בקשת תפילה בבקשה תתפללו על בחור צעיר באירן שמועמד לתליה ביום שבת

אלכסנדרה1

משתמש פעיל
דחוף תפילות, המצב לא פשוט בכלל.

היום, ט"ו אייר התשפ"ד

משמרות המהפכה האסלאמית של איראן, והנציג המקומי של המנהיג העליון עלי חמינאי דוחפים להוציא להורג את הצעיר היהודי האיראני ארווין נתנאל קהרמאני מהעיר קרמנשה, כך טוען ארגון כורדי לזכויות אדם.

הצעיר היהודי המוחזק בכלא דיזלבאד בקרמנשה, נעצר לפני שנתיים בגין הריגתו של אמיר שוקרי, גבר איראני בן 40 שניסה לרצוח את הצעיר היהודי בן ה-20, הצעיר נלחם והרג אותו מתוך הגנה עצמית. הוא היה אמור להיות מוצא להורג בתחילת השבוע, אך הוצאתו להורג נדחתה בחודש בהחלטה של הרגע האחרון לאחר לחץ של פוליטיקאים ועסקנים מארה"ב.

לטענת ארגון 'הנגאו' לזכויות אדם, חביבאוללה גע'פורי, נציגו של המנהיג העליון חמינאי בקרמנשה, והמודיעין של משמרות המהפכה הפעילו לחץ על משפחתו של שוקרי שלא יסכימו לסלוח לרוצח תמורת כופר כמקובל באיראן. משמרות המהפכה וג'פורי מפעילים את הלחץ הזה על משפחתו של שוקרי בשל שהרוצח יהודי.


כזכור כפי שדיווחנו, יהודים יוצאי איראן בארה"ב טוענים כי מדובר בעיוות דין ברור, ועושים מאמצים להביא לביטול ההחלטה.
ארווין נתנאל קהרמאני מהעיר קרמנשה בן 20, התאמן בחדר כושר בעיר קרמנשה שבאיראן, כ-800 קילומטרים מטהראן, בנובמבר 2022, שבעה גברים, ביניהם אמיר שוקרי בן 40 שהיה חייב לו כסף הגיעו לחדר כושר כדי להתעמת איתו.



לטענת בני משפחתו, אמיר שוקרי שלף סכין ודקר את קהרמאני. הצעיר היהודי נלחם והוציא את הסכין מידו של שוקרי ואז דקר אותו אנושות. קהרמאני הורשע בהיותו "שותף לרצח בכוונה של מוסלמי" והוא נידון למוות.

משפחתו מנסה לשלם כופר למשפחת ההרוג, וכך לבטל את המשפט כמו שנהוג באיראן, אך המשפחה מסרבת לקבל תשלום ומתעקשת שהיהודי יוצא מחר בבוקר להורג.
 

פרחונית108

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
התפללתי עליו
ושיהיה בשורות טובות
במהרה ובקרוב ממש!!!!
תבשרו רק בשורות טובות
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה