כל הסקרים אינם פעילים, כולל הנ"ל.הקישור הזה זמין יותר
http://idc.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3kolz7HWz10D2q9
כל הסקרים אינם פעילים, כולל הנ"ל.הקישור הזה זמין יותר
http://idc.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3kolz7HWz10D2q9
הלינק הזמין שיש הוא:לחצו על אחד מהקישורים הבאים וענו:
http://idc.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_egHDjWRwdTFw13n
http://idc.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6n8LmkXFPwxuLQh
http://idc.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3kolz7HWz10D2q9
בסוף המחקר תוכלו להגיב / לומר מה שתרצו...
יתכן, אני לא מהתחום..נראה לי שבכל מחקר זה כך...עד כמה שאני מכירה
גם אם זה נעשה על ידי חרדי, זו עמדת פתיחה לא נכונה (ההיפוך הזה). חסרה הבנה בהבדל במניעים בין אדם חרדי לחילוני.עונה לך, ולכל מי שהתלונן שזה לא נשמע חרדי-
מהיכרותי עם מחקרים כאלו בדרך כלל השאלות זהות לחרדים ולחילונים כשהם הפוכים, כלומר כמו שהייתה שאלה על מידת הבושה מול חילוני - לחילוני יש שאלה על מידת הבושה שלו מול חרדי.
זה ממש לא אומר שהמחקר לא נעשה על ידי חרדי....
מחקרים אמורים להיות מדויקים ולבודד ברמה טובה את הנתון שאותו בודקים. במדעי החברה זה כנראה קשה יותר, וצריך לפעמים הרבה יצירתיות ורעיונות כדי לחבר מחקר אמין שמבודד ברמה גבוהה את מה שבודקים. בלי זה, מחקר הוא לא מחקר.נראה לי שבכל מחקר זה כך...עד כמה שאני מכירה
הצו האלוקי לא נתון לשינוי או ויתור,גם אם זה נעשה על ידי חרדי, זו עמדת פתיחה לא נכונה (ההיפוך הזה). חסרה הבנה בהבדל במניעים בין אדם חרדי לחילוני.
הבדיקה שלהם מתרכזת בפן החברתי של האדם. בעוד שאצל חילוני אכן מדובר בפן חברתי ובאמונות שנובעות מהגיגי בני אדם, הרי שהאדם החרדי מונע בהתנהגותו בעניינים אלו בעיקר מהאמונה בד' ובתורתו, שמחייבות אותו מעל ומעבר לכל דבר אחר, וזה לא עניין של אופי או רכיבים חברתיים כגון הכלת השונה וכדו'.
זה משנה מאוד את התמונה. יכולה להיות קשת רחבה של התנהגויות חברתיות, פתיחות, סגירות, קבלת השונה ברמה כזו או אחרת - מתוך תחושות פנימיות כאלה ואחרות.
וכל זה לא נוגע כהוא זה למחויבותו של האדם החרדי - בניגוד לאדם החילוני - למשהו שהוא לא שלו, שהוא צו אלוקי, ולא נתון לשינוי או לוויתור.
נכון. אך קודם כל זה עד גבול מאוד מסוים. וכמה שההבדלים נראים גדולים, הם לא באמת בדברים הבסיסיים והעיקריים. הם ברובד מאוד מוגבל יחסית לבסיס השווה בין כולם.הצו האלוקי לא נתון לשינוי או ויתור,
אך ההבנות והפרשנות לצו האלוקי תלויות הרבה מאוד בחברה בה אתה גדל.
ראי ערך ההבדלים הגדולים של ההנהגות והפרשנויות לצו האלוקי בין חברה לחברה בתתי מגזרים הקיימים במגזר החרדי.
היא העלתה אשכול נוסף וכתבה:כל הסקרים אינם פעילים, כולל הנ"ל.
נקודות מרתקות ומעניינות.גם אם זה נעשה על ידי חרדי, זו עמדת פתיחה לא נכונה (ההיפוך הזה). חסרה הבנה בהבדל במניעים בין אדם חרדי לחילוני.
הבדיקה שלהם מתרכזת בפן החברתי של האדם. בעוד שאצל חילוני אכן מדובר בפן חברתי ובאמונות שנובעות מהגיגי בני אדם, הרי שהאדם החרדי מונע בהתנהגותו בעניינים אלו בעיקר מהאמונה בד' ובתורתו, שמחייבות אותו מעל ומעבר לכל דבר אחר, וזה לא עניין של אופי או רכיבים חברתיים כגון הכלת השונה וכדו'.
זה משנה מאוד את התמונה. יכולה להיות קשת רחבה של התנהגויות חברתיות, פתיחות, סגירות, קבלת השונה ברמה כזו או אחרת - מתוך תחושות פנימיות כאלה ואחרות.
וכל זה לא נוגע כהוא זה למחויבותו של האדם החרדי - בניגוד לאדם החילוני - למשהו שהוא לא שלו, שהוא צו אלוקי, ולא נתון לשינוי או לוויתור.
ברור שכך, זה הרי מחקר פסיכולוגי - ולא מחקר על השקפה.הבדיקה שלהם מתרכזת בפן החברתי של האדם
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: