
הופה,אפילו שזה ממש אסטרטגי לעסק.
וואו! איזה חוייה זה לקרוא את הפוסט הזה.הופה,
ענית לעצמך את התשובה.
עסק חדש.
דבר ראשון מפרקים אותו לגורמים יחד עם הלקוח.
מפשיטים את עורו וצורתו עד שמגיעים לנקודת הבידול של העסק.
תסבירי לי בבקשה,
למה אני אמורה לעזוב את האופטיקה המוכרת והמועדפת עלי?
הרי נח לי (המוכר הוא נח בד"כ)
יש שם תסגנון שאני אוהבת ( לכל המסוקרנים, עגול.)
כיף לי שם כי יש קיר שלם שאני יכולה להתלבש עליו ( או להרכיב אותו...)
כל החנויות, במידה והן מבינות עניין,
מביאות סגנון עדכני,
יוצרות נראות מושכת לחנות,
ומשתדלות שתהיה חווית משתמש.
אז עד כה לא משכת אותי לצאת.
אבלל --
פתאום איכשהו אני שמה לב באותיות קטנות ש..
מביאים לך תמוצר במקום.
שאפו על החנות הזו!
שירבו כמותה,
ולמה?
כי עכשיו דיברת באמת על חויית קנייה.
שאת יוצאת לשופינג, הכיף שלך הוא לחזור עם שקיות ביד.
ופה את חוזרת עם מוצר, יש!!
מה עוד?
אז זהו, שלא עוד הקטע הזה שאת באה ,בוחרת במאמץ רב את המועדף עליך, קונה.
חוזרת, מתלבטת, קמה באמצע הלילה אוף בטוח זה לא יתאים עם הבגד הזה,
חבל שזה לא פה לידי,
רושמת ביומן תתאריך שזה אמור להיות מוכן. מצפה, התאריך הגיע, מתקשרת,
שעה מחכה על הקו כי הוא לא מוצא ולא בטוח שזה עדיין מוכן,
מזדהה שוב ושוב, כבר אמרת את חיית המחמד המועדפת עליך מרוב רצון להזדהות,
אבל הם בטעות רשמו על שם אחר...אז מצטערים וזה יהיה מוכן רק עוד שבוע..
בום יצא לי האוויר. (כבר מזמן, אבל עכשיו סופית)
ו.. תנסי לחשוב על אלו ששברו ת'משקף... איזה כיף לשבור ולקבל חדש באותו יום...
נכון שזו נקודת רב בידולית כי יש כמה וכמה חנויות אופטיקה שכבר "מתבדלות" בהכנה במקום והעניין כבר לא הכי חדש בשוק...
אבל היא הנקודה שהכי הייתה ראויה להתייחסות מכל הנקודות הנ"ל.
לכי על זה.
תגדילי את זה!!
שזה לא יראה כמו ההזהרות שרושמים בצד או עד גמר המלאי והמבצע תקף...
מגיע לאסטרטגיה הזו קצת יותר נראות...
לפעמים הדברים הקטנים שלא שמים לב אליהם יכולים לשמש לנו כנשק מצויין.
הצלחות!
ושתפי בסופי.
כל זה כמובן אם אין חנות ברחוב ממול שגם עושה את זה...הופה,
ענית לעצמך את התשובה.
עסק חדש.
דבר ראשון מפרקים אותו לגורמים יחד עם הלקוח.
מפשיטים את עורו וצורתו עד שמגיעים לנקודת הבידול של העסק.
תסבירי לי בבקשה,
למה אני אמורה לעזוב את האופטיקה המוכרת והמועדפת עלי?
הרי נח לי (המוכר הוא נח בד"כ)
יש שם תסגנון שאני אוהבת ( לכל המסוקרנים, עגול.)
כיף לי שם כי יש קיר שלם שאני יכולה להתלבש עליו ( או להרכיב אותו...)
כל החנויות, במידה והן מבינות עניין,
מביאות סגנון עדכני,
יוצרות נראות מושכת לחנות,
ומשתדלות שתהיה חווית משתמש.
אז עד כה לא משכת אותי לצאת.
אבלל --
פתאום איכשהו אני שמה לב באותיות קטנות ש..
מביאים לך תמוצר במקום.
שאפו על החנות הזו!
שירבו כמותה,
ולמה?
כי עכשיו דיברת באמת על חויית קנייה.
שאת יוצאת לשופינג, הכיף שלך הוא לחזור עם שקיות ביד.
ופה את חוזרת עם מוצר, יש!!
מה עוד?
אז זהו, שלא עוד הקטע הזה שאת באה ,בוחרת במאמץ רב את המועדף עליך, קונה.
חוזרת, מתלבטת, קמה באמצע הלילה אוף בטוח זה לא יתאים עם הבגד הזה,
חבל שזה לא פה לידי,
רושמת ביומן תתאריך שזה אמור להיות מוכן. מצפה, התאריך הגיע, מתקשרת,
שעה מחכה על הקו כי הוא לא מוצא ולא בטוח שזה עדיין מוכן,
מזדהה שוב ושוב, כבר אמרת את חיית המחמד המועדפת עליך מרוב רצון להזדהות,
אבל הם בטעות רשמו על שם אחר...אז מצטערים וזה יהיה מוכן רק עוד שבוע..
בום יצא לי האוויר. (כבר מזמן, אבל עכשיו סופית)
ו.. תנסי לחשוב על אלו ששברו ת'משקף... איזה כיף לשבור ולקבל חדש באותו יום...
נכון שזו נקודת רב בידולית כי יש כמה וכמה חנויות אופטיקה שכבר "מתבדלות" בהכנה במקום והעניין כבר לא הכי חדש בשוק...
אבל היא הנקודה שהכי הייתה ראויה להתייחסות מכל הנקודות הנ"ל.
לכי על זה.
תגדילי את זה!!
שזה לא יראה כמו ההזהרות שרושמים בצד או עד גמר המלאי והמבצע תקף...
מגיע לאסטרטגיה הזו קצת יותר נראות...
לפעמים הדברים הקטנים שלא שמים לב אליהם יכולים לשמש לנו כנשק מצויין.
הצלחות!
ושתפי בסופי.
הופה,
ענית לעצמך את התשובה.
כל זה כמובן אם אין חנות ברחוב ממול שגם עושה את זה...
כ"כ צודק.כל זה כמובן אם אין חנות ברחוב ממול שגם עושה את זה...
אחרי שהגענו לנקודת הבידול של העסק עצמו, צריך לעבור שלב, לשלב המתחרים.נכון שזו נקודת רב בידולית כי יש כמה וכמה חנויות אופטיקה שכבר "מתבדלות" בהכנה במקום והעניין כבר לא הכי חדש בשוק...
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: