אני מעוניינת לרכוש עגלת יויו

שריתי גוט

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

מה שכן יש לי לומר: תפסיקו אחת ולתמיד לחשוב שעגלת תינוק היא גם עגלת משא! לא יכולה לראות את העגלות שסוחבות יותר שקיות מאשר תינוק מסכן...
הדבר היחיד שתולה לי על העגלה זה תיק קטן וקליל שמכיל כמה טישויים, טיטול בודד, מוצץ ובקבוק... והסל למטה מתמלא בעדינות רק בחורף בניילון לגשם...
תהנו![/QUOTE]

בדרך כלל לא הולכים עם העגלה סתם להליכה
אפילו כשיוצאים לגינה צריך לקחת בקבוק מים ואוכל ועוד כמה דברים כן?

ומצליחה יותר מידי שקוף שיש לך משהו נגד היויו בנתיים לפי התגובות הנלהבות על היויו לא הצלחת למרות שם הניק שלך
 

טלמון

משתמש רשום
ערב טוב
צריכה עזרה דחוף..
האם יש למישהו ניסיון עם חיבור 2 עגלות יויו ? יש לי טיולון וגם את האמבטיה שלהם ואני רוצה לקנות באלי אקספרס את המתאם לחבר את שניהם ביחד במקום לקנות עגלת תאומים.
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון .
תודה רבה
 

הכל מהשם

משתמש פעיל
ערב טוב
צריכה עזרה דחוף..
האם יש למישהו ניסיון עם חיבור 2 עגלות יויו ? יש לי טיולון וגם את האמבטיה שלהם ואני רוצה לקנות באלי אקספרס את המתאם לחבר את שניהם ביחד במקום לקנות עגלת תאומים.
אשמח לשמוע מבעלי ניסיון .
תודה רבה
אני כבר עניתי כמה פעמיים משתמשת יומי יומי כמעט עם המחבר מאוד נהנת
 

הכל מהשם

משתמש פעיל
ואי תודה רבה שענית .
איפה קנית ? מוכר אחד אמר שזה הורס את היויו ..יש בזה משהו?
יש לי כבר את העגלה ואת המחבר יותר משנה ..ולא ראיתי שזה הורס את העגלה סוחבת עם זה ילד גדול וכבד ועדיין נראה כמו חדש
אני יודעת שלא ממליצים על זה גם לי החנות לא המליץ
קניתי אותו בסופר בייבי בירושלים אבל כדאי יותר לקנות באליאקספרס יותר זול
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה