מצב
הנושא נעול.

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
השנקל שלי
מגזין משפחה- אכזבה. כתבות יח"ץ במסווה של תחקיר וטורים קבועים שצריכים ניעור וריענון בדחיפות.
בתוך המשפחה- היה מצוין ומושקע. כתבות מרתקות ומרעננות. כמות הפרסומות היתה מוגזמת בהחלט.
מגזין טעימות- הקונספט היה מוצלח מאד. חדשנות לצד פרקטיות וניכר שהושקעה מחשבה ביישום. מקווה שיום אחד הם יאזרו אומץ ויהיו מתכונים גם לאוכלי קטניות בכתבות הראשיות ולא רק בהבלעה במדור האחרון. עיתון שמתיימר לפנות לכולם אמור ליישם זאת גם בפועל.
 

תמרוווש

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
"בתוך המשפחה" מיוחד, כמו תמיד.
סיפור חדש בהמשכים, כתבות פשוט מקסימות ומעניינות,
וגרפיקה מושלמת.

למגזין עוד לא הגעתי, אבל נראה מבחוץ טוב-נחמד.

קטיפה בהחלט השתפר מחגים קודמים.
 

בעילום שם

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אני לא נוהג בדרך כלל להיות מוכיח בשער, וגם לא מתיימר להיות כזה, אבל משום מה כשאני קורא את האשכול עולים במוחי דברי החפץ חיים בספרו תורת הבית (פ"ד):
'שכשישאלוהו לעתיד לבוא, קרית או שנית, יאמר אין, קריתי ושניתי ושילשתי בכל יום כל העתונים, אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה, מה יענה ליום הדין מה יענה ליום התוכחה'.
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
אני לא נוהג בדרך כלל להיות מוכיח בשער, וגם לא מתיימר להיות כזה, אבל משום מה כשאני קורא את האשכול עולים במוחי דברי החפץ חיים בספרו תורת הבית (פ"ד):
'שכשישאלוהו לעתיד לבוא, קרית או שנית, יאמר אין, קריתי ושניתי ושילשתי בכל יום כל העתונים, אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה, מה יענה ליום הדין מה יענה ליום התוכחה'.
ס'הנס שאין בחפץ חיים משהו על "אין, קריתי באשכולות ביקורת עיתונים בפרוג :)"
 
נערך לאחרונה ב:

ישתבח שמו

משתמש פעיל
נהניתי מהדיון על הכתבות הממומנות...מכתבות ממומנות ומוזמנות לעולם אי אפשר להגיע למידע אמיתי ונכון הן גם לעולם תארנה רק את הדברים שחשוב שהקוראים יראו. אני באופן אישי מתקשה להתחבר לכך אני מרגישה בסוג של מסחר על גבי
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
נהניתי מהדיון על הכתבות הממומנות...מכתבה ממומנת ומוזמנת לעולם אי אפשר להגיע למידע אמיתי ונכון היא גם לעולם תאיר רק את הדברים שתרצה שהקוראים יראו... כך שזנ מסוג הדברים שאני באופן אישי מדפדפת הלאה...לא יכולה שימכרו לי מוצרים שמשתלמים למוכר---
הבעיה היא שההבדל החזותי בין כתבה "רגילה" לכתבה ממומנת מוקטן מיום ליום, עד שהוא הופך לבלתי אפשרי לזיהוי. קטסטרופה

(כולל בעיתון מסויים שנתבע על כך בבימ"ש והגיע לכאורה להסדר עם התובעים על סימני זיהוי ברורים יותר. אולי היה צריך להאריך יותר אלא שזה חורג ממטרת האשכול)
 
נערך לאחרונה ב:

שיראז

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
השנקל שלי
מגזין משפחה- אכזבה. כתבות יח"ץ במסווה של תחקיר וטורים קבועים שצריכים ניעור וריענון בדחיפות.
בתוך המשפחה- היה מצוין ומושקע. כתבות מרתקות ומרעננות. כמות הפרסומות היתה מוגזמת בהחלט.
מגזין טעימות- הקונספט היה מוצלח מאד. חדשנות לצד פרקטיות וניכר שהושקעה מחשבה ביישום. מקווה שיום אחד הם יאזרו אומץ ויהיו מתכונים גם לאוכלי קטניות בכתבות הראשיות ולא רק בהבלעה במדור האחרון. עיתון שמתיימר לפנות לכולם אמור ליישם זאת גם בפועל.
לגבי הקטניות צודקת 100 אחוז
 

סערצע

משתמש מקצוען
שמא יתכן להציג צד שני:
מי שאינם אוכלי קטניות, יתכן והמתכונים בהם הן משולבות גורמים להם לכאב־לב. קטן, כמעט לא מורגש, אך קיים.
בסופו של יום - זהו הקהל העיקרי של 'משפחה', ואליו הם מכוונים את רוב הכתבות והנושאים.
ועוד לא דברתי על מי שאינם מכניסים כלל מתועש לסוגיו... גם זה ציבור לא־קטן, שרבים ממנו מנויי 'משפחה' הם.
 

anotherית

משתמש סופר מקצוען
זהו הקהל העיקרי של 'משפחה', ואליו הם מכוונים את רוב הכתבות והנושאים.
וכי למה הקהל האשכנזי הוא הקהל העיקרי של העיתון יותר מהקהל הספרדי?

דווקא מבינה את העניין להביא מתכונים שמתאימים לכלל הקוראים ולא רק לחציים, אבל כלל הקוראים? מאיפה המידע הזה?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
שמא יתכן להציג צד שני:
מי שאינם אוכלי קטניות, יתכן והמתכונים בהם הן משולבות גורמים להם לכאב־לב. קטן, כמעט לא מורגש, אך קיים.
בסופו של יום - זהו הקהל העיקרי של 'משפחה', ואליו הם מכוונים את רוב הכתבות והנושאים.
ועוד לא דברתי על מי שאינם מכניסים כלל מתועש לסוגיו... גם זה ציבור לא־קטן, שרבים ממנו מנויי 'משפחה' הם.
שמא אפשר לראות את התמונה המלאה?
לקהל הנמנע מקטניות (ואני בכללו-מרוקאים) יש די והותר עיתונים סקטוריאליים בהם יוכל למצוא מבוקשו.
עיתון כלל מגזרי אמור לפנות לכולם.
למה מתכוני שרויה מפורסמים בכתבות הראשיות עם סימון וקטניות לא? למה אי אפשר גם מתכונים ללא וגם מתכונים עם?
 

anotherית

משתמש סופר מקצוען
ואגב , גם אני מצטרפת להנ"ל*. אנוזרית.

*הנ"ל הינו הטרנד שלא לקנות אף עיתון בשנה זו.
גם עיתונים שמגיעים אוטומטית בגלל מנוי לא נקראו החג הזה, אמנם זה דרש מעט עבודה כנגד פומו קל, אבל לא התחרטתי לרגע, היה שווה כל שקל.
 

צלופחד

משתמש פעיל
למשתמשי פרוג הנכבדים
מי שקרא את הסיפור הראשון במוסף סיפורי החג של 'יתד' ומרגיש איזו שהיא תובנה אשמח שיגיב..
אני קראתי ואקדים את המסר שעלה לי מהסיפור
א. שלמה צודק כשילדים 'מורדים' או מתרחקים מהורים אזי הדרך הטובה ביותר להחזירם זה על ידי שהם יבינו ויחושו את מה שההורים עברו בחייהם.
ב. להרחיק הורים שחיתנו מילדיהם זה פשע וזו שחיתות.
ג. מי שארגן את ה'אי' להורים שמכים לעצמם על חטא הוא הפושע הגדול בסיפור.

אם אפשר במחילה כמה שאלות.
א. לנתק הורים מילדים זה גרוע ולא בריא אבל מי אמר שלנתק הורים מרגשות האשמה זה לא טוב?
אני חושב שזה דבר חשוב רק צריך למצוא דרך נכונה איך לבצע זאת - מהסיפור היה משמע שזו לא דרך נכונה..
ב. משום מה נעלמה מכל אריכות הסיפור המשמעויות של הילדים למהלכים המדוברים.. הם נעלמו מנופו של המחבר..
ג. היה נשמע מכלל הסיפור שלכותב, שאני מאוד מעריך ומככבד אותו, אין את ההבנה שזו סוגיא מורכבת מדי בכדי לכתוב עלי'ה סיפורים.. ובפרט לעורכת הנחמדה שנוהגת לעמוד בשער ולהטיף לילדים החצופים שבחרו בעזותם להתנתק מבלי לנתח כל מקרה לגופו ולפיכך העמידה. סיפור זה כפתיח למגזין..

והכי חשוב סיפורו של חיים ולדר.. חובה לקרוא.. מאותו עיתון כ"כ מדהים עמוק ונוגע ללב.. בכיתי חצי ממנו.. והרגשתי איך שעצם העוצמה של הסיפור והמסר הקליט כמעט מספק מענה מושלם על העוול שלא שמו סיפור זה כפתיח ראשון למגזין..

חג שמח
 

סערצע

משתמש מקצוען
ראשית, לא שללתי את הטענה דלעיל, ויתכן שיש בה צדק (רב). עם זאת, בקשתי להציג צד נוסף.

[א] לקהל הנמנע מקטניות (ואני בכללו-מרוקאים) יש די והותר עיתונים סקטוריאליים בהם יוכל למצוא מבוקשו.
[ב] למה מתכוני שרויה מפורסמים בכתבות הראשיות עם סימון וקטניות לא? למה אי אפשר גם מתכונים ללא וגם מתכונים עם?
א. לאו דוקא.
ב. הקהל העיקרי של 'משפחה' הוא, לכאורה (אף שאין בידי נתונים מוכחים בנושא...) - המגזר הליטאי, עם פזילה עמוקה לחסידי. הדבר מוכח מאופי העיתון, סגנונו הכללי, הכתבות הראשיות התדירות, צוות הכותבים בו, ועוד [וזו תשובה גם ל'@anotherית'. לא כתבתי שזהו 'כלל הקוראים', אלא רובם (כפה"נ)].
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ראשית, לא שללתי את הטענה דלעיל, ויתכן שיש בה צדק (רב). עם זאת, בקשתי להציג צד נוסף.


א. לאו דוקא.
ב. הקהל העיקרי של 'משפחה' הוא, לכאורה (אף שאין בידי נתונים מוכחים בנושא...) - המגזר הליטאי, עם פזילה עמוקה לחסידי. הדבר מוכח מאופי העיתון, סגנונו הכללי, הכתבות הראשיות התדירות, צוות הכותבים בו, ועוד [וזו תשובה גם ל'@anotherית'. לא כתבתי שזהו 'כלל הקוראים', אלא רובם (כפה"נ)].
בהנחה שכך הדבר, האם עיתון אמור לכלול רק כתבות לקהל העיקרי?
 

אסתר פ

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני ממש התאכזבתי מהכתבה בבתוך של נויגרשל נראה לי,
על אנטישמיות ליהודים בכל העולם,
כאילו, מה? לכן אני קונה עיתון? אני רוצה להנות, לשאוב כח, להתרפק....לא להכנס לעוד לחץ...
דעתכם!!!
 

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
זה לא משנה מה קהל היעד של העיתון.
החכמה היא להביא מתכונים כשיש מצוקה של חומרי גלם.
להביא מתכונים עם קטניות יש שנה שלימה.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
זה לא משנה מה קהל היעד של העיתון.
החכמה היא להביא מתכונים כשיש מצוקה של חומרי גלם.
להביא מתכונים עם קטניות יש שנה שלימה.
עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה