דרוש מידע פאות קלואה

רבקה 000

משתמש חדש
לי יש 9 חודשים ויש לי גם אחת שעלתה יותר השיעור של השניה יותר כיפי ונעים אבל היא בסדר אני לובשת אותה ביום יום היא פעם ב מנשירה לי אבל לא בכמויות
בסהכ סבבה אבל לא כמו פאה אחרת פשוט בחצי מחיר, מרגישים הבדל האמת שהיא נקרעה לי קצת והייתי צריכה לעשות לה תיקון ברשת הפנית אמרה שזה בגלל הרשת הזאת אבל זה יכול לקרות בכל פאה את השניה אני פשוט פחות לובשת, היא דווקא די נוחה- כמה שפאה זה נוח ונראה לי תהיה לשנתיים, הפאנית שהם המליצו לי טובה נחמדה וזולה וזהו סה"כ את יכולה לנסות את טאגלס בירושלים לא יודעת לגבי השיער שלהם שם תופרים אני קניתי אצלהם יד 2 במחיר גבוה יותר מקלואה אבל זאת פאה איכותית ונעימה בהצלחה
 

נומנום

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הם קיימים בכלל?
אני אישית לא ממליצה אם את מחפשת שיער איכותי ובניה טובה . קניתי מהם לפני שנתיים שתי פאות אחת נפלתי על חתיכה טובה והשניה חתיכה גרועה ממש. אציין שהייתי כלה וכלה ראשונה ולא היה לנו מושג בפאות. בקיצור אם תפלי על חתיכה טובה יתמזל מזלך ואם תפלי על פאה גרועה הלך הכסף לפח.
אחרי הנסיון שלי בעניין עדיף לקנות פאה טובה ואיכותית במחיר גבוה יותר. (אגב אחרי כל התיקונים והכל הגעתי כבר לסכומים שיכלתי להוציא על פאה איכותית באמת)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה