נאבד אבד כרטיס רב קו של ילדה.

סימי

משתמש מקצוען
הבת שלי היתה עכשיו (בסביבות השעה 6:00-6:30) בגינה ברחוב אברבנאל-צבי הרלינג בקרית הרצוג ואבדה שם רב קו. היה רשום עליו מספר טלפון. אם אתם גרים באזור, ומצאתם רב קו- אודה לכם מאד אם תודיעו לי. הוא מוטען בסכום גדול. תודה רבה!
 

קקטוסה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אפשר לעשות שחזור בעמדות הרב קו
 

איש בן פרצי

משתמש צעיר
אפשר לעשות שחזור בעמדות הרב קו
קפיצה על האשכול.
שימו לב:
נכון מאוד שניתן לשחזר רב קו ואף לקבל את הכסף הטעון בו ואפשר גם לעשות זאת דרך האתר אבל זה לא מומלץ.
מה שכן, זה טוב רק בערך צבור. אבל לי קרה שאבד רב קו טעון בחופשי חודשי (בתחילת החודש), הרב קו נמצא כבר באותו יום אבל המוצא לא שם לב לבדוק בספר טלפונים כי הפרטים היו כתובים על הרב קו.
מה שקרה זה:
א'. לאחר שלושה שבועות המוצא נזכר להתקשר וכבר לא היה מה לעשות עם החופשי :(
ב'. הסיפור הזה קרה מיד אחרי סוכות - והמדינה נתנה זיכוי על החופשי בגלל המלחמה אבל רק לרב קו המקורי והיות ודיווחנו שהוא אבד ונחסם הפסדנו גם את הזיכוי על תקופת המלחמה :(:(:(
לכן שימו לב. אם מצאתם רב קו אל תתעצלו לבדוק כמה יש בו. אם יש בו 3.9 שח לא נורא, אבל אם יש חופשי חודשי בתוקף זה מאוד משמעותי.
תזכו למצוות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  35  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה