קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

מבקשת מידע

משתמש מקצוען
ככה קראתי מפי מומחים ביתד.
אני מאד אשמח אם תוכיחי שזה שגוי חוץ מזה שזה לא נחמד לשמוע את זה ולהאמין לזה...

הם לא מצליחים להגדיל את מספר הבדיקות כמו שצריך - עובדה שאנשים שחולים ויש להם תסמיני קורונה - לא נבדקים מחוסר יכולת לבצע בדיקות. ואם לא מוכיחים שהיו בחו"ל או ליד חולה - לא בודקים.
לא מצליחים להגדיל זה ענין יחסי,
לא מצליחים להגדיל ל9 מליון ולבדוק את כל האוכלוסיה (זה לא באמת יספיק, צריך לחלק מהם לבדוק כמה פעמים)

אמרו כל הזמן שחסרים חומרי גלם,
מיד כשהביאו אותם, מספר הבדיקות גדל, זו לא הוכחה?
וגם הצטרפו הרבה מעבדות, כך שאני לא בטוחה מה המקור של יתד (בד"כ יש להם מקורות טובים).
 

מנמנמנ

משתמש רשום
שמעתי הגדרה מפי אחד התלמידי חכמים הגדולים בארץ ישראל:

מי שאוכל רבנות, יכול לסמוך על הנחיות משרד הבריאות.
מי שאוכל מהדרין - שלא יצא מהבית בשום פנים ואופן שמא יגרום נזק למישהו ח"ו.

וה' הטוב יכפר בעד כל מפיצי הקורונה.

זכרו! אם הפרתם הנחיות, אפילו פעם אחת לא תדעו לעולם אם יש לכם חלק בקטסטרופה במתרחשת לעינינו.
זה כל כך נכון!!!
הקורונה של סעודות פורים מתחילים עכשיו לראות בציבור החרדי
ותאמינו לי הקטסטרופה תיהיה ענקית יותר מכל החכמים שאומרים יהיה בסדר
וכל מי שיש לו קצת שכל יכנס לביתו וזהו!!!
 

קצרה

משתמש מקצוען
תוצאות של הסגר בוחנים כעבור שבועיים+.
באיטליה יש קריסה של מערכת הבריאות - בשל כמות הנדבקים הרבים, ללא קשר למתי הם נדבקו.
בדרום קוריאה עדיין יש נדבקים ומתים.

עברו כבר שבועיים+ באיטליה.

בדרום קוריאה יש נדבקים ומתים - בקצב נמוך שבשבילו עושים את הסגר.
יש הרבה מחלות ל"ע שיש בהם נדבקים וחולים - רוצים לשטח את העקומה בשביל שלא תקרוס מערכת הבריאות.
למנוע לחלוטין - לצערינו הרב אף אחד לא מתיימר.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
רה"מ נתניהו לדנה ויס:
אף אחד לא יודע לאן זה יגיע, אנחנו יודעים רק זה התחיל. כיוון שהנגיף מכפיל את עצמו, אפשר להגיע למצב שבו 80 אחוז יידבקו ורבבות ימותו.

נתניהו:
אנחנו נעלה את מספר הבדיקות לבקשתי. מחר בבוקר יהיו 3000 ובקרוב נגיע ל-10,000.

נתניהו:
בוחן אפשרות לבדיקות דם המוניות: מי שיחלה ויחלים ייצא לרחוב ואז נשיג חיסון עדר.
זה עוד בבדיקה.

עמית סגל:
בחסות הקורונה, ולראשונה אי פעם, נתניהו מוכן לתת תאריך שבו יילך הביתה: ספטמבר 2021.


קובי נחשוני: ‏
תאמינו או לא, אחד החב"ניקים שחטף קורונה זכה במספר המזל "חולה 770"

יואב אבן:
מספר החולים צפוי לזנק הלילה, ויהיה סביב ה-1000.

רה״מ נתניהו באולפן ׳ערוץ 12׳ -
״בקרוב יהיו 10.000 בדיקות ביום. יכול להיות שנגיע ל-20.000 בדיקות ביום״.

שפר ב'כיכר':
לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקה יצא האדמו"ר מסאטמר במכתב לחסידיו בו הוא מבקש מהם להתחזק באמונה, ולהישמר מפגעי הטכנולוגיה. עוד הוא מבקש להרבות בתפילה ובלימוד תורה, ולהקפיד על הצניעות בקרב הנשים.

אבי רבינא:
‏הני זוביידה מערוץ הכנסת לא גינה את ההמונים שכבשו את הפארקים בתל אביב. מה שמפריע לו, אלו החרדים שלמדו בקבוצות קטנות בישיבות. "הציבור החרדי מפעיל פרקטיקות שהופעלו על ידי הנאצים... שיחזרו לשטייטל במזרח אירופה. הציבור החרדי עושים דין לעצמם, כאילו הם לא חלק ממדינת ישראל".

‏בעקבות ההסתה - ח"כ אורי מקלב דורש להשעות את זוביידה מ׳ערוץ הכנסת׳

‏יואב אבן:
חילוקי דעות בצמרת משרד הבריאות. המשנה למנכ״ל פרופ גרוטו וראש הצוות לטיפול במחלות ד״ר בועז לב לא משתתפים בדיונים אצל ראש הממשלה בגלל יחסים עכורים עם המנכל משה בר סימן טוב. הסמכות הרפואית היחידה בדיונים היא פרופ סדצקי שתחום מומחיותה הוא סרטן וקרינה ולא מגפות

ב״ב:
עובדת בקופת חולים 'מכבי' ברחוב חזון איש קיבלה הודעה בליל שבת כי מתוצאות הבדיקה היא חולה. העובדים וצוות הרופאים יכנסו לבידוד.


'כאן 11': ‏
המחסור במטושים - כמה אלפים בודדים נשארו, ממחר חברת נובה-מד תייצר 5,000 ביום. במשרד הבריאות ביקשו מעוד שתי חברות להתחיל בייצור. נבדקת האפשרות להוריד את כמות המטושים למטופל.

אבי רבינא: ‏סופית:
הגרב"מ אזרחי ייכנס לבידוד לחמישה ימים. ישהה במעונו בשכונת בית וגן.

מואב ורדי: ניסוי מצומצמם שנערך בצרפת מגלה כי התרופה כלורוקווין שפורסמה כיעילה במידת מה לקורונה, במקרה שניתנה ביחד עם אנטיביוטיקה "אזניל" הביאה להורדה דרמטית של רמת הקורונה אצל החולים.

אלי שלזינגר:
באסותא אשדוד חלה החמרה במצבו של אחד החולים וכעת מצבו מוגדר קשה. מדובר בגבר בעשור החמישי לחייו, ללא מחלות רקע והוא כעת מונשם.

מנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס מגיב להודעת ליברמן נגד משרד הבריאות: אביגדור ליברמן משקר במצח נחושה, משרד הבריאות פעל 24/7 גם במהלך השבת לעדכן את החולים שהתוצאות החיוביות הגיעו בשבת.

עוד ממנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס: "במהלך השבת קיבלנו על ידי הרופא המחוזי מספר עדכונים על חולים חיוביים שהתשובות הגיעו מהמעבדה במהלך השבת. חבל שליברמן במקום להטות כתף במצב חירום משמיץ בשקרים את משרד הבריאות בראשות השר ליצמן העושים עבודת קודש".

ירושלים:
ח"מ ומחזיק תיק הרווחה אלחנן גרוסבוים פנה בפניה בהולה לשר התקשורת עם העתקים לראש העיר ולשר הבריאות בעקבות חוסר קליטה סלולרית בשכונות צפון ירושלים "במצב חרום זה ובתקופה כה קשה, אבקש את התערבותכם בדחיפות לטיפול בבעיה באופן מיידי, ולמנוע סבל מעשרות אלפי תושבים".

היועץ הרפואי ויו"ר 'למענכם' הרב יוסי ערבליך:
"הזלזול של חלקים נרחבים בציבור בהנחיות משרד הבריאות ממיט עלינו אסון. מחריד לראות אנשים שבמו ידיהם נוטלים חיים של עצמם ושל חבריהם רק בגלל שחשוב להם להמשיך ולבלות במרחב הציבורי. אם יוטל סגר מלא על ישראל הם הגורמים האחראים לכך"

עוד מהרב ערבליך:
"בימים הקרובים 'למענכם' תפעל להגברת המודעות בקרב הציבור על האופנים בהם ניתן להקפיד יותר על הגיינה והמנעות מהדבקה בקהילה. בין היתר בהצגת מקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה".

ויסברג ב׳בחדרי׳: החולה קורונה בקריית ספר בשנות ה-20 לחייו. הוא הכניס את כל ישיבת וולפסון לבידוד. הוא נדבק בפורים בטלז סטון.

דנה וייס: ‏בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי - גם הערב, מאמינה בזכותו של כל אדם להאמין אמונה שלמה במה שהוא בוחר להאמין. :mad:

אליוביץ ברוטרניק:
עובד הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק אובחן היום כחיובי לוירוס הקורונה ולאור זאת הוא שוהה כעת בביתו בבידוד ומצבו מוגדר טוב. הקונסוליה פועלת בהתאם להוראות משרד הבריאות.

שלזינגר ב'בחדרי':
אשת צוות מהמלר"ד בבית החולים לניאדו התבררה בשבת כחולה בקורונה. החקירה האפידמיולוגית מעלה כי היא נדבקה במסגרת התפרצות קהילתית במקום מגוריה ולא בבית החולים. אנשי צוות שהיו איתה במגע נכנסו לבידוד

‏הרשות השופטת מעדכנת על שתי עובדות מבית משפט השלום בבאר שבע שאובחנו היום כחולות קורונה. זאת בנוסף לשתי עובדות מאותו בית משפט שכבר אובחנו כחולות.

גילי כהן: ‏
למרות הקורונה, ישיבת הממשלה שתוכננה להתקיים מחר - בוטלה. בלשכות השרים קיבלו עדכון בנושא לפני דקות אחדות.

קידוש ה' - נציג המשטרה ב׳כאן 11׳:
ביקרתי ביום חמישי במודיעין עילית, יש שמירה מלאה על הכללים בבתי הכנסת ובמקוואות. מיום ראשון אין שם אירועים חריגים.

נלחמים בהסתה:
ארגון זכויות האדם בצלמו מצטרף לדרישת ח"כ מקלב ודורש לפטר במיידית את הני זובדיה על ההסתה הפרועה כנגד המגזר החרדי "מדובר בהסתה פרועה אשר אין לה מקום בטח שלא בערוץ המייצג את כנסת ישראל"

‏בד"ה: הרב מסעוד טובול, משלוחי חב"ד בפריז כבן 60 שכיהן כמנהל במוסדות חינוך לבנות "בית חנה" ו"בית חיה מושקא", נפטר לפני זמן קצר לאחר שלקה בקורונה.

שפר ב'כיכר': ב'שטיבלאך' בבית המדרש 'נחלת עקיבא' בשכונת גני גאולה בירושלים שסגר השבוע את שעריו בשל החשש מהקורונה, פועלים בשעות האחרונות לאתר את כל מי ששהה בקרבת ה'מלמד' בת"ת גור שחלה בקורונה, והתפלל במקום בימי חג הפורים.

רשת ב׳:
מתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה בהיכל הקונגרסים חיפה יחל לפעול ביום שני בצהריים. עיריית חיפה פינתה את חניון מרכז הקונגרסים מכלי רכב וגידרה את המתחם. בשעות הקרובות יחלו צוותי מד"א בהקמתו.

אריה ארליך: ‏
בשבוע רגיל, הכותל המערבי עמוס בשעה כזו של מוצ"ש באלפי חרדים. הערב - כמעט שממה. מתי מספר, ששומרים מרחק זה מזה. עצוב מצד אחד - מעודד מצד שני. הציבור החרדי הפנים בענק את חשיבות השמירה על הכללים. ובחרת בחיים.

ח"כ ניר ברקת:
"אנחנו בעיצומו של משבר שלא ידענו כמותו, עם אזרחים שחוששים לבריאות שלהם ושל יקירהם ומאות אלפים שאיבדו את מקום העבודה שלהם. חייבים להעביר עכשיו תקציב חירום לטובת האזרחים, העסקים והעצמאים. אני קורא לכחול לבן לשים את הפוליטיקה הקטנה והחרמות בצד ולהקים ממשלת חירום לאומית"

שלומי הלר:
‏כעת בבית ההלוויות שמגר - מסע הלוויתו של אריה אבן ז"ל, הנפטר הראשון בישראל ממחלת הקורונה, החל בשעה האחרונה תוך שהוא מלווה בידי צוות "חברא קדישא" ממוגנים בסרבלי מיגון.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

מנמנמנ

משתמש רשום
אולי עכשיו אנשים כאן יבינו שנתניהו ראוי לכבוד והערכה על כך שהוא אמר בנאומים שלו "בעזרת ה' "..
(ומדובר בנאומים שצפו בהם בשידור חי כ 2 מליון איש! )
עזבו אותכם משטויות
הוא לקראת סוף דרכו והוא בצרות
אז הוא נזכר מהקב"ה...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה