לא חושבת שפרסום מזיק.
אלא אכ בעסק שהשתיקה יפה לו, ויש מועדון לקוחות אקסלוסיבי שלא רוצה שהמון העם ידעו גם, וזה מוזיל אותו.
לגבי מה שכתבת שהוא לא פרסם והולך לו-
חלום של כל עסק זה שהמפה לאוזן ימליצו עליו ויעשו לו את העבודה. כנא' צדיק מלאכתו נעשית בידי אחרים..
אין כזה דבר שהוא לא פרסם בכלל, כי אז לא היו יודעים על העסק. אלא שהוא הצליח לייצר אינטרקציה עם הלקוחות או שיש לו מוצר יחודי בתחומו, וכך אינו צריך לפרסם, אלא אנשים ממליצים אחד לשני.
לא פירטת מה העסק, אז קשה לנתח ככה על ריק.
ותמיד אפשר לפרסם בלי לפרסם.. כדי שלא יוזיל את העסק.
למשל עסק של מטריות שלא רוצה לרסם כי הוא נורא יוקרתי נניח, יכול לכתוב מודעה לציבור הלקוחות שמטריות מסוג איקס נגמרו במלאי ולא לבוא יותר.
זו מודעה חזקה! שגם לא מוזילה את העסק.
הטענה שפרסום יזיק יכולה להיות נכונה במקרה שעושים אותו בצורה שגויה.
אבל אם הוא לא מרגיש צורך כרגע להרחיב מעגל לקוחות וטוב לו כך, באמת חבל לו על הגרןושים שהוא ישלם על פרסום.
רק שלדעתי אין כזה עסק. לא קיים היום. לא הגיוני שזה המצב שלו שהוא מרגיש כזה טוב עד שהוא לא צריך לפרסם.
הייתי בחנות רהיטים שרכשתי שם את הריהוט שלי לפני פחות מחצי שנה.
שאלתי את המוכרת מדוע לא ראיתי פרסומים שלהם, היא ענתה ביהירות (היא לא בעלת החנות אלא נציגה שלהם, כן?) "אנחנו לא צריכים לפרסם, כי אנחנו החנות הכי טובה והיחידה שמביאה את הריהוט מחברת X".
כשראיתי לאחר מכן בעיתון פרסומת שלהם, הופתעתי בהתחלה, כי היא אמרה את זה ככ בביטחון, ואחכ חשבתי לעצמי איזו תמימה הייתי כשהאמנתי לה.