דרוש מידע מותר להסריט מטפלת ללא ידיעתה?

מצב
הנושא נעול.

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
תסכימי איתי שיש הבדל
גבר חרדי ששם מצלמה בביתה של אשה חרדית
זה בדיוק זה. אין איך לייפות את זה
היא מספרת שהיא היתה בסך הכל ממלאת מקום
לא שעלה חשד להתעללות כלשהי וכדומה
פשוט מראש שם מצלמה!
סליחה אני מזועזעת
כתבתי שהמצלמה טכנית אי אפשר לשים ,הקלטה אפשר בקלות וזה חוקי לחלוטין
 

מדוד ושקול

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
לא מעניין חוקי או לא מה שבטוח שחרדי אשר מחבר מצלמה לילד זה בדרך כלל ממציצנות ולא מדאגה לשלום הילד, מה שאינו נכון אצל חילוני שחשוף לסיפורי הזוועה שבתקשורת וביודעו שאין יראת אלוקים במקום הזה יכול להיות גם מדאגה כנה, למעט מקרים שנכוו בעבר ולא מצוי במחוזותינו ב"ה.
 

יודיתתתתתתת

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
ומיים אחרי שהפסקתי, פגשתי את האחת האמהות והיא התחילה להחמיא לי על הסבלנות שלי ואיך התינוקות היו רגועים אצלי ולא שמעו בכלל בכי. שאלתי אותה איך היא יודעת מה קרה אצלי בבית, והיא התחילה לגמגם והבנתי ממנה שאחד האבות קשר לתיק של הבת שלו מצלמה נסתרת בלי לספר לי. היא חשבה שאני מודעת לזה ולכן היא לא היססה להחמיא לי.
אולי עמדה מאחורי הדלת? איך הבנת שהיה מצלמה?
 

מירי קרפט

בעלת סטודיו לפאות, שיער ואיפור.
מנוי פרימיום

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

מתי צילום שלא אדם ללא רשותו יהווה פגיעה בפרטיות ?

מדובר בלוגיקה פשוטה: לא כל צילום אדם ללא רשותו או ידיעתו, מהווה פגיעה בפרטיות; אך מכאן, לא נובע שצילום אדם ללא רשותו או ידיעתו לא מהווה פגיעה בפרטיות. יוצא איפוא, שישנם מקרים בהם צילום אדם ללא רשותו או ידיעתו יהוו פגיעה בפרטיות, כפי שנסביר להלן:

סעיף 2(3) לחוק, קובע כי צילום אדם ברשות היחיד מהווה פגיעה בפרטיות. על כן עולה השאלה, מה היא רשות היחיד? ככלל, כל מה שאינו ברשות הרבים. ומדוע? ישנה הנחה לפיה במרחב הציבורי אדם לא אמור לצפות לפרטיות מוחלטת, אך מנגד, במרחב הפרטי אדם מצפה, ציפייה מוגברת וצודקת לפרטיות כמעט מוחלטת. לכן, צילום אדם בביתו ללא רשותו תהווה פגיעה בפרטיות, בין אם המצולם יודע על הצילום ובין אם לאו. הדבר היחיד שמכשיר את הצילום ברשות היחיד הוא הסכמת המצולם לעצם הצילום.

 

יעל זלמנוביץ

משתמש מקצוען
אוף זה פשוט מתסכל שזה קורה ,
אני עובדת כמורה במגזר הכללי ומרגישה הרבה פעמים לא בטוחה...שעונים חכמים שמקליטים ועוד וזה יוצר הרגשה של חוסר ביטחון וחוסר אמון מוחלט , לא שאני עושה משהו לא טוב אבל בכל און התחושה.....
מה כן, אם הייתה לי תינוקת והייתי שולחת למטפלת והיה לי חשש סביר שמשהו לא טוב קורה- כן הייתי מקליטה ולא מסריטה אך שוב רק אם היה עולה לי חשד!
מכירה מקרה כזה מקרוב שהיה חשד ושמו הקלטה וברקע שמעו תינוקות בוכים והוד רוממותה הגדילה לעשות ולהתפלל ולומר תהילים- נו שפאסט נישט!
 

אש קודש!

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לפי הידע שלי, אין אפשרות לחבר לתינוק מצלמה שמסריטה, אפשר לחבר מכשיר הקלטה של קול ודיבור ואת זה ניתן להשיג בגודל של כפתור ולחבר לבגד הילד, ההקלטה תהיה קבילה בבית משפט במידה וח''ו יהיה בה משהו שנשמע לא טוב
בעיקרון אסור להקליט בנ"א אא"כ אתה צד לשיחה.
 

מירי קרפט

בעלת סטודיו לפאות, שיער ואיפור.
מנוי פרימיום

H. Clin

משתמש מקצוען
לא הספקתי לקרוא את כל התגובות אבל בינתיים קיבלתי מייל התנצלות מאשתו של מי ששם את המצלמה. כנראה שהיא קראה את הפוסט שלי. היא כתבה שהיא תתקשר אלי בערב ותסביר לי מה בדיוק קרה וזה בטוח ירגיע אותי. אני מקווה שהיא צודקת.
 

יעל זלמנוביץ

משתמש מקצוען
לא הספקתי לקרוא את כל התגובות אבל בינתיים קיבלתי מייל התנצלות מאשתו של מי ששם את המצלמה. כנראה שהיא קראה את הפוסט שלי. היא כתבה שהיא תתקשר אלי בערב ותסביר לי מה בדיוק קרה שזה בטוח ירגיע אותי. אני מקווה שהיא צודקת.
בקיצור הפרסום בפרוג - עובד!!!!
הלוואי ובאמת תרגעי והביטחון ישוב לך!
 

SHILATI

משתמש מקצוען
מה יגידו הגננות ומטפלות במעון של ימינו?
קרובת משפחה שלי אומרת שבוודאות היא יודעת מי מביא הקלטה ומי לא
זה נורא מבחינתי!
תחשבו שהיו מקליטים אתכם לאורך כל היום בעבודה..... :(
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
אין לי עניין בעימות כל כל הכותבים אבל במידה ויש להורה חשד כל שהוא הוא יכול להקליט בלי בעיה חוקית, השופט שדן בעניין של סבתא שלנו הסביר לעו''ד שטען שזה היה לא חוקי ולכן לא קביל שממה שרואים בסרטים זה הצלת נפשות של הסבתא והוא גם שאל את אותו עו''ד יהיר אם זו הייתה סבתא שלו גם אז זה לא חוקי..לגבי הזעזוע כאן שכל אחד יחשוב אם בגן של הילד שלו היו מבצעים הקלטה 'לא חוקית' ובהקךטה היו שומעים שמתעללים בפעוט שלו..גם אז הוא היה מזדעזע מאי חוקיות..? כשלהורה יש חשד כל שהוא חובתו להקליט.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה