פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

י"כ

משתמש מקצוען

יוחאי דנינו: יצאתי להרגיש את השטח בבית שמש, באמצעות הקלפי המדגמית של 'המחדש'. את התוצאות נדע רק מאוחר יותר הערב, אבל דבר אחד ברור: הציונות הדתית נוהרת לקלפיות ובכמויות. יש מצב שהם אלו שיכריעו את הבחירות בעיר


היכן ניתן לראות את אחוזי ההצבעה בבית שמש נכון לשעה זו ?
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
אחוזי ההצבעה בשכונות בבית שמש נכון לשעה 15:00
בית שמש מרכז 18%, הוותיקים 17%, גבעת שרת 13%, מגדל המים 9%, רמה א' 8%, רמה ג' 8%, הקריה החרדית 7%, רמת אברהם 7%, רמה ב' 6%, רמה ד' 6%, המשקפיים 4%, רמה ה' 3%, גבעת ירושלים 2%.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
יוחאי דנינו: רגע לפני שאוספים את הקלפי בדרך ליעד הבא, הרושם הוא שבלוך מגייסת כל מצביע פוטנציאלי במסע הפחדות ("אם גרינברג יעלה, אף אחד לא יספור אותך. זו לא דמוקרטיה" אמר אחד הפעילים בשטח שאסור לפעילות פוליטית) ואפילו איום עליי כי "זה לא השכונה שלכם כאן". למזלי, זה נגמר רק באיומים ובלי מכות, למרות הניסיונות.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
חברי הכנסת של דגל התורה ירדו לבית שמש
ישיבת חירום במטה גרינברג בבית שמש: הח"כים יעקב אשר ויצחק פינדרוס מקבלים סקירה מדאיגה ממנהל מטה גרינברג עו"ד בנצי שוורץ, שמציג פילוחים דרמטיים שמוכיחים את נתוני ההצבעה הנמוכים בשכונות החרדיות.
WhatsApp-Image-2024-03-10-at-16.52.45-1-1024x768.jpeg
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ראש מטה גרינברג: "זו אזעקת אמת"
ראש מטה גרינברג, עו"ד בנצי שוורץ: "זו לא זעקת געוולד למטרת קמפיין, זו אזעקת אמת. אנו קוראים לציבור לצאת, להצביע ולהשפיע. הקלפיות פתוחות עד השעה 22:00. כל אחד הולך לחברים, לשכנים, לקרובי המשפחה ולמכרים ומביא לפחות 2 אנשים שלא הצביעו בסיבוב הראשון. לא תהיה עוד הזדמנות"
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
השר גולדקנופף ומועמד דגל התורה לראשות העיר שמוליק גרינברג בבית שמש
השר גולדקנופף בבית שמש: "הבחירות בבית שמש מסמלות את האחדות במגזר החרדי, זה חשוב מאוד כי אנחנו ניצבים כעת מול האתגר והחשש מגיוס בני הישיבות".
WhatsApp-Image-2024-03-10-at-18.04.27-1024x768.jpeg
 

לייבלה עיצוב שמדבר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

לייבלה עיצוב שמדבר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ראשת העיר בית שמש - עליזה בלוך בישיבת חרום במטה הפעילים:
"אחוזי ההצבעה לא מספיק גבוהים בעיר הוותיקה, חייבים להמשיך להוציא את המצביעים מהבתים."
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה