הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת...

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

אבו עלי אקספרס:​

הפלסטינים מדווחים שמצאו היום 42 גופות באזורים שונים בח’אן יונס מהם יצאו כוחות צה”ל.
אבו עלי:

ערוצים עזתיים: עלה ל 67 מספר הגופות שאותרו היום באזור ח’אן יונס לאחר יציאת הכוחות הישראלים מהאזור.

 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
העיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" דיווח מפי גורם מצרי כי דיוני המשא ומתן בין ישראל לחמאס "עסקו בהצעה המרכזית הכוללת הפסקת אש של שישה שבועות בלבד, לא כחלק משלבים". לפי הגורם המצרי, "ההצעה כוללת שחרור 40 חטופים ישראלים המוחזקים אצל חמאס וחזרה חלקית של העקורים לצפון רצועת עזה, ואינה כוללת הפסקת אש קבועה. ההצעה הגדילה את כמות העקורים שיכולים לחזור לצפון הרצועה ל-6,000 ביום במקום 2,000, וישראל דורשת לבדוק את החוזרים כדי לוודא שהם לא מבוקשים. חמאס מתנגד לכך
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


ראש הממשלה נתניהו:״קיבלתי היום דיווח מפורט על השיחות בקהיר, אנחנו פועלים כל הזמן להשגת מטרותינו ובראשן שחרור כל חטופינו והשגת ניצחון מוחלט על חמאס. הניצחון הזה מחייב כניסה לרפיח וחיסול גדודי הטרור שם. זה יקרה - יש תאריך.״


 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
ניר דבורי: דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד מודה: ״שיקרנו שצה״ל הפציץ בית חולים בעזה״.

דובר הלשכה המדינית של הגא"פ בעזה מודה בחקירה של יחידה 504 באמ"ן: "ארגוני הטרור ברצועה משתמשים בכל בתי החולים ברצועת עזה. הארגון שיקר ובדה סיפור על שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה"

במהלך המבצע הממוקד של צה״ל ושב״כ בבית החולים שיפא, נעצרו יותר מ-500 מחבלים שמשויכים לארגוני טרור ברצועה, והועברו להמשך חקירה ביחידה 504 באמ״ן ובשב״כ, ביניהם בכירים ומוקדי ידע בארגוני הטרור ברצועה.

בין העצורים, דובר הלשכה המדינית של הגא״פ ברצועה, טארק סלמי עודה אבו שלוף שחקירתו מהווה הצצה לעבודת התעמולה וההסתה של ארגוני הטרור.
במהלך החקירה ביחידה 504 של אמ״ן ציין טארק פרטים משיטת העבודה של ארגוני הטרור ברצועה מול התקשורת הערבית והבינלאומית בדגש על יצירת מצגי שווא ושקרים על המתחרש ברצועה.

כמו כן, הודה טארק לראשונה כי הפיצוץ בבית החולים "אלמעמדאני" בתחילת המלחמה נגרם מפיצוץ רקטה של הגא"פ וכי הארגון בחר לשקר ביודעין ולהאשים את ישראל באחריות לאירוע.

טארק פעל וקידם פעולות הסתה ותעמולה מתוך בית החולים שיפאא׳, ומעיד על שימוש במתחם ובציוד רפואי למטרות טרור, כדוגמה אמבולנסים לשינוע בכירים מארגוני הטרור אל תוך ומחוץ לבית החולים.
תיעוד החקירה באשכול התיעודים.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
ירון אברהם ב׳ערוץ 12׳: חמאס טוען לפתע שיש בידיו פחות מ-40 חטופים בחיים!
אשר יגורנו
פייק. הנה הנוסח המדוייק:

פרסום ראשון במהדורה | חמאס אומר בשיחות במצרים למתווכות: אין לי יכולת לשחרר 40 חטופים במסגרת העסקה ההומניטרית ונוקב במספרים אחרים - פחותים מאלה שגובשו בישראל.

ירון אברהם
 
נערך לאחרונה ב:

ST!

משתמש פעיל

ארדן באו"ם: "אם היטלר היה בחיים, הוא היה מהלל אתכם"​


שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נאם בדיון של העצרת הכללית בנושא מלחמת "חרבות ברזל" בעז והתייחס לניסיון להכרה של מדינה פלסטינית בגדה המערבית.

ארדן: "שישה חודשים מאז טבח ה-7.10 ואין באו״ם כל טקסי זיכרון. אין כל גינוי לחמאס. ומועצת הביטחון עסוקה רק בדיון על ההכרה במדינה פלסטי-נאצית במקום להכיר בחמאס כארגון טרור. היום נשבר שיא גינס עולמי במתן פרס לטרור. האו״ם, בצעד שמנוגד למנדט שלו שוקל לכפות הקמה של מדינת טרור פלסטינית.
 

ST!

משתמש פעיל
ארה"ב מגיבה לאמירת נתניהו: לא קיבלנו עדכון על תאריך למתקפה ברפיח

דובר מחלקת המדינה של ארה"ב מת'יו מילר מסר כי "ארה"ב לא עודכנה על תאריך למתקפה ברפיח". הוא הוסיף: "וושינגטון לא רוצה לראות פלישה נרחבת לרפיח". דבריו של מילר מגיעים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "הניצחון מחייב כניסה לרפיח. זה יקרה - יש תאריך".
(דניאל אדלסון, ניו יורק
 
נערך לאחרונה ב:

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) מתייחס בריאיון לערוץ 7 בזלזול לעצם השאלה אודות מה שנראה כסיום התמרון הקרקעי ברצועת עזה.

"את זה אמרו כבר לפני שלושה חודשים", הוא אומר וממליץ שלא להתפתות לכל ספין, כהגדרתו.

לספינים הללו, אומר חבר הכנסת כהן, אין כל משמעות לבד מהחלשת הכוחות. "לא נגמר שום דבר. הרמטכ"ל, שר הביטחון וראש הממשלה אמרו את זה בקולם. יש סיבה מאוד טובה ליציאת הכוחות מבלי שאפרט כאן פעולות אופרטיביות שאמורות להתבצע על פי תכנית סדורה. ימים יגידו".
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
׳ישראל היום׳: משפחות חטופים מפורום תקווה יצרו קשר עם חברי כנסת ושרים מהליכוד ומשאר סיעות הקואליציה. על הפרק - גיבוש התנגדות לעסקה בפעימות שתשאיר חטופים צעירים וגברים בשבי החמאס.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט כ'

פא כָּלְתָה לִתְשׁוּעָתְךָ נַפְשִׁי לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:פב כָּלוּ עֵינַי לְאִמְרָתֶךָ לֵאמֹר מָתַי תְּנַחֲמֵנִי:פג כִּי הָיִיתִי כְּנֹאד בְּקִיטוֹר חֻקֶּיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:פד כַּמָּה יְמֵי עַבְדֶּךָ מָתַי תַּעֲשֶׂה בְרֹדְפַי מִשְׁפָּט:פה כָּרוּ לִי זֵדִים שִׁיחוֹת אֲשֶׁר לֹא כְתוֹרָתֶךָ:פו כָּל מִצְוֹתֶיךָ אֱמוּנָה שֶׁקֶר רְדָפוּנִי עָזְרֵנִי:פז כִּמְעַט כִּלּוּנִי בָאָרֶץ וַאֲנִי לֹא עָזַבְתִּי פִקֻּודֶיךָ:פח כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדוּת פִּיךָ:
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה