איזה עדשה הכי מומלץ למצלמה 6d?

מעל הקרקע

משתמש רשום
אשמח שתחכימו אותי בנושא..דחוף לי מאד!!

אני נמצאת כרגע בקמרה באילת..וחשוב לי לקנות את זה מהם..

תודה לכולם!
 

דיצה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
תקציב???.


לחוץ, במחיר שפוי-85 1.8.
אם יש אפשרות-24-70 2.8.
 

דוד דנברג

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ייעוד ?

אם הקניה בקאמרה חובה להוסיף אחריות מאק. האחריות של קאמרה לא שימושית
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
נכתב ע"י דיצה;2512860:
תקציב???.


לחוץ, במחיר שפוי-85 1.8.
אם יש אפשרות-24-70 2.8.

2 העדשות האלה לא עונות לאותו צריך.
 

מעל הקרקע

משתמש רשום
נכתב ע"י דוד דנברג;2512938:
ייעוד ?

אם הקניה בקאמרה חובה להוסיף אחריות מאק. האחריות של קאמרה לא שימושית

הצורך הוא בעיקר לצילומי חוץ, חשוב מאד החדות,

תגדירו לי על העדשה כל אחת מה התפקיד שלה..ולגבי האחריות את זה לא ידעתי
ותודה על העדכון.

תודה רבה רבה מחכה לתשובה מכם
 

דיצה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הלכתי על חוץ, שזה הסטנדרט.
אם קונים עדשה לסטודיו בד"כ יודעים כבר מה לפרט בבקשה. :)

שתיהן מצוינות לחוץ.
המחירים-פרשה אחרת.
 

מעל הקרקע

משתמש רשום
ועוד משו.. העדשות שאתם ממליצים עליהם הם למצלמה 6D נכון?

זו המצלמה שהמליצו לי עליה..פול פריים
רציתי משהו יותר מתקדם מה70D וכו'..


ושוב תודה לכל העונים
 

מעל הקרקע

משתמש רשום
נכתב ע"י דיצה;2513051:
הלכתי על חוץ, שזה הסטנדרט.
אם קונים עדשה לסטודיו בד"כ יודעים כבר מה לפרט בבקשה. :)

שתיהן מצוינות לחוץ.
המחירים-פרשה אחרת.

????
יעל אומרת משהו אחר..
שתיהן לא עונות לאותו הצורך..חבר'ה תסבירו..יש חילוקי דעות?
 

דיצה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מיועדות ל6D.

מה התקציב?.
 

♦ברכי קעניג♦

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י רותי המניק;2513140:
24-70 זה עדשה מאד רחבה
לדעתי נטו לאירועים / משפחות

70-200 לחוץ עדיפה פי מליון
אם לא ה85

בדיוק
מנסיון קצר בצילום עם ה24-70 שהיא עשה מאלפת וחדה אבל לא מתאימה כל כך לצילומי חוץ.
שבצילומי חוץ צריך יותר את הבוקה ואת התמקדות בילד אחד שתיים.
העדשה מתאימה לצילום סטודיו, אירועים ומשפחות- ומי שזקוק לעדשה לצילום סטודיו באירועים- זו העדשה מבחינתי- אבל עולה בהתאם.

עדשת 70-200- כבידה, ושווה. הטוב שלה זה עם הצמצם 2.8
ואם אין תקציב לזה- 85 עם צמצם 1.8 עושה טוב את העבודה- במיוחד במצלמת פול פריים
היא קלה נוחה, הצמצם שלה עושה עבודות יפות.
ולא כל כך יקרה.
עדשה קלאסית ממש.
 

מעל הקרקע

משתמש רשום
דווקא אני הבנתי שצמצם 2.8 לא מומלץ(כבד ולא נח )וצמצם 4 עושה עבודה יפה מאד
ואם זה צמצם 4 בכל זאת, עדיף עדשה 85:eek:?
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
נכתב ע"י מעל הקרקע;2513201:
דווקא אני הבנתי שצמצם 2.8 לא מומלץ(כבד ולא נח )וצמצם 4 עושה עבודה יפה מאד
ואם זה צמצם 4 בכל זאת, עדיף עדשה 85:eek:?

בדיוק
אז ענית לעצמך את התשובה.

ה85 אחלה עדשה
המחיר שלה זה שצריך לעבוד איתה קשה.

ב70-200 (F4) יש נוחות עבודה אבל את משלמת את המחיר בצמצם

תכלס ה85 זולה ושווה כל שקל
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
נכתב ע"י דיצה;2513051:
הלכתי על חוץ, שזה הסטנדרט.
אם קונים עדשה לסטודיו בד"כ יודעים כבר מה לפרט בבקשה. :)

שתיהן מצוינות לחוץ.

ה24/70 לא מומלצת לחוץ. בוקה על הפנים. לסטודיו פצצה.
 

PERLAH

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
צולם עם 6D 24-70

צמצם 3.2 ISO640
 

דוד דנברג

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י מעל הקרקע;2513048:
הצורך הוא בעיקר לצילומי חוץ, חשוב מאד החדות,

תגדירו לי על העדשה כל אחת מה התפקיד שלה..ולגבי האחריות את זה לא ידעתי
ותודה על העדכון.

תודה רבה רבה מחכה לתשובה מכם

חדות זה הפרמטר האחרון שרלוונטי למדד יעילות העדשה, חשוב יותר נתוני אורך מוקד ופרספקטיבה, התמודדות עם אור אחורי ואמינות צבע, מפתח צמצם ואיכות בוקה, מהירות, דיוק פוקוס ואמינות, נוחות עבודה ...
בהנחה שאנחנו לא מדברים על עדשת קיט שעולה כמה מאות בודדות, הבדלי החדות בין עדשה של 2000 ל-100000 לא נראים בעין, בנתונים מסויימים ובהגדלת כל פיקסל יתכנו הבדלים לא משמעותיים.
עדשה לצילום חוץ צריכה להתמודד עם אור אחורי, לתת בוקה טוב, לאפשר צילום גם בתנאי תאורה נמוכים - מפתח צמצם גדול, להכיל אורך מוקד משתנה - זום.
זום זה פינוק שלדעתי הכרחי. בסטודיו ביתי המרחק מהמצולם לא משתנה משמעותית, מקיסמום הליכה של 2-3 מטרים. בחוץ המרחקים משתנים ובין תמונת פנים לתמונה רחבה שבה המצולם קטן בפריים עם עדשת טלה ההליכה הפיזית גדולה.
לגוף עם חיישן מלא ההמלצה היא עדשת 70-200 2.8, לקנון וניקון יש אותה עם מייצב (I/II) ובלי, ואם התקציב נמוך יותר יש גם לטמרון וסיגמא.
החסרון בעדשת טלה זום מהירה, זה המשקל שלה, כמעט 2 ק"ג.
החלופות הם או עדשת פריים, כשהתוצאה היא לרוץ פיזית הרבה ולקבל פרספקטיבה דומה בכל הסט. או עדשה דומה עם צמצם 4 שכבדה פחות אבל בשביל לקבל עומק שדה רדוד יהיה צורך לצלם באורכי מוקד גדולים יותר וההתמודדות עם היעדר אור תהיה מורכבת יותר.

אם ה-70-200 2.8 היתה כבדה לי הייתי בוחר בסט עדשות פריים (כנראה על שני גופים) ואם כבר עדשות פריים אז סיגמא ארט 1.4

בכל מקרה לא לצאת לצילום חוץ עם עדשת טלה קבועה בודדת, זה יוצר סט משעמם מבחינת פרספקטיבה, יוצר צורך לנסות ללא הצלחה לפצות עם גיוון לוקיישנים, ביגוד ואביזרים שבאלבום יוצרים אי קשר בין עמוד לעמוד

בהצלחה בבחירה
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
נכתב ע"י PERLAH;2513271:
צולם עם 6D 24-70

צמצם 3.2 ISO640
צולם עם 85 על 6D קנון


בוקה שונה לחלוטין
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה