מודלים של פייתון אופליין

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
ניסיתי לכתוב קובץ פייתון על מחשב בלי אינטרנט אבל קיבלתי שגיאה כשעשיתי import למודל כפי הנראה זה בגלל שאין לי אינטרנט למישהו יש מושג איך אפשר להשיג מודלים להורדה?
 
נערך לאחרונה ב:

מנדי שלום

משתמש פעיל
ניסיתי לכתוב קובץ פייתון על מחשב בלי אינטרנט אבל קיבלתי שגיאה כשעשיתי import למודל כפי הנראה זה בגלל שאין לי אינטרנט למישהו יש מושג איך אפשר להשיק מודלים להורדה?
מודל חייב להיות על המחשב ולא קשור לרשת, כנראה לא הורדת אותו מראש. תוריד אותו מהאינטרנט באמצעות PIP או סתם קובץ מקור ותתקין
 

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
ניסיתי להתקין python-dateutil וקיבלתי את הודעת השגיאה הזו
קוד:
  ERROR: Could not find a version that satisfies the requirement six>=1.5 (from python-dateutil==2.8.1) (from versions: none)
ERROR: No matching distribution found for six>=1.5 (from python-dateutil==2.8.1)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה