חו"ד פרסומת למשווק טונרים ודיו

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
כיף לשתף....
מודעה כראיטיבית שעיצבתי ממש עכשיו למשווק מוצרי דפוס (הלוגו הועלה לדיון)
בריף מקוצר:
המודעה צריכה להיות מושכת מאד! משהו שלא רואים....;)
צריך לסמל מהירות (הלקוח עושה שליחויות של טונרים ודיו עד בית הלקוח תוך 3 שעות)
וכמובן לסמל את הדיו והצבע....
נשמע קל?!
אז זהו שממש לא!!!!
קצת הסתבכתי עם רעיון
אז לבסוף עלה הצבי ״רץ כצבי״..... וכאן צצה בעיה נוספת - שלא יראה דואר ישראל , שכיום רחוק מלהיות מהיר
זהו מכאן המחברת התחילה להתמלאות בסקיצות ו ל מ ח ש ב
אז אשמח לקבל תגובות הארות והערות!
למרות שהפרסומת נשלחה כבר לעיתון (כח הפרסום) אבל שנדע לחיים:p ולהמשך הסדרה....
לפרוג-01.jpg
 

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
קודם כל במבט כולל - הרעיון והביצוע מדהימים. מודעה יפה ומוצלחת.
אבל בקטנה כמה הערות, לדעתי:
1. גוון צבע התכלת החלק הקדמי של רגלי הצבי מדיי קרוב לצבע הרקע. הוא עלול כמעט ולא להיראות במצבים מסויימים או בהדפסה לא איכותית. כדאי לשקול החלפת צבע או שינוי משמעותי בגוון.
2. כבר דיברנו על הלוגו. כרגע משהו מעוות לי שם. "השפיץ" לא מכוון לדעתי משום צד. הוא לא מספיק ממורכז מתחת לקווים הצבעוניים, ומאידך גם לא פונה למרכז הP (על זה כבר דיברנו). הוא גם קצת רחוק מדיי מהמשושה לדעתי (אמנם מדובר בלוגו ואולי צריך להיזהר מלגעת בו אחרי שכבר פורסם. לשקול).
3. פונט הסלוגן מתחת ללוגו עבה מדיי ודחוס.
4. הטלפון לא ממורכז אנכית.
5. לשונית - "?!" זה סימן תמיהה. נראה לי שהוא לא נכון ב"נתקעת" וב"נגמר הדיו"... ניתן להסתפק בסימן שאלה, בודד או שניים להדגשה.

בהצלחה רבה
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
קודם כל במבט כולל - הרעיון והביצוע מדהימים. מודעה יפה ומוצלחת.
אבל בקטנה כמה הערות, לדעתי:
1. גוון צבע התכלת החלק הקדמי של רגלי הצבי מדיי קרוב לצבע הרקע. הוא עלול כמעט ולא להיראות במצבים מסויימים או בהדפסה לא איכותית. כדאי לשקול החלפת צבע או שינוי משמעותי בגוון.
2. כבר דיברנו על הלוגו. כרגע משהו מעוות לי שם. "השפיץ" לא מכוון לדעתי משום צד. הוא לא מספיק ממורכז מתחת לקווים הצבעוניים, ומאידך גם לא פונה למרכז הP (על זה כבר דיברנו). הוא גם קצת רחוק מדיי מהמשושה לדעתי (אמנם מדובר בלוגו ואולי צריך להיזהר מלגעת בו אחרי שכבר פורסם. לשקול).
3. פונט הסלוגן מתחת ללוגו עבה מדיי ודחוס.
4. הטלפון לא ממורכז אנכית.
5. לשונית - "?!" זה סימן תמיהה. נראה לי שהוא לא נכון ב"נתקעת" וב"נגמר הדיו"... ניתן להסתפק בסימן שאלה, בודד או שניים להדגשה.

בהצלחה רבה
דבר ראשון ממש תודה על הזמן שהקדשת לי;)
תודה על המחמאות נותנות כח להמשך...
1. גוון צבע התכלת החלק הקדמי של רגלי הצבי מדיי קרוב לצבע הרקע. הוא עלול כמעט ולא להיראות במצבים מסויימים או בהדפסה לא איכותית. כדאי לשקול החלפת צבע או שינוי משמעותי בגוון.
צודקת , ממש מקווה שלא יהיו בעיות בעיתון למרות שבבית הדפסתי ויצא ממש ממש טוב
2. כבר דיברנו על הלוגו. כרגע משהו מעוות לי שם. "השפיץ" לא מכוון לדעתי משום צד. הוא לא מספיק ממורכז מתחת לקווים הצבעוניים, ומאידך גם לא פונה למרכז הP (על זה כבר דיברנו). הוא גם קצת רחוק מדיי מהמשושה לדעתי (אמנם מדובר בלוגו ואולי צריך להיזהר מלגעת בו אחרי שכבר פורסם. לשקול).
כאן יש ביאוס גדול! הלוגו שכאן יש לו בעיה כנראה הוא התפרק לי מהגרופ והזזתי אותו שמאלה וזאת התוצאה:( זה ממש ממש לא הלוגו הנכון:( נראה מה לעשות (להשבוע -לא בוכים על חלב שנשפך)
בכל אופן תודה על הערה היא צודקת ביותר והאירה את עיני
פונט הסלוגן מתחת ללוגו עבה מדיי ודחוס.
לא מסכימה איתך בכלל,הפונט פשוט מתאים לפונט באנגלית וכדי שיהיה קשר בין השתים חייבים משהו ממש דומה וזהו הפונט המושלם לזה!
הטלפון לא ממורכז אנכית.
קוראים לזה תעתועי ראיה! תעמידי סרגלים , הוא כן ממורכז אנכית! הוא בישור אוטומטי....
לשונית - "?!" זה סימן תמיהה. נראה לי שהוא לא נכון ב"נתקעת" וב"נגמר הדיו"... ניתן להסתפק בסימן שאלה, בודד או שניים להדגשה.
אני לא אתווכח עם סופרת (?!) אבל לפי דעתי זהו סימן של שאלה רטורית בכל אופן אני כן הייתי משאירה את זה , אני לא רואה כאן בעיה בכלל!
 
נערך לאחרונה ב:

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
רעיון מוצלח!
ביצוע מעולה!!
 

נמש =)

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מדהים!
אהבתי מאד
ממש מושך את העין ובולט
והלוגו ג"כ מהמם
באמת שלא רואים כאלו מודעות!
רואים את המחשבה הרבה על כל פרט
ואת העבודה הקשה!
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
רעיון מוצלח!
ביצוע מעולה!!
איזה כיף לשמוע!!!
מדהים!
אהבתי מאד
ממש מושך את העין ובולט
והלוגו ג"כ מהמם
באמת שלא רואים כאלו מודעות!
רואים את המחשבה הרבה על כל פרט
ואת העבודה הקשה!
זה הזוי איך בכמה מילים אפשר לתת כ״כ הרבה כח!
אז פשוט אין מילים.....
קופי מושלם ועיצוב ברמה גבוהה.
תודה , באמת תודה
הזורעים בדמעה ברינה יקצורו;);)
 

פינגפונג

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
וואו ממש אהבתי
וכמו @ישיר אמר לגבי החלק עם הרגליים אז הייתי מחליפה אותו ללבן
 

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
קוראים לזה תעתועי ראיה! תעמידי סרגלים , הוא כן ממורכז אנכית! הוא בישור אוטומטי....
אסור לסמוך בעיניים עצומות על ה"גולם". בטקסט פעמים רבות היישור לא מדוייק בסופו של דבר.
בבקשה תראו:

upload_2019-7-5_17-3-38.png


[המלבן הכחול זהה, משוכפל].
אלא אם כן למחשב שלי יש תעתועי ראייה...
(אם לא הובנתי נכון ב"אנכית", אז לזה התכוונתי)
 

studio click

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מש יפה!!
ואכן, ?!= זהו סימן תמיהה, כך גם קראתי את זה...
אבל בלי קשר זה ממש מיוחד ומושך
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
ואו ממש אהבתי
וכמו @ישיר אמר לגבי החלק עם הרגליים אז הייתי מחליפה אותו ללבן
:p לגבי הרגליים עבר זמנו בטל קורבנו....זה כבר נשלח לעיתון אבל להמשך הסדרה...
אסור לסמוך בעיניים עצומות על ה"גולם". בטקסט פעמים רבות היישור לא מדוייק בסופו של דבר.
בבקשה תראו:
:eek: צודקת! מוזר כי אצלי במחשב העמדתי סרגלים וזה לא ככה (נראה לי שזה רק במוקאפ ולעיתון לא שלחתי ככה,מקווה...:rolleyes:)
עבודה מושלמת!!
והלוגו מהמם
כמה משמח!!!!!!!!
מש יפה!!
ואכן, ?!= זהו סימן תמיהה, כך גם קראתי את זה...
אבל בלי קשר זה ממש מיוחד ומושך
כך התכוונתי שזה ישמע ולא כשאלה רגילה!
התייעצתי שוב לגבי זה ואמר לי שזה הנכון..... (לעשות ?!)
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יצירה ברמה גבוהה.

רק נקודה קטנה אסטרטגית - פרסומאים נוטים ליפול בזה משום מה:

בכל מודעה אתה מקיים סוג של תקשורת עם הלקוח הפוטנציאלי: מפתיע אותו, מצחיק אותו, נותן לו מידע, נוגע לו בנקודות כאב וכדומה. אתה צריך לקחת בחשבון מה הלקוח 'עונה' לך. כי לפעמים הפרסומאי גורם בטעות ללקוח 'להבין' שלא אליו אתה מדבר והוא פשוט ידפדף הלאה.

לכן, שאלות במודעה זה עניין רגיש - אנחנו נשאל שאלה במודעה רק אם רוב קהל היעד הפוטנציאלי 'יענה' לנו את התשובה שאנחנו רוצים 'לשמוע'.

כשאתה שואל בכותרת נתקעת? נגמר לך הדיו? רוב הלקוחות 'יענו' לך: לא, תודה, דווקא נשאר לי קצת דיו.. אני באמת לקראת הסוף ואני מחפש מישהו עם מחירים טובים ושירות עד הבית, אבל אתה מדבר רק למי שנתקע לגמרי, לא אלי - וידפדפו לעמוד הבא.

ה'דיאלוג' הזה יארך עשירית השנייה בתת-מודע של הלקוח - אבל הוא זה שיגרום ללקוח להחליט אם המודעה שלך מעניינת אותו.

אתה באמת מאוד מדבר ללקוח שנתקע באמצע הדפסה בלי דיו - אבל סטטיסטית כמה לקוחות כאלו יראו בדיוק אז את המודעה ב"לעניין"? אם היה לך אפשרות לדוג את התקועים בדיו בזמן אמת זה היה כותרת נכונה מאוד, אבל מכיוון שניתן להניח שאתה מכוון לכלל המשתמשים במדפסות - הייתי מציע לכוון למכנה משותף רחב יותר - שלוקח בחשבון מה מעניין את רוב הלקוחות הפוטנציאליים.
 

ישיר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
D I G I T A L
יצירה ברמה גבוהה.

רק נקודה קטנה אסטרטגית - פרסומאים נוטים ליפול בזה משום מה:

בכל מודעה אתה מקיים סוג של תקשורת עם הלקוח הפוטנציאלי: מפתיע אותו, מצחיק אותו, נותן לו מידע, נוגע לו בנקודות כאב וכדומה. אתה צריך לקחת בחשבון מה הלקוח 'עונה' לך. כי לפעמים הפרסומאי גורם בטעות ללקוח 'להבין' שלא אליו אתה מדבר והוא פשוט ידפדף הלאה.

לכן, שאלות במודעה זה עניין רגיש - אנחנו נשאל שאלה במודעה רק אם רוב קהל היעד הפוטנציאלי 'יענה' לנו את התשובה שאנחנו רוצים 'לשמוע'.

כשאתה שואל בכותרת נתקעת? נגמר לך הדיו? רוב הלקוחות 'יענו' לך: לא, תודה, דווקא נשאר לי קצת דיו.. אני באמת לקראת הסוף ואני מחפש מישהו עם מחירים טובים ושירות עד הבית, אבל אתה מדבר רק למי שנתקע לגמרי, לא אלי - וידפדפו לעמוד הבא.

ה'דיאלוג' הזה יארך עשירית השנייה בתת-מודע של הלקוח - אבל הוא זה שיגרום ללקוח להחליט אם המודעה שלך מעניינת אותו.

אתה באמת מאוד מדבר ללקוח שנתקע באמצע הדפסה בלי דיו - אבל סטטיסטית כמה לקוחות כאלו יראו בדיוק אז את המודעה ב"לעניין"? אם היה לך אפשרות לדוג את התקועים בדיו בזמן אמת זה היה כותרת נכונה מאוד, אבל מכיוון שניתן להניח שאתה מכוון לכלל המשתמשים במדפסות - הייתי מציע לכוון למכנה משותף רחב יותר - שלוקח בחשבון מה מעניין את רוב הלקוחות הפוטנציאליים.
תובנה מדהימה ומדוייקת.
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
יצירה ברמה גבוהה.

רק נקודה קטנה אסטרטגית - פרסומאים נוטים ליפול בזה משום מה:

בכל מודעה אתה מקיים סוג של תקשורת עם הלקוח הפוטנציאלי: מפתיע אותו, מצחיק אותו, נותן לו מידע, נוגע לו בנקודות כאב וכדומה. אתה צריך לקחת בחשבון מה הלקוח 'עונה' לך. כי לפעמים הפרסומאי גורם בטעות ללקוח 'להבין' שלא אליו אתה מדבר והוא פשוט ידפדף הלאה.

לכן, שאלות במודעה זה עניין רגיש - אנחנו נשאל שאלה במודעה רק אם רוב קהל היעד הפוטנציאלי 'יענה' לנו את התשובה שאנחנו רוצים 'לשמוע'.

כשאתה שואל בכותרת נתקעת? נגמר לך הדיו? רוב הלקוחות 'יענו' לך: לא, תודה, דווקא נשאר לי קצת דיו.. אני באמת לקראת הסוף ואני מחפש מישהו עם מחירים טובים ושירות עד הבית, אבל אתה מדבר רק למי שנתקע לגמרי, לא אלי - וידפדפו לעמוד הבא.

ה'דיאלוג' הזה יארך עשירית השנייה בתת-מודע של הלקוח - אבל הוא זה שיגרום ללקוח להחליט אם המודעה שלך מעניינת אותו.

אתה באמת מאוד מדבר ללקוח שנתקע באמצע הדפסה בלי דיו - אבל סטטיסטית כמה לקוחות כאלו יראו בדיוק אז את המודעה ב"לעניין"? אם היה לך אפשרות לדוג את התקועים בדיו בזמן אמת זה היה כותרת נכונה מאוד, אבל מכיוון שניתן להניח שאתה מכוון לכלל המשתמשים במדפסות - הייתי מציע לכוון למכנה משותף רחב יותר - שלוקח בחשבון מה מעניין את רוב הלקוחות הפוטנציאליים.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
וואו ממש שיעור בעיצוב בחינם;).....
אין מה לומר מסכימה!
מה הייתה ממליץ לכתוב?!
שאני אדע להבא ,
זה לא בטוח מוכח ונכון אבל יכול ליהיות....
אפשר לחשוב על הכיוון אבל זה ממש ממש לא , לגמרי לא נכון!
כי השתמשתי פה ״באלמנט״ ההפחדה - נתקעת?! (כאילו שלא תגיע לכזה מצב לכן תתקשר אלי..)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  34  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה