תתקשרו למוקד 0777711174, אם אתם לא מצליחים להגיע למענה האנושי חכו כמה ימים ואפשרות זו תיפתח בפניכם, תבקשו שיבטלו את הכרטיס השני, וכל הכסף יוטען בכרטיס שעובד..... אל תעשו את זה לפני שאתם בטוחים שאכן הכרטיס השני לא הוטעןלגבי הכרטיס הראשון באמת המתנו ונכנס שם סכום
עשיתי את כל תהליך השפעול (הזנת פרטים וכו') בכרטיס השני
יש הודעה שהשפעול לא הצליח ויתכן שהוא שופעל כבר בעבר, היתרה היא אפס
ממש תודה על העזרה!!
מה לעשות עם הכרטיס השני?