הקלידים של רולנד

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אם רולנד רוצה לחזור לקדמה.
היא צריכה להפציץ את השוק בסטים חופשיים חינמיים מה שישווה אותה עם המתחרות ימהה וקורג!

תודה רבה ולגבי הסטים אתה צודק ולכן אנחנו כאן:) קבלו עוד מקצבים
 

קבצים מצורפים

  • עוד מקצבים מהעולם.zip
    KB 567 · צפיות: 98

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מעניין מה שאתה אומר, היה נשמע לי שקל לדגום בו
אגב הקלידים החצי שקולים, והגירסה הארוכה 76 קלידים, והיציאות הנוספות מאחורה, הם לפעמים ממש שיקול
כי בסוף אם מישהו רוצה לנגן באס אקורד, זה מאוד מאוד נוח שיש לך מקלדת ארוכה ואיכותית ועוד יציאה נפרדת לבס בלי לפגוע בסטריאו של הפסנתר (למרות שלרוב הפסנתר בסטריאו זה לא הכי משמעותי בהגברה כי אין הרבה אנשים ששומעים בשווה משני הרמקולים בו זמנית, אלא תלוי איפה האדם נמצא במעגל.. למרות שלפעמים כששומעים פסנתר שהופך למונו זה זוועה, ולכן כדאי מאוד להשקיע למצוא דגימת פסנתר שנשמעת טוב במונו וגם שישמעו ממנה משהו ביחד עם כל הכלים.. הדגימה של הימהה באשכול לכל שוחרי הדגימות נראה לי טובה לזה)

חוץ למעיישה נראה לי שיותר קל עם מהירויות על אותו קליד בקלידים חצי שקולים, וגם אולי בכינורות של מזרחית, יש עוד מישהו שחושב ככה?
תוכל בבקשה לפרט מה הענין ביציאות נפרדות לבס/תופים?
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אם מנגנים עם מקצבים לכאורה עדיף רק 2, ולעשות את הבלאנס לפני זה, כי בין מקצבים הווליום לפעמים משתנה וכו' אז לכאורה אין עניין להפריד
אם מנגנים עם להקה שיש בה תופים, עדיף להוציא את הבס בנפרד ואז הסאונדמן יכול לטפל בו כאוות נפשו ושאר הצלילים יוצאים לך בסטריאו, ובלי לעבוד קשה להפריד באס ואקורדים לימין ושמאל
 

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
ואם אתה מוסיף 2 קומות יש לך אופציה שהבאס עצמו יהיה סטראופוני ומלא יותר כי תקבל 2 יציאות בקלידים למעלה לצלילים ולליווי ו2 יציאות בקלידים למטה בשביל הבאס ותוכל לבנות בלאנס באס ולשלוח מ100hz-50hz בQ של האורגן לצד ימין וזה יהיה לבאס עצמו (נמוכים) ו- 5hz-12hz לצד שמאל וזה יהיה לפרזנס (תחום ביניים) בשביל לתת עומק לבאס
 
נערך לאחרונה ב:

Studio Bit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
כאן יש קצת דוגמה למקצבים של פריילך חסידי הורה דאנס ושקטים שנגנתי על הea7
אני רואה שגם אחרי שכתבתי לך ביקורת אתה ממשיך להעלות כל הכבוד...
1. אל תנגן באורגן במשך יום שלם תעשה כוס קפה תהיה רגוע תעצום עיניים תנקה את הראש ותדליק את האורגן בווליום שקט עד בינוני תפעיל איזה מקצב שאתה רוצה ותנגן אל תתרכז בנגינה אלא בדברים אחרים לגמרי: א. בבאלנס שבין המקצב לצליל ב. בסאונד שהצליל יהיה נקי ג. באפקטים יש מקומות שאפשר להוסיף רייורב ויש מקומות שאפשר להוריד אל תשים מידי הרבה אפקטים ובפרט לא בבס הבס של רולנד הוא נקי ומהמם!
2. לך ללמוד תווים דחוף! זה יעזור לך שגם כשתנגן לפי שמיעה אתה פחות תזייף (מנסיון...) זה לא מורכב ללמוד תוך חודש/חודשיים ואתה בפנים (אני שולט רק ב3 סולמות בעז''ה כשאסיים עם הסאונד אתחיל גם ללמוד מוזיקה רציני...)
3. תנגן הרבה ותשמע אורניסטים זה יתן לך זרימה באצבעות בקלות (יש לי תחושה שאתה מתמקד בעיבודים ולא בנגינה עצמה)
4. הפריילעך לא נשמע טוב בשביל זה יש 2 כלים שמתאימים לזה קורג וקטרון X1
5. תמשיך לנגן ותעשה חור בראש לכל השכנים
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
ואם אתה מוסיף 2 קומות יש לך אופציה שהבאס עצמו יהיה סטראופוני ומלא יותר כי תקבל 2 יציאות בקלידים למעלה לצלילים ולליווי ו2 יציאות בקלידים למטה בשביל הבאס ותוכל לבנות בלאנס באס ולשלוח מ100hz-50hz בQ של האורגן לצד ימין וזה יהיה לבאס עצמו (נמוכים) ו- 5hz-12hz לצד שמאל וזה יהיה לפרזנס (תחום ביניים) בשביל לתת עומק לבאס
טוב אני מרים ידיים.. חח ;);)
 

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אני רואה שגם אחרי שכתבתי לך ביקורת אתה ממשיך להעלות כל הכבוד...
1. אל תנגן באורגן במשך יום שלם תעשה כוס קפה תהיה רגוע תעצום עיניים תנקה את הראש ותדליק את האורגן בווליום שקט עד בינוני תפעיל איזה מקצב שאתה רוצה ותנגן אל תתרכז בנגינה אלא בדברים אחרים לגמרי: א. בבאלנס שבין המקצב לצליל ב. בסאונד שהצליל יהיה נקי ג. באפקטים יש מקומות שאפשר להוסיף רייורב ויש מקומות שאפשר להוריד אל תשים מידי הרבה אפקטים ובפרט לא בבס הבס של רולנד הוא נקי ומהמם!
2. לך ללמוד תווים דחוף! זה יעזור לך שגם כשתנגן לפי שמיעה אתה פחות תזייף (מנסיון...) זה לא מורכב ללמוד תוך חודש/חודשיים ואתה בפנים (אני שולט רק ב3 סולמות בעז''ה כשאסיים עם הסאונד אתחיל גם ללמוד מוזיקה רציני...)
3. תנגן הרבה ותשמע אורניסטים זה יתן לך זרימה באצבעות בקלות (יש לי תחושה שאתה מתמקד בעיבודים ולא בנגינה עצמה)
4. הפריילעך לא נשמע טוב בשביל זה יש 2 כלים שמתאימים לזה קורג וקטרון X1
5. תמשיך לנגן ותעשה חור בראש לכל השכנים

אני מעריך ביקורת זה דבר בונה!!! .
לגבי 1' ;)חחחח....שומע מאזין ומקבל
לגבי 2' אשמח אם תיתן לי המלצה למורה טוב במרכז (פ"ת והסביבה) או אופציה אחרת
לגבי 3' אני עושה את זה אולי אני צריך לשמוע יותר [נ.ב מה עם נישה אישית זה כואב לי שמלחימים..]
לגבי 4' זה הנתון לוויכוח חח...
לגבי 5' חחחחחחחחחחחח........עם הקפה ובעצימת עיניים וממילא המוח יתנקה סתתתאאם:)
לגבי.....חחחח.. מה אין עוד? אז....תודה רבה מאוד
נ.ב רולנד טוענים שלאורגן שלהם יש יכולת התאמה אישית (גם בפריילאך)...
 
נערך לאחרונה ב:

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
כשאסיים עם הסאונד אתחיל גם ללמוד מוזיקה רציני...)

ד"א זה חלק מהתוכנית של מכללת bpm ציטוט משם...
[ מוסיקה: תיאוריה, הרמוניה, פיתוח שמיעה, עיבוד, תזמור וקומפוזיציה.
  • סאונד והפקה: תורת הצליל, טכנאות אולפן, מיקס, מאסטרינג, פוסט פרודקשן והפקה מוסיקלית.
  • טכנולוגיה: הכשרה מקיפה על התוכנות המובילות ליצירה והפקה במחשב, ביניהן Cubase , Ableton.
  • התנהלות בתעשייה: למידת זכויות יוצרים וחוזים, שיווק, ניהול עצמי ויח”צ.]
נשמח לשמוע מה חדש עם החלופה לחרדים ...אבל כאן זה לא הנושא תודה רבה
 
נערך לאחרונה ב:

Studio Bit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
ד"א זה חלק מהתוכנית של מכללת bpm ציטוט משם...
[ מוסיקה: תיאוריה, הרמוניה, פיתוח שמיעה, עיבוד, תזמור וקומפוזיציה.
  • סאונד והפקה: תורת הצליל, טכנאות אולפן, מיקס, מאסטרינג, פוסט פרודקשן והפקה מוסיקלית.
  • טכנולוגיה: הכשרה מקיפה על התוכנות המובילות ליצירה והפקה במחשב, ביניהן Cubase , Ableton.
  • התנהלות בתעשייה: למידת זכויות יוצרים וחוזים, שיווק, ניהול עצמי ויח”צ.]
נשמח לשמוע מה חדש עם החלופה לחרדים ...אבל כאן זה לא הנושא תודה רבה
זה לא נתון לוויכוח המחליף האמיתי של קטרון הוא קורג וזה לא קשור לאיכות אלא לסאונד כי גם בקטרון וגם בקורג אין גוון מסוים אלא בלאגן
 

אייזיק

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ואם אתה מוסיף 2 קומות יש לך אופציה שהבאס עצמו יהיה סטראופוני ומלא יותר כי תקבל 2 יציאות בקלידים למעלה לצלילים ולליווי ו2 יציאות בקלידים למטה בשביל הבאס ותוכל לבנות בלאנס באס ולשלוח מ100hz-50hz בQ של האורגן לצד ימין וזה יהיה לבאס עצמו (נמוכים) ו- 5hz-12hz לצד שמאל וזה יהיה לפרזנס (תחום ביניים) בשביל לתת עומק לבאס
תפשט את המונחים, בבקשה...
 

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יש קול גבוה קול רגיל וקול נמוך דהינו כך: לחליל יש קול גבוהה, לאדם ממוצע שמדבר בצורה רגילה[לא צועק] יש קול רגיל, לבייסדראם ובס גיטרה יש קול נמוך.
בשביל שהקול יתפזר הוא זז בגלים כמו שאם תשליך אבן למים תיהיה מסביבה אוושה[גלים] אם תזרוק אבן גדולה יותר הגלים יהיו יותר גדולים [ארוכים] כי האבן הזאת תופסת יותר מקום והיא תדחוק את המים יותר מאבן קטנה ככה גם בקול שמתפשט ופוגע באוויר ויוצר גלים שנקראים (כמה פשוט) גלי הקול,
יש גלים קטנים[נמוכים] יש גלים בינונים[מידים-תחומי ביניים] ויש גלי קול גדולים[גבוהים] והגלים האלו נמדדים בהרצים[HZ] תחום הגלים שאדם שומע הם בין 20 ל20000 הרץ ואנחנו קוראים לזה טונים טון גבוה או נמוך נמדד בHZ וגם לכל תו בדו רה מי יש תדירות משלו(דוגמה מוחשית לזה אפשר לראות בגיטרה שמקצרים את המיתרים הם פחות רועדים) ומתיחסים למונח במוזיקה בשם pitch [פיטצ'] כמו שמוכר מהאורגן, והתחום של הבייסדראם/בס הוא בין 60-ל120 הרצ' אבל ה'צזזז' שקיים בחלק מדגימות הבס [השמנות] באורגנים הוא בתדר של 250-800 הרצ'[שהם בתדר2.5Khz-8Khz(הרץK1=100הרץ)] ואני רוצה לשלב בין שתי דגימות אבל בצורה כזו שלא ישמעו את הדגימה השמנה כי היא מידיי פאנצית אבל הדגימה הראשונה מדי כחושה מה נעשה נשלח אותם זה[הכחוש 60% לימין והשני 80% לשמאל אחרי שהגדרנו באקולייזר-{Q} איזה תחום של תדרים נשמע בשתיהם לחוד ואחרי שנדבר עם הסאונדמן על זה יצא סאונד הוליוודי [במידה ומר סאונדמן לא יאכזב] וכל זה בתימצות אם יש לך עצבים לקרא עוד בעניין יש..
פה http://www.gomeh.com/audio_h/sound.html
ופה https://www.hamichlol.org.il/אקולייזר
ופה https://www.hamichlol.org.il/קול
ופה https://www.hamichlol.org.il/תאוריית_המוזיקה_-_מונחים#.D7.9E.D7.95.D7.A0.D7.97.D7.99.D7.9D_.D7.91.D7.A1.D7.99.D7.A1.D7.99.D7.99.D7.9D
 
נערך לאחרונה ב:

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שמעתי את ההקלטות אין מה לומר יש בצלילים הטבעיים איזה משהו חמים ונעים. שאין בימהה! אם כי זה נשמע כזה של פעם.... לעומת ימהה שנשמע יותר עכשווי.
הדאנס :confused:?? לא מגרד את ימהה!
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
נראה לי אומרים שהוא מוציא כמו הPA4 באיכות סאונד.. והמחיר הוא שליש בערך...
אבל בPA4 יש קלידים חצי שקולים ועוד שתי יציאות ועוד המון המון פונקציות בפנים שאני לא יודע מה מתוכם אפשר ברולנד, חוץ מהמסך מגע
זה לא ככה. השויתי ביניהם בעצמי אצלי בבית.
יש הבדל עצום לרעת הEA7 בין איכות הסאונד שלו לשל PA4, גם ביציאות להגברה וקל וחומר ברמקולים שלו. אפילו לא מתחיל להתקרב.
אבל הוא עדיף על הכלים היותר זולים של קורג ושל ימהה. (בסאונד, אבל ההפעלה יותר קשה)
 

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
זה לא ככה. השויתי ביניהם בעצמי אצלי בבית.
יש הבדל עצום לרעת הEA7 בין איכות הסאונד שלו לשל PA4, גם ביציאות להגברה וקל וחומר ברמקולים שלו. אפילו לא מתחיל להתקרב.
אבל הוא עדיף על הכלים היותר זולים של קורג ושל ימהה

אני מסכים איתך שהרמקולים שלו לא משהוא בכלל אבל כשעשיתי השוואה בין הPA3 ראש בראש לEA7 עם אותה הגברה[מקצועית] ולEA7 היה מה לתת(בלשון המעטה) ולהתחשב בזה שהוא קל בהרבה מהPA3

(בסאונד, אבל ההפעלה יותר קשה)

לגבי התפעול והממשק הכל עניין של הרגל וכמו שכתבתי כבר שיש מסכי מגע שמגיבים בצורה איטית ואז באמת התפעול נעשה סיוט מתמשך
 

moshe@צםדיק

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
נחבר לאורגן דיסק און קי שבו תקיה בשם My UST שיצרנו במחשב ובתוכם הדגימות שאנחנו רוצים לייבא נחבר אותו לאורגן אח"כ בצד הימני של האורגן מתחת הקטגוריה tone (איפה שהצלילים) לוחצים על user בשביל --לייבא דגימה לוחצים על כל מקום ריק [רק מקום שכתוב עליו empty]
(ולוודא שזה לא מנגן שום צליל באורגן כי אם לא אתם תמחקו את הצליל) אח"כ לוחצים על הכפתור option יפתח מסך שיש לו 5 אפשרויות אחרי זה נלחץ על UST Import והדגימה תמשך לתוך האורגן במקום שהיה פעם כתוב empte
--למשוך דגימה לחבר לאורגן דיסק און קי עם כל מה שנכתב לעי"ל מתחת הקטגוריה tone לוחצים על user אח"כ נלחץ על הדגימה שברצוננו לייצא (ננגן באורגן נשמע שהכן זו הדגימה) אח"כ נלחץ יפתח מסך שיש לו 5 אפשרויות אחרי נלחץ על UST Import יפתח מסך שיש לו 3 אפשרויות אחרי זה נלחץ על UST export והדגימה תמשך לכונן usb
אגב אם רוצים למחוק דגימה נלחץ עליה ואז option ואז UST Delete-אי אפשר לייצא צלילים שהגיעו עם האורגן רק צלילים שייבאו לאורגן
השמח שתשתף דגימות ומקצבים עם העם אשר בפרוג, בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה