בקשה תשלום באוטובוס ללא רב קו- רק לחילונים!?

מצב
הנושא נעול.

טראמפ

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
D I G I T A L
לכאורה יצאנו במיזם של פריסת רבקוים בכל רחבי הארץ עם טעינה של ניקוב אחד באופן מתגלגל.
המטרה העיקרית במיזם היה שבכל אוטובוס בממוצע יהיה אדם הנושא עימו רב קו טעון בניקוב לאחר שנתקע.... הוא מעביר אליו את הרב קו לשימוש אישי. ועכשיו מתפקידו להטעין מחדש (בניקוב אחד) ולהעבירו ל'יעד הבא'.
????
 

מרדכיT

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
כל מה שבטלו את האפשרות להטעין רב קו אצל הנהג בלי לאפשר חלופות אמיתיות - הווי אומר מכשירי הטענה באוטובוס (מסובך טכנולוגית?), מכשירי הטענה בכל תחנה ותחנה וכו' וכו'
כל זה היה ועודנו שערוריה אמיתית.
כדרך כל ההתנהלות ברב קו למפרע מתקנים את מה שצריך תיקון, מה התיקון? אפליקציה.
אז יש ציבור שזה כלל לא תיקון לגביו, אז בעצם יש פה הנצחה מוחלט של המצב המרושע והזדוני, שבו לא מאפשרים לאנשים להטעין בצורה נורמלית ואנושית.
1f44d.png
 

קצרה

משתמש מקצוען
פיתוח של תוכנה זול יעיל ונח באלפי מונים מאשר חומרה.
והילד יכול להמשיך להשתמש ברב קו.

שוב,
הרב קו יקר יותר מהאפליקציה.
ברב קו אין לילד אפשרות לדעת אם יש או אין בו כסף - והוא עלול להתקע.
נרב קו מחייב אותנו "להלוות" כסף לחברות התחבורה.
מינימום הטענה - 30 ש"ח.

למה בגלל שהם מקובעים ומשתבלנים כל הזמן סביב הרעיון הישן שלהם -
הילדים צריכים לקבל איזה פתרון "מעפן" יקר יותר ומסובך יותר ??
 

קצרה

משתמש מקצוען
נכתב ע"י 31878:
יש קטע שאני כמפתחת מאוד אוהבת,
הוא נקרא ׳אם מנתחי המערכת שלנו היו קבלני בניין׳
אני מצטטת ממנו את המשפט שהודעתך הזכירה לי:
״צריך להכין עוד בניין כזה בדיוק, עם שינוי קטן בלובי ופחות קומה אחת. זה כמה דקות נכון?״

הענין שאת צריכה להבין כמפתחת הוא דווקא זה-
משרד התחבורה כתב את כל השירותים שאליהם אפשר להתממשק כדי ליישם את האפליקציה.
הוא לא צריך לשנות כלום בשירות בשביל שמפתחי טלפוניה יוכלו להתממשק אליו גם.

משרד התחבורה לא בנה אפליקציות בכלל.
הוא פתח מכרז וזכו בו כמה חברות שפיתחו אפליקציות ויקבלו אחוזים.
הם יכלו מראש באותו זמן לתת גם לחברה המפתחת אפליקציות טלפניות - לגשת למכרז ולפתח בעצמה אפליקציה טלפונית.
אם היתה חברה שניגשת לענין - לא היה לוקח לה יותר זמן מאשר חברות אחרות שפיתחו אפליקציות.
זה פיתוח זהה מכיוון אחר.
ובכלל לא מענין את משרד התחבורה כיצד פותחה האפליקציה - אם היא עובדת...

אבל הם בכלל לא פתחו כזו הצעה...
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
ואם הפלאפון בתיקון?
אם הוא לא מוטען כי סיימתי שיחות חשובות?

זה קורה גם בסמארטפון. אין חילוק בזה.
לעניות דעתי אפשר לפתור את זה בתיקוף במכשירי הרב קו והתחשבנות בסוף החודש.
המידע יועבר לאפליקציית WEB כשרה ו/ יהיה ניתן למעקב ותשלום בטלפון.
 

קצרה

משתמש מקצוען
בדיוק כך!
גם כהיום כל הנתונים נאגרים במסלקה מיוחדת לצורך התחשבנות בין החברות.
אין צורך בום פיתוח נוסף, אלא שיוך אמצעי תשלום לכל כרטיס,

שיוך אמצעי תשלום - הוא פיתוח כמובן.
וכך גם שליחה לתשלום בסוף כל חודש ושליחת חשבוניות ללקוח.

כמו ש @java פירטה למעלה "אותו בנין רק עם לובי ומעלית".
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
הענין שאת צריכה להבין כמפתחת הוא דווקא זה-
משרד התחבורה כתב את כל השירותים שאליהם אפשר להתממשק כדי ליישם את האפליקציה.
הוא לא צריך לשנות כלום בשירות בשביל שמפתחי טלפוניה יוכלו להתממשק אליו גם.

משרד התחבורה לא בנה אפליקציות בכלל.
הוא פתח מכרז וזכו בו כמה חברות שפיתחו אפליקציות ויקבלו אחוזים.
הם יכלו מראש באותו זמן לתת גם לחברה המפתחת אפליקציות טלפניות - לגשת למכרז ולפתח בעצמה אפליקציה טלפונית.
אם היתה חברה שניגשת לענין - לא היה לוקח לה יותר זמן מאשר חברות אחרות שפיתחו אפליקציות.
זה פיתוח זהה מכיוון אחר.
ובכלל לא מענין את משרד התחבורה כיצד פותחה האפליקציה - אם היא עובדת...

אבל הם בכלל לא פתחו כזו הצעה...
1. במחילה,
את טוענת שמלכתכילה היה צורך לפתח מערכת טלפונית,
כתגובה למה שאני כתבתי - שהסבת מערכת אפליקטיבית לטלפונית זה לא obvious
ולא עסק של 2 דקות כמו שהיא תארה.
2. לפני מספר חודשים יצא לי לעבור על מכרזים ממשלתיים,
ועד כמה שזכור לי, כן היתה התייחסות מפורטת כחלק מהתנאים - שהמערכת תהיה אפליקטיבית.
אני לא חושבת שכל חברה יכולה להחליט שהיא מפתחת מערכת טלפונית, הדרישות כן מגיעות ממשרד התחבורה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
זה קורה גם בסמארטפון. אין חילוק בזה.
לעניות דעתי אפשר לפתור את זה בתיקוף במכשירי הרב קו והתחשבנות בסוף החודש.
המידע יועבר לאפליקציית WEB כשרה ו/ יהיה ניתן למעקב ותשלום בטלפון.

לפחות זה שהטלפון בתיקון לא קורה בסמארטפון..
את יודעת , אפשר להכנס לאפליקציה עם אותו יוזר ממכשיר אחר.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
לפחות זה שהטלפון בתיקון לא קורה בסמארטפון..
את יודעת , אפשר להכנס לאפליקציה עם אותו יוזר ממכשיר אחר.
המכשיר נשבר. מאיזה מכשיר תיכנסי?
אם כבר יש לך בנתים טלפון חילופי - אוקי.
וזה יכול להיות אותו דבר במערכת טלפונית.
 

קצרה

משתמש מקצוען
1. במחילה,
את טוענת שמלכתכילה היה צורך לפתח מערכת טלפונית,
כתגובה למה שאני כתבתי - שהסבת מערכת אפליקטיבית לטלפונית זה לא obvious
ולא עסק של 2 דקות כמו שהיא תארה.
2. לפני מספר חודשים יצא לי לעבור על מכרזים ממשלתיים,
ועד כמה שזכור לי, כן היתה התייחסות מפורטת כחלק מהתנאים - שהמערכת תהיה אפליקטיבית.
אני לא חושבת שכל חברה יכולה להחליט שהיא מפתחת מערכת טלפונית, הדרישות כן מגיעות ממשרד התחבורה.

טענתי שהטענה והדרישה היא לא להסב אפליקציה לטלפון.
אלא לתת לחברה טלפונית לפתח גם.
זה לא פיתוח מורכב יותר - הוא פשוט אחר.

הטענה שלי שעליה אני חוזרת פה שוב ושוב - היא מה שציינת בב' שמשרד התחבורה הציב בדרישה פיתוח באפליקציה בלבד
ולא אפשר גם לחברה אחת לפחות שמפתחת אפליקציות טלפוניות - להציע הצעה.

לא נראה לי שמישהו פה אומר "מה הבעיה ? שיסבו.."
כולם אומרים - אין איזה בעיה טכנולוגית מיוחדת לפתח מראש אפליקציה טלפונית . הטכנולוגיה קיימת ולא מורכבת.
וההסברים הם רק למי ששואל " איך אפשר לעשות בטלפון טכנית מה שעושים באפליקציה".

למפתחי טלפוניה אכן אין שום בעיה מיוחד ליישם את כל הנ"ל.
ממשרד התחבורה זה דורש בדיוק כמו שכתבת - בסך הכל להסכים לחברת מערכת טלפוניה לפתח גם כן .
ואת זה כמו שגם את מאשרת - הוא לא עשה ודרש מכל הזכיניות פיתוח רק באפליקציה.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
1. במחילה,
את טוענת שמלכתכילה היה צורך לפתח מערכת טלפונית,
כתגובה למה שאני כתבתי - שהסבת מערכת אפליקטיבית לטלפונית זה לא obvious
ולא עסק של 2 דקות כמו שהיא תארה.
2. לפני מספר חודשים יצא לי לעבור על מכרזים ממשלתיים,
ועד כמה שזכור לי, כן היתה התייחסות מפורטת כחלק מהתנאים - שהמערכת תהיה אפליקטיבית.
אני לא חושבת שכל חברה יכולה להחליט שהיא מפתחת מערכת טלפונית, הדרישות כן מגיעות ממשרד התחבורה.

ברור שזה לא 2 דקות,
אבל גם לא כ"כ מורכב והזוי מכדי שיבוצע במקביל.
הטענה שהובאה כאן צודקת מאוד, חלק בלתי מבוטל ממשתמשי התחבורה הציבורית הוא דווקא הציבור החרדי / דתי ללא סמארטפון.
הייתי מצפה ממשרד ממשלתי לדאוג לכל האוכלוסיה בשוויון.
ולפעול במהירות הגבוהה ביותר לארגון פתרון לכולם.
ולא עכשיו, אחרי שהאפליקציה כבר פותחה, להיזכר, שצריך, גם, פתרון, לטלפון כשר.
 

קצרה

משתמש מקצוען
המכשיר נשבר. מאיזה מכשיר תיכנסי?
אם כבר יש לך בנתים טלפון חילופי - אוקי.
וזה יכול להיות אותו דבר במערכת טלפונית.

אם היית צרכנית סמארטפון היית מבינה שאין מצב ללכת בלי חילופי..
במערכת טלפונית הזיהוי יהיה מדי לא מאובטח ללא הטלפון עמו נרשמו .
לא ניתן להסתמך על האבטחה של גוגל...

ובכל מקרה כל אמצעי תשלום יכול לאאבד להתקלקל - כך שלא מבינה את העיסוק במקרי קצה.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אם היית צרכנית סמארטפון היית מבינה שאין מצב ללכת בלי..
במערכת טלפונית הזיהוי יהיה מדי לא מאובטח ללא הטלפון עמו נרשמו .
לא ניתן להסתמך על האבטחה של גוגל...

ובכל מקרה כל מצעי תשלום יכול לאאבד להתקלקל - כך שלא מהינה את העיסוק במקרי קצה.
אני לא צרכנית סמארטפון,
אך כן נמצאת בעולם הזה של האפליקציות מתוקף היותי מאפיינת חוויית משתמש.
ברור שכשהטלפון נשבר מביאים לך טלפון חילופי.
אבל כדי לנסוע לקבל שירות, במידה והמשתמש הוא משתמש תחבורה ציבורית, הוא ייסע בלי!

אגב, מה קורה אם נאבד הרב קו ונוסעים למוקד שירות לעשות רב קו? :)

לגבי הזיהוי - אוקי, בפתרון שלי הצעתי שלמערכת הטלפונית יפנו רק כדי לשלם בסוף החודש. או לשמוע מה מצב הנסיעות וכדו'.
ולא לצורך התיקוף.

לא הבנתי את הקשר לגוגל.

לגבי מקרי קצה -
כנראה שלא עניתי לך.
היתה מישהי שהביעה דעתה ע"כ ולה עניתי.
שאין בזה חילוק בין סמארטפון / טלפון כשר /רב קו.
לכולם יש תקלות
וזה שיש להם אפליקציה לא אומר שהם חפים מכל תקלה שהיא.

בלי קשר - כדאי תמיד להיערך עם פתרונות גם למקרי קצה.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
וזה שאי אפשר לקבל אישור כניסה לרכבת בלי שיהיה טלפון עם סמס? ומה עם כל מיני חברות ביטוח וגם בדיקות רפואיות ועוד ששולחים לך קישור או סיסמא לפלאפון, ואם אין לך סמס אין לך איך להיכנס לפרטים האישיים שלך?
זה בהחלט קשור לחרדים, לא כי בכוונה עושים נגדם. אלא כי בתכל'ס משאירים אותם ללא פיתרון!
ציבור גדול שמשתמש בתחבורה הציבורית, צריך שיכירו את האפשרויות שלהם וצורת החיים שלהם, ויאפשרו פיתרונות מתאימים.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
ספר לי בדיוק איך.... מבקשים ממני בכל פעם לרשום את הסיסמא ששלחו לי לנייד (הכשר) וכמובן אין שום סיסמא ואני נתקעת...

ואגב, כמו שיש פנגו לפלאפון כשר, אפשר לעשות כל דבר לפלאפון כשר.
 

. net

משתמש צעיר
אולי במקום לבנות בית חולים מתחת לגשר הגיע הזמן לתקן את הגשר?
כל פעם שצצה בעיה כזו, מניסים להציע רעיונות שונים ומשונים.
אני לא בעד סמארטפון כלל אבל את הפלאפון שלנו צריך לשכלל!
שיהיה איזשהו פלאפון חכם/ למדן,
שיהיה חיבור לאינטרנט בלי מייל, בלי וואטסאפ, רק לאפליקציות חשובות כמו רב קו/ בנק
לפני שנים לא חשבו שלכל זאטוט יהיה טלפון ביד.
טלפון היה רק בבית.
עוד כמה שנים יהיה לכל אחד מחשב ביד.
כשר, מגביל, אבל כזה שיתן לנו אפשרות לחיות בעולם הזה בלי לפגוע בעולם הבא...

בנוסף למה שכתבתי
הרעיון שלך מאד טוב ,אם הוא יתממש הוא יכול להיות מצוין.
 

להקליד

משתמש פעיל
ספר לי בדיוק איך.... מבקשים ממני בכל פעם לרשום את הסיסמא ששלחו לי לנייד (הכשר) וכמובן אין שום סיסמא ואני נתקעת...
אפשר לתת להם מספר כשר, ושולחים את האישור לתחנה.
(ברוב הפעמים הם אפילו לא מבקשים את זה בפועל,
אם זה לא שעות של עומס).
 

טראמפ

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
D I G I T A L
ספר לי בדיוק איך.... מבקשים ממני בכל פעם לרשום את הסיסמא ששלחו לי לנייד (הכשר) וכמובן אין שום סיסמא ואני נתקעת...
אין צורך להזמין שובר מראש, פשוט אומרים בכניסה לאיפה נוסעים, והשומר מנפיק במקום שובר.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה