קורונה נגיף הקורונה המשתולל 2- עדכונים בלבד

  • פותח הנושא 550
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

גלידה

משתמש מקצוען
האם לא מעדכנים כבר את המסלול של כל חולה עד שנדבק, איפה הוא הסתובב וכו'?
 

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
למה מפרסמים את הטיסה הלוך מהארץ לחו"ל, הרי הם נדבקו בחו"ל או בחזור?!
 

שמחו

משתמש מקצוען
אמרו לי שהחל מיום שישי יש עוצר טיסות בארה"ב, זה נכון?
יש פרטים מדויקים?
נשיא ארה"ב נשא נאום לאומה מהבית הלבן, בו הכריז של שורת צעדי חירום בעקבות משבר הנגיף בהן עצירת טיסות מ-26 מדינות אירופיות וקרא באופן נדיר לאחדות: "לא משבר, רק אירוע זמני". עוד הכריז על שורה של צעדים כלכליים ובדיקות קורונה חינם
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשא הלילה (חמישי) נאום לאומה מהבית הלבן במהלכו הורה על עצירת כל הטיסות מאירופה, מלבד בריטניה, ל-30 הימים הבאים במסגרת הצעדים למניעת התפשטות הנגיף הקורונה. טראמפ אמר כי קיבל את ההחלטה במטרה "למנוע ממקרים חדשים להגיע לחופינו", והבהיר כי "ההנחיות יותאמו לתנאים בשטח". הצעד ייכנס לתוקפו ביום שישי בחצות (שעון מקומי).


הנשיא הסביר כי הצעדים נדרשים לאור "כשלונו" של האיחוד האירופי להתמודד עם הווירוס, ואמר כי הצעד לא ישפיע על הסחר בין המדינות. בתגובה, אמר דיפלומט מהאיחוד האירופי כי טראמפ לא תיאם את המהלך עם אירופה. יצוין שבפועל האיסורים חלים רק על אזור שנגן שבאירופה, הכולל 26 מדינות בהן בין היתר צרפת, גרמניה, אוסטריה, ספרד ושוויץ.

הנשיא האמריקני הודיע גם שיספק הקלות כלכליות עבור אזרחים שנפגעו מהנגיף. "כדי להבטיח שהאמריקנים העובדים שנפגעו מהנגיף יוכלו להישאר בבית בזמן מחלה ללא חשש מקושי כלכלי, בקרוב אנקוט בפעולות חירום חסרות תקדים כדי לספק הקלה כספית. ההקלות יתמקדו בעובדים חולים, כאלה שנמצאים בבידוד וכאלה שמטפלים באחרים כתוצאה מהנגיף. אבקש מהקונגרס לנקוט בצעדים חקיקתיים להרחבת ההקלות".

בנוסף קרא לכל מי שמרגיש לא טוב להישאר בבית ולא להגיע לעבודה, והוסיף כי כי ינקוט בפעולות חירום כדי להעניק סיוע כלכלי לעובדים חולים, מבודדים או מסייעים לאדם אחר שנדבק. לדבריו, "לא מדובר במשבר כלכלי, אלא באירוע זמני שיחלוף". לדבריו, "מראשית הימים התמודדו מדינות ובני אדם עם אתגרים בלתי צפויים, כולל איומי בריאות גדולים בהיקפים גדולים ומסוכנים מאוד. כך זה תמיד היה וכך זה תמיד יהיה. הדבר היחיד שמשנה הוא כיצד אתה מגיב לאירוע, ואנחנו מגיבים במהירות ובמקצועיות רבה", אמר טראמפ.

"אנחנו מגיבים במהירות ובמקצוענות רבה", טען טראמפ, "יכולות הבדיקה שלנו גוברות בכל יום". הוא הוסיף כי "הסיכון הוא במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת, על המבוגרים להיות זהירים ולהימנע מאירועים המוניים או מנסיעות למקומות שיש בהם הרבה אנשים". כמו כן, כפי שבישראל נאסרה כניסת אורחים לבתי אבות ולדיור מוגן בשל רגישותם של הקשישים – גם טראמפ קרא לבתי האבות בארצות הברית שלא לאפשר ביקורים לא נחוצים.

טראמפ בנאומו הבטיח שורה של צעדים כלכליים, בהם בדיקות קורונה שיערכו ללא תשלום, מתן הלוואות לעסקים קטנים שנפגעו מהמצב, וסיוע לחולים או לאנשים המטפלים בחולים ונאלצים להיעדר מהעבודה. ״כולנו בעסק הזה ביחד. עלינו לשים את הפוליטיקה בצד״, אמר טראמפ והוסיף כי בעבודה משותפת אפשר להפחית את הסיכוי להידבקות. ״לנגיף לא יהיה סיכוי נגדנו״.

טראמפ הוסיף שהנחה לדחות את תשלומי המיסים ולא להוסיף ריבית או קנסות לעסקים מסוימים, שהושפעו מנגיף הקורונה. טראמפ הוסיף כי הוא הורה לספק הון נזיל לחברות שהושפעו מוירוס הקורונה, להן יינתנו הלוואות בריבית נמוכה. אחרי נאומו, פרסמה דוברת הבית הלבן הודעה על פיה הנשיא החליט לבטל שתי עצרות בחירות בקולורדו ובנבאדה – לאור המשך התפשטות הוירוס.

"לאחר התייעצות עם מומחי הבריאות המובילים שלנו, החלטתי לנקוט במספר פעולות נחרצות, אך נחוצות, כדי להגן על בריאותם ורווחתם של כל האזרחים האמריקנים", אמר הנשיא בנאומו והוסיף כי ארה"ב תבצע "הערכה מחדש" של המגבלות שממשלו הטיל בעבר על סין ועל דרום קוריאה, המדינה עם המספר השני בגודלה של מקרי הקורונה, שכן המצב השתפר שם בימים האחרונים. עוד הדגיש טראמפ כי התנאים החדשים עשויים לסלול את הדרך "לפתיחה מוקדמת" של הגבולות.

בתום הדברים, משרד החוץ האמריקני קרא לאזרחי ארה"ב לשקול נחיצות טיסות למקומות בעולם. "מחלקת המדינה ממליצה לאזרחי ארה"ב לשקול מחדש נסיעות לחו"ל בשל ההתפשטות הגלובלית של נגיף הקורונה", נמסר. "אזורים רבים ברחבי העולם מתמודדים עם התפשטות הנגיף ונוקטים בפעולות שעשויות להגביל את ניידות המטיילים, כולל שהייה בבידוד ומגבלות בגבולות. אפילו מדינות, רשויות מקומיות ואזורים שבהם לא דווח על מקרי הידבקות, עשויים לפרסם מגבלות ללא הודעה מוקדמת".
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם לא מעדכנים כבר את המסלול של כל חולה עד שנדבק, איפה הוא הסתובב וכו'?
מעודכן כאן באתר משרד הבריאות.

וכאן ניתן לראות את מפת התפשטות המחלה בישראל
וכן להכניס את הכתובת שלכם ולבצע חיפוש אם היה חולה מאומת באזורכם
 

שמחו

משתמש מקצוען
קרלין.jpg

הודעה שנשלחה הבוקר לכל ריכוזי חסידות קרלין מביתו של האדמו"ר שליט"א
 

פילפילון

אתרוגיסטית חדשה
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
ומה עם חנויות גדולות?
כמו יש עזרה ואחוה וכדו'?
תמיד יש שם יותר ממאה איש
 

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L

nhfk

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
עיצוב ואדריכלות פנים
דיברתי עם כלה שמתחתנת בראשון והיא אמרה לי שיהיו קנסות רציניים על אולמות ותהיה אכיפה על המאה איש בוודאות.
מה שברור הוא שאם אתם לא קרובי משפחה או חברים קרובים או שאתם טיפוסים שפחות בעניין לרקוד - עדיף שפשוט לא תבואו כדי למנוע בלגן ובעיות...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה