אחג

משתמש מקצוען
למה לא? בוודאי בשכונות מקבילות מבחינת שנת בנייה.
זה תלוי גם בכל העיר, לא בודקים לפי שכונה אחת בעיר, אם כל העיר ישנה ונתח"צ שלה מתנהל בצורה כבדה, לא סביר להניח שבדיוק בשכונה אחת זה ידפוק...
קראתי הכל ואני לא יודע על מה אתה מדבר.
ב45 עמודים באשכול הזה יש מאות דיונים שלך על בעיות שהועלו, ברובם אכן טענת שאין בעיה, ולכן זה נכתב,
אבל חבל להתווכח כי בכל מקרה בכל מקום תסביר למה זה כן צודק ולמה אי אפשר אחרת וכו' וכו'
 

די

משתמש סופר מקצוען
זה תלוי גם בכל העיר, לא בודקים לפי שכונה אחת בעיר, אם כל העיר ישנה ונתח"צ שלה מתנהל בצורה כבדה, לא סביר להניח שבדיוק בשכונה אחת זה ידפוק...
אם בירושלים יש רק"ל, אבל בשכונה X בירושלים שהרק"ל לא עוברת בה, התשתיות לא טובות, אז תשווה את שכונה X בירושלים, לשכונה המקבילה בבית שמש.
ב45 עמודים באשכול הזה יש מאות דיונים שלך על בעיות שהועלו, ברובם אכן טענת שאין בעיה, ולכן זה נכתב,
סגנון הבעיות "למה האוטובוס לא עובר מתחת לבית שלי ויוצא מיד מהעיר לכל יעד בארץ שאני צריך"...
 

די

משתמש סופר מקצוען
@אחג אני מסתובב עם די כבר בעשרות אשכולות, לעולם הוא יסביר איך התכנון מוצלח והכל נופת צופים, חבל על המאמץ
בתור @נבחר ציבור אתה עושה את העבודה שלך מצוין, ואתה באמת אמור לייצג את הציבור שלא מרוצה, ולא להגיד לציבור הכל דבש ותהיו בשקט, אלא לפעול מול משרד התחבורה לשנות את המציאות.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
בית שמש מכמה בחינות יחסית לערים אחרות בארץ היא במצב נפלא. אני מסכים לזה.
אבל, המצב הזה הולך ונמוג, בעירייה כבר אין מי שזה איכפת לו, בפועל המצב הולך ומדרדר (ומשבית שמש אקספרס נכנסו לתפקיד לדעתי ביותר מהירות).
עומסי התנועה גוברים, העומסים בתחנות ובאוטובוסים כבר בלתי נסבלים, ומוסיפים קו כשהעומס במצב שכשהוא מתחלק ל2 הקווים הוא נשאר עמוס..., לא מטפלים בפקקי הלחץ בלב הרמה ומרכז מסחרי בא' (חוץ מלהסיט מסלולי אוטובוסים), תחנות במיקומים משונים בלי להסתכל כלל על צורכי הנוסע, כיכרות תקועים בנהר הירדן ועוד השוממים אבל באמוראים המאוכלסת מצמצמים כיכרות כדי להגביר את המהירות..., מצמצמים כבישים לנתיב אחד, ולא מוסיפים קווים נצרכים וחיוניים.
וכמובן, קל להשתמש בכך שבעקבות עבודה של לפני שנים עדיין ההידרדרות לא הגיעה למצב גרוע יותר, וכמובן ליחס לעיריה הנוכחית...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בתור @נבחר ציבור אתה עושה את העבודה שלך מצוין, ואתה באמת אמור לייצג את הציבור שלא מרוצה, ולא להגיד לציבור הכל דבש ותהיו בשקט, אלא לפעול מול משרד התחבורה לשנות את המציאות.

בדר"כ נבחרי הציבור דווקא מסבירים שהכל דבש לא? עולם הפוך ראיתי
 

nan si

משתמש רשום
אז לאלו שטוענים שכן ניתן לשנות ולבקש שהקו לביתר יכנס לד'2, מה לדעתכם צריך לעשות בעניין?
 

די

משתמש סופר מקצוען
אז לאלו שטוענים שכן ניתן לשנות ולבקש שהקו לביתר יכנס לד'2, מה לדעתכם צריך לעשות בעניין?
אפשר לשלוח פניה למשרד התחבורה (לא יודע עד כמה זה עוזר)
לדעתי הקו לביתר לא יכנס עכשיו לד'2, אלא עוד כמה שנים כשד'4 וד'5 יתאכלסו אולי יהיה אפשר לפצל את הקו לביתר לד'1-2, וד'3-4-5.
 

nan si

משתמש רשום
אם יחתימו תושבים מד'2 שמבקשים את זה, זה יועיל?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
שמישהו יכתוב פה ניסוח בסיס וכל אחד ישפר ויוסיף וישלח ויציין ששלח.
 

אחג

משתמש מקצוען
סיני גז מעמותת תחבורה בדרך שלנו לצבי טסלר ב'מוקד הציבורי': "אם הבעיה בתיקוף היא מספר הנוסעים, למה צריך פקחים? אפשר לספור את הנוסעים בדרך אחרת. במקרים שבה יש חוזה קבוע אני לא רואה צורך בתיקוף. ככה זה במקומות אחרים בעולם". על הפקחים: "יש סיפורים עם אפס הפעלת שיקול דעת וזה מאוד מקומם".
 

די

משתמש סופר מקצוען
נסעתי במסלול החדש של קו 885 ואני חוזר בי ומסכים לביקורת על המסלול.
בפועל המסלול לוקח בערך כמו לפני כן (40 דק' בבית שמש) רק שעכשיו זה כולל את רמה ד'.
אין רווח גדול (אולי בכלל לא) מעקיפת נהר הירדן, כי יש פקקים בירידה בערוגות לנהר הדן, ובעלייה בהרצוג.
במודיעין עילית מוזר למה הוא לא נכנס לעיר לפחות במסלול כמו קו 133 (מוקדים).
אני מבין בהחלט את הצד לפצל את הקו לשני מסלולים בבית שמש, גם במחיר של הורדת תדירות (כמובן עדיף שלא להוריד תדירות)
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
נסעתי במסלול החדש של קו 885 ואני חוזר בי ומסכים לביקורת על המסלול.
בפועל המסלול לוקח בערך כמו לפני כן (40 דק' בבית שמש) רק שעכשיו זה כולל את רמה ד'.
אין רווח גדול (אולי בכלל לא) מעקיפת נהר הירדן, כי יש פקקים בירידה בערוגות לנהר הדן, ובעלייה בהרצוג.
במודיעין עילית מוזר למה הוא לא נכנס לעיר לפחות במסלול כמו קו 133 (מוקדים).
אני מבין בהחלט את הצד לפצל את הקו לשני מסלולים בבית שמש, גם במחיר של הורדת תדירות (כמובן עדיף שלא להוריד תדירות)
בקיצור, נסיעה אחת בקו הזה והבנת את כמעט כל הטענות שכתבו והסבירו ובארו.
רק הוספה קטנה, העומס בעליה בהרצוג ללב הרמה ברוב שעות היום הוא העומס בעליה מנהר הירדן ללב הרמה...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בשעה טובה: במשרד השיכון בשיתוף חברת נתיבי ישראל החלו לבחון חיבורים של כביש שדרות נהר הדן לשכונת רמת בית שמש ב'

לפני מספר שבועות החלו מדידות של המקומות הרלוונטיים ובימים האחרונים נערכו צילומי אוויר על מנת לבחון את תוואי הדרך בו ייעשה החיבור.
 

די

משתמש סופר מקצוען
בשעה טובה: במשרד השיכון בשיתוף חברת נתיבי ישראל החלו לבחון חיבורים של כביש שדרות נהר הדן לשכונת רמת בית שמש ב'

לפני מספר שבועות החלו מדידות של המקומות הרלוונטיים ובימים האחרונים נערכו צילומי אוויר על מנת לבחון את תוואי הדרך בו ייעשה החיבור.
צפי תחילת/סיום עבודות? מיידי/קרוב/רחוק?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
התפרסם היום. מעבר לציניות של 'תכנית חדשנית' בערב בחירות - דווקא יש פה כמה רעיונות מעניינים המקוריים, אשמח לדעתכם


הסוף לפקקים - לאחר שנתיים של מיפוי הכבישים בבית שמש - תכנית גולדברג לטיפול בבעיית הפקקים בעיר אומצה על ידי שמואל גרינברג, המועמד לראשות העיר

רעיון חדשני ויצירתי רמזור כיכרות

בשנים האחרונות עם הכפלתה של אוכלוסיית העיר בית שמש, כבישים בעיר נהפכו לצוואר בקבוק עם עומסי תנועה בעיקר בשעות העומס, בערבי שבת וחג.

כבר לפני שנתיים החל שמעון גולדברג, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה בעיר לערוך מיפוי גדול של החסמים ובעיות התשתיות ברחבי העיר בית שמש.

בימים אלו, גולדברג הציג את תכניתו לגרינברג, המועמד לראשות העיר שאימץ את התכנית של גולדברג לטיפול בבעיות עומסי התנועה ברחבי העיר.

בשלב הראשון של התכנית מוצע רעיון חדשני כאשר בכיכרות בעייתיות יוצבו רמזורים שבהן תהיה זרימה בכיכר למשך דקה לרכבים ולאחר מכן תנתן אפשרות להולכי הרגל לעבור בבטחה. המצב כיום הינו שכל הולך רגל שחוצה במעבר חציה בכיכרות עוצר את התנועה, מה שגורם לעומסים.


סגן ראש עיריית בית שמש שמעון גולדברג אמר לאחר הצגת התכנית: "תושבי העיר רגילים לעמוד בפקקים אדירים כאילו מדובר בגזירת גורל, אולם עם קצת השקעה נכונה אנחנו נביא בשורה אדירה והקלה משמעותית בעומסי התנועה במספר צמתים מרכזיים, כמו נהר הירדן – הרצוג, נחל שורק – קישון, המרכז המסחרי בבית שמש א', היציאה של נהר הירקון לכביש 10, כיכר האליפסה, יגאל אלון, האמוראים – רבינא, וכן צמתים מרכזיים ברמת בית שמש ג, ורמת בית שמש ד' הסובלים מעומסי תנועה בקרבת מוסדות חינוך".

על פי התכנית של גולדברג, יכללו בתכנית הסדרת הצמתים וסלילת "אוזניים" ליציאות ימיניה, רימזור באופן מהיר, הגדלת מפרצים לאוטובוסים בנתיבים בעייתיים שיאפשרו לאוטובוסים הורדת והעלאת נוסעים ללא הפרעה למהלך התקין של התנועה, הסדרת מקומות חניה שלא תפגע בתנועה של רכבים פרטיים ותחבורה הציבורית או במעבר נוח למשאיות אשפה ליד חניות מוסדרות. כמו כן, התכנית מתייחסת לשינויים גיאומטריים שלא מאפשרים תנועה סדירה עם פתרונות.

גולדברג הוסיף ואמר כי מדובר בבשורה של ממש למען תושבי העיר שכל נסיעה קצרה בתוך העיר יכולה להפוך עבורם לעמידה בפקקים בנתיבים שהם גם מיועדים לכבישים ובו זמנית משמשים לתחנות העלאת והורדת נוסעים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה