פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
רוצים עוד דרמה?
חדשות 418 בית שמש:

דרמה: הקהילה הליטאית מתפצלת – נתמוך באבוטבול​

דרמה בתוך הקהילה הליטאית. שתי קהילות ליטאיות מתכננות להצביע לאבוטבול. "פגעו ברבנים שלנו וזה לא יעבור בשקט. אנשים בתסיסה וזעם, ולא מפנימים את זה בבני ברק".


דרמה של ממש בקהילה הליטאית בבית שמש. בשיחה עם עסקנים ליטאים בעיר, עולה כי גם בתוך הקהילה הליטאית מסתמן פיצול, וכי שתי קהילות ליטאיות מרמה א’ ומרמה ג’, לא מתכננות להצביע עבור גרינברג, אלא לתמוך דווקא במועמד המתחרה משה אבוטבול.
בדברים שאמרו לאתר 418, הם ביקשו שלא לצטט את הדברים בשמם, אולם סיפרו כי יש זעם ותסיסה גדולה בשתי הקהילות, ואנשים מתכננים כמחאה להצביע לאבוטבול. “זה שגרינברג ליטאי לא הופך אותנו למצביעיו על אוטומט. זה לא סוד שיש כאן רבנים שלא מרוצים, ומתברר שבבני ברק לא הפנימו זאת”. “ראיתי כל מיני סקרים שמפלחים את השכונות ומצביעים על רוב ליטאי. אנשים פשוט לא מבינים ולא חיים את המצב האמיתי, אבל זה יתפוצץ להם בליל הבחירות”.
עסקן נוסף אומר לאתר 418: “בסופו של יום אנשים לא מעוניינים להצביע למועמד דגל התורה, כי פגעו ברבם. זה לא איש אחד או שניים, זה קהילות שלמות שיצביעו לאבוטבול, ואתה תראה שהולך להיות פה דרמה של ממש. בסופו של יום אנשים לא מעוניינים להצביע, כי אנחנו מרגישים שפגעו ברב גולדשטיין וברב אלבק וזה לא הולך לעבור בשקט”.
“אנחנו נמצאים פחות משבועיים לפני הבחירות, ולא רואה את המצב שיכול להשתנות. אולי בבני ברק חושבים שאנחנו רוצים ג’ובים ושאפשר יהיה לקנות אותנו חזרה בתמורה להבטחות, אבל הם לא מבינים שזה לא שם, זה הרבה יותר עמוק, והרכבת יצאה מהתחנה”.
 

די

משתמש סופר מקצוען
דרמה של ממש בקהילה הליטאית בבית שמש. בשיחה עם עסקנים ליטאים בעיר, עולה כי גם בתוך הקהילה הליטאית מסתמן פיצול, וכי שתי קהילות ליטאיות מרמה א’ ומרמה ג’, לא מתכננות להצביע עבור גרינברג, אלא לתמוך דווקא במועמד המתחרה משה אבוטבול.
שטויות.
בטח מדובר בעסקן מטעם עצמו שמדמיין שהקהילה שלו לא תקשיב לרבנים (ר' דב לנדו וכולם שתומכים בגרינברג)
הנציג הבכיר ביותר בדגל אחרי גרינברג, זה סילברסטין הנציג של הרב גולדשטיין, שכמובן תומך רשמית בגרינברג.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
 

משה 05276

משתמש מקצוען
לא יודע לי זה קצת מזכיר את האשליה שעשו על דייטש בירושלים
 

מני דגני

משתמש מקצוען
הציניות כבר עברה את גבול הטעם הטוב,
כמה דקות לפני הכתבה הזו, האתר העלה כתבה על גרינברג בה מעניקים לו כמובן ניצחון ברור,
מתוך הכתבה,
נציג 'מחזיקי הדת' ישעיה וייסמן כינס השבוע את ראשי המטות, כשמי שמנהל את המטה הראשי הוא האסטרטג אברהם יוסף פרסטר, כשלצידו פועל משה בלוך ושורה של אברכים נמרצים, שנענו לקריאת קודשו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, כשהמטרה היא לא להביא רק את 2,000 הקולות של חסידי בעלזא לקלפי, אלא לגייס קולות נוספים מקרב תושבי העיר, במטרה להביא לניצחונו של גרינברג, שנמצא בהישג יד, כבר בסיבוב הראשון.
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ישראל פלר ב'משפחה': לשמואל גרינברג יש 23 אלף קולות בטוחים בבית שמש המורכב מהליטאים, הכלל חסידי ובעלזא, כל זה עוד לפני עבודה. השבוע קיבל את תמיכת את תמיכת חב"ד עם למעלה מ1000 קולות. גרינברג גם פועל במרץ בחוגי בית בקרב הציבור הדת"ל והחילוני שבעיר. תקרת הזכוכית שלו עולה כל הזמן והסיכוי לנצח כבר בסיבוב ראשון גבוה.
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ציטוט בהרחבה מהכתבה שהובאה למעלה (לחסומים):
לראשונה בכל מערכות הבחירות בבית שמש, סיעת 'מחזיקי הדת' (בעלזא) השיקה מטה בחירות מיוחד, המופעל על ידי חסידי בעלזא, לצד המטה המרכזי של סיעת כח, וזאת, במטרה למקסם את הקולות שיצביעו למען הגדלת סיעת כח ולמען ניצחונו של המועמד שמואל גרינברג בבחירות לראשות העיר.נציג 'מחזיקי הדת' ישעיה וייסמן כינס השבוע את ראשי המטות, כשמי שמנהל את המטה הראשי הוא האסטרטג אברהם יוסף פרסטר, כשלצידו פועל משה בלוך ושורה של אברכים נמרצים, שנענו לקריאת קודשו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, כשהמטרה היא לא להביא רק את 2,000 הקולות של חסידי בעלזא לקלפי, אלא לגייס קולות נוספים מקרב תושבי העיר, במטרה להביא לניצחונו של גרינברג, שנמצא בהישג יד, כבר בסיבוב הראשון.יריית הפתיחה הייתה אמש עם כנס הדיינים והגבאים של חסידות בעלזא בבית שמש. חבר מועצת העיר ישעיה וייסמן סיפר בכנס על הביקור בבית האדמו"ר מבעלזא לפני שבועיים, ועל התדהמה שהייתה ניכרת על פני הרבי, כששמע על ההתנהלות החמורה וסדרת הפרת ההבטחות מצד מי שנחשבו כביכול כשותפים של בעלזא בעבר.בכנס נאם גם הרב אליקים שטארק, מקורבו של בן האדמו"ר הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, שחשף כי עוד לפני הצבת מועמדותו של גרינברג – חסידות בעלזא ביקשה לתמוך במועמדות אפשרית של משה אבוטבול, אך בש"ס לא רצו לעשות זאת, מסיבות פנימיות לא נעימות, ורק ברגע האחרון הציבו אותו כמועמד קש בגלל מניעי נקמה, למרות שידוע לכולם שאין לו שום סיכוי אפילו לא לעלות לסיבוב שני.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
בבית שמש סוער..
נצפו נציג גור בעיר חנוך דרנגר והמועמד משה אבוטבול בשיחה חשאית.
WhatsApp-Image-2024-02-14-at-22.44.34.jpeg


אותו אבוטבול נצפה קורץ לחסידים העובדים ומנסה לשאוב את "הבייס" של המועמד המתחרה שמוליק גרינברג.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
יו"ר רשימת 'כח' שלומי אמונים בבית שמש סגן רה"ע שמעון גולדברג וחבר המועצה אברהם נחמן פרנקל נצפו בישיבה אל תוך הלילה במטה הבחירות עם ראשי קהילת 'קהל עדת ירושלים' מתמידים למען הצלחת המערכה. חדי עין ישימו לב כי יועץ התקשורת רפי פרלשטיין מנצח על המקהלה.
%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94-117.png
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
השבוע קיבלו חברי ה'קיפקעס' הדלפה מתוך הצילומים לקליפ הבחירות בבית שמש: בנצי שטיין בריקוד משותף עם המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג ונציג החסידים שמעון גולדברג. עוד ישתתפו בקליפ: בנצי קלצקין ומלכות.

את המועמד המוביל לראשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג ראו ב'קיפקעס' ברכיבת אופניים יחד עם יועץ התקשורת רפי פרלשטיין.

WhatsApp-Image-2024-02-09-at-15.21.09-1152x1536.jpeg
 

די

משתמש סופר מקצוען
לפי נתונים שגרינברג אומר בראיון בקול חי
התווספו 12,000 מצביעים אבל יצאו מהעיר 2,000 (חרדים וחילונים)
ס"ה התווספו 10,000
לפי נתונים שבדקו מתוך ה10,000, 3,000 הם גידול טבעי שמתחלק בשווה בין המגזרים.
מתוך ה9,000 האחרים שהתווספו, 7,000 יהדות התורה, 2,000 ש"ס.
ש"ס קיבלה בכנסת 11,000, בעירייה מקבלת תמיד פחות יורדים ל9,000 ועולים חזרה ל12,000 עם הגידול הטבעי ותושבים חדשים.
יהדות התורה מקבלת בעירייה יותר מבכנסת (לפחות בבית שמש) מקבלת 20,000 כמו בכנסת+1,000 גידול טבעי+7,000 תושבים חדשים ס"ה 28,000.
פחות 5,500 לאגודת ישראל
ס"ה לאבוטבול 17,500 קול
ס"ה לגרינברג 22,500 קול+דת"ל ציבור כללי וכו' עובר את ה40% ומנצח בסיבוב ראשון בע"ה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
המראיין בקול חי אומר שהוא שוקל לעבור ממודיעין עילית לבית שמש, גרינברג מגיב לו שהוא לא הראשון ולא העשירי שאומר לו את זה בשבוע האחרון
"אנשים רוצים לעבור דירה לבית שמש בגלל החזון של מה שהולך להיות בעיר בקדנציה הבאה"
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, באולפן הקבינט ב'קול חי': "יש מועמדת אחת מהציבור הכללי, יש מועמד שמקבל תמיכה של חלקים מהציבור החרדי - ואני המועמד המאחד שמקבל תמיכה גם מחלקים בציבור החרדי, גם בדת"ל, גם בכללי".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה