פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • ב''ב

מי לדעתך ינצח בבחירות לראשות העיר?

  • חנוך זייברט

    הצבעות: 511 67.0%
  • אוריאל בוסו

    הצבעות: 202 26.5%
  • יעקב וידר

    הצבעות: 50 6.6%

  • סה"כ מצביעים
    763
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
א. רייך פרש ובוסו כנראה יפרוש היום, מה שנשאר זה לשכנע את וידר לפרוש,
לפי השמועות גור סגרו דיל עם וידר שלא יפרוש, כדי שלא יוכלו להצביע בפתק ירוק נגד זייברט,
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

efrarush

משתמש מקצוען
'בחדרי': פרויקט מהפכני חדש לניהול העיר בני ברק, שנחשף היום על ידי חנוך זייברט ואגודת ישראל, מדבר על "תוכנית רובעים", במסגרתה תחולק העיר לכ-5 או 6 רובעים עם מנהל ייעודי לכל רובע שיחוייב להיות זמין ונגיש לתושבים בשכונה.
לפי פרטי התכנית, כל אחראי אזור, או כפי שמכנה אותו זייברט 'האבא של הרובע', יקבל עמדה מיוחדת ברובע, ממנה ייצא בכל יום לוודא שהסדר הציבורי נשמר באזור שלו ויעקוב שכל תקלה, מטרד ציבורי, או לכלוך – יטופלו לאלתר.
 

נהג גרפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג

לקראת הבחירות: 'דגל התורה' תקיים עצרת ענק בבני ברק (המחדש)​

לרגל המצב הקשה בארץ הקודש והמלחמה בדרום בצל הבחירות המונצפליות שנכפו בזמן קשה זה תתקיים עצרת תפילה היסטורית ברחובה בני ברק בראשות גדולי הדור שליט"א • עצרת "התכנסו" תתקיים ביום ראשון בצומת הרחובות הרב כהנמן – רבי עקיבא
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
מרדכי הלפרין: דרמה - השופט מצהיר בדיון בבית המשפט המחוזי כי "העתירה לפסילת אוריאל בוסו ממועמדות לראשות העיר בני ברק, נדחית על הסף"
דרמה - השופט מצהיר בדיון בבית המשפט המחוזי כי "העתירה לפסילת אוריאל בוסו ממועמדות לראשות העיר בני ברק, נדחית על הסף".

השופט בדיון: "החוק קבע מועדים ברורים - הייתם צריכים לעתור לפני כחודשיים. המשמעות של זה בעייתית, כי אם אפסוק עכשיו לפסול אותו - אז יומיים לפני הבחירות ש"ס תישאר ללא מועמד? ללא קמפיין? רוצים תעתרו אחרי שייבחר". (מרדכי הלפרין).
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
מרדכי הלפרין: הדיון במחוזי על פסילת מועמדות השר בוסו לרה״ע בני ברק. השופט תוהה מדוע לעותרים לקח זמן רב לעתור מאז הפרסומים הראשונים בתקשורת שבוסו מתגורר בכלל בפתח תקווה, אלא עתרו רק לאחר פרסום ב'חדשות 12'. עו״ד של בוסו במתקפה בדיון: ״העותרים אפילו לא בדקו האם הטענות נכונות, המינימום שצריך לעשות, אלא רק הסתמכו על פרסום בתקשורת. בוסו פעל בהתאם לחוק והתגורר בבני ברק, ולגבי הממ״ד לא טענו שאין ממ״ד אלא שהוא לא תקני. החלון לא נסגר, לכן המשפחה לא רצתה להישאר שם במלחמה״.
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מרדכי הלפרין: דרמה - השופט מצהיר בדיון בבית המשפט המחוזי כי "העתירה לפסילת אוריאל בוסו ממועמדות לראשות העיר בני ברק, נדחית על הסף"
יעקב ריבלין בתגובה:
"עוד הפעם מערכת המשפט נגד ש״ס. המחוזי אישר היום את מועמדות הקש של בוסו בבני ברק."
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שר הבריאות והמועמד לראשות עיריית בני ברק אוריאל בוסו התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לדיון הבוקר בבית המשפט בעניין התמודדותו: "השופט דחה את העתירה וגלגל אותה מכל המדרגות, מהרגע הראשון קיימתי את הוראות החוק והעתקתי את מגוריי לבני ברק. הספינים חוגגים והאבסורד הוא שאפילו העו"ד אומר היום לשופט שלא עתרו עד כה כי חשבו שכשאתמנה לשר אחזור בי מההתמודדות".

אז אתה רץ עד הסוף? "אותה שאלה כבר 5 חודשים. הפתק שלי נשאר כמועמד למועצת העיר אבל הקמפיין מתמקד ברשימה למועצה. אנחנו מאמינים שבמבחן הכוח נכפיל את המנדטים שלנו במועצה ועל כך שמים את הדגש"

"יו"ר התנועה דרעי אמר שהוא דואג לתושבי בני ברק ולא לדילים ותפקידים. הציעו דיל של שליש אבל זה נראה כמו בתיבת נוח, יש כל מיני שלישים… אני משוחח עם הקהילות בבני ברק ומזועזע לראות את התנאים בתלמודי התורה, סיירתי בכיתות הלימוד עם מטרייה. זה לא יכול להימשך כך"

על חשיפת מוטי הלפרין: "אני לא מכיר כזה דבר, אנחנו לא עוסקים במשא ומתן של עיר אחת על חשבון השנייה. כל עיר נידונה בזכות עצמה. אני חולק על הטענה שעדיף לי להישאר שר ולא ראש עיר בבני ברק. זה תפקיד דומה לראש הישיבה הגדולה בעולם"
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה