איסתרא בלגינא

משתמש מקצוען
D I G I T A L
האחים שלומי ויענקי דסקל בביצוע מה אשיב לה' של ויז'ניץ שהתקיימה השבוע ביום ראשון בסיום הש"ס אצל הרב אברהם דוד וייס בניו ג'רזי.
1.png
 

קבצים מצורפים

  • האחים יענקי ושלומי דסקל בשירת מה אשיב לה'.mp3
    5.8 MB · צפיות: 114

איסתרא בלגינא

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אלבום עשירי לזמר והיוצר איתן כ"ץ – "אשריך"
הזמר והיוצר איתן כ"ץ (36), הוא דמות בהחלט מוכרת בתעשיית המוזיקה היהודית חסידית. למעשה, את רוב שנותיו העביר בהתעסקות בלתי פוסקת במוזיקה. כבן לחזן ומוזיקאי דגול, ינק כץ את האהבה הגדולה למוזיקה יהודית שורשית, שהפכה עם השנים לסימן ההיכר שלו.
במשך 20 שנות פעילותו המוזיקלית, בעיקר בארה"ב, הספיק כ"ץ לשחרר 9 אלבומים מוצלחים תוך שהוא נאמן לסגנונו הייחודי, המשלב תוכן יהודי עם לחנים המפרשים את הטקסט ונוגעים ישירות בנשמה.
בימים אלו משחרר איתן כץ אלבומו חדש אשריך, שנשאר נאמן לסגנון הייחודי והאהוד. הוא מסרב ללכת שבי אחרי המוזיקה המערבית העכשווית, בז לסימפלורים ואלקטרוניקה וחושב שמה שהיה פעם מוזיקה יהודית, צריך להמשיך גם כיום. לכן, הוא מתעקש על מוזיקה יהודית אוטנטית ואינו מעלה בדעתו לשלב פסוקים ומסרי חז"ל במוזיקה שאינה פורטת על נימי הנפש. כ"ץ מקפיד להלחין וגם לעבד בעצמו את שיריו במטרה לשמור על הכוונה המקורית שבלחניו.
באלבום העשירי החדש, אשריך, שנים-עשר שירים מרגשים אותם כתב, הלחין ועיבד בהשראת אמרות חשובות מהיהדות, מסרים מחזקים מחז"ל ושירים המבוססים על תורתו של בעל התניא והרבי ממודז'יץ זצוק"ל.
את שיר הנושא אשריך הלחין כ"ץ מהפתיחה לספר "חובת התלמידים", המילים החזקות "אשריך נער ישראל ואשרי חלקיך" משמשות כדגל במציאות החיים, דגל עם מסר של חיזוק.
באלבום מבצע כ"ץ דואט מרגש עם הזמר בני פרידמן בשיר "בפי ישרים", ומשתף פעולה עם אחיו המוזיקאי הדגול שלמה כ"ץ בלחן שיר "על הצדיקים" ושירים מעוררים ומרגשים נוספים.
2.jpg
 

קבצים מצורפים

  • אשריך - איתן כץ.mp3
    12.1 MB · צפיות: 59

איסתרא בלגינא

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מוטי ויזל מרגש את זעקת עמלי התורה להצלת רשת הכוללים 'יששכר באהליך'
מתקרבים לרגע האמת: עולם התורה נושא עיניים לקראת מגבית "התחנני" להצלת רשת הכוללים "יששכר באהליך" בראשות הגר"א ויסבורד שליט"א, שמתקיים היום רביעי וחמישי השבוע.
במהלך השבוע החולף, התפרסם תיעוד מרטיט של כנס פתיחת המגבית בבית מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, בו מגיעה זעקת כאלפיים אברכים לאזניו של מרן שליט"א, אשר פורץ בבכי למשמע צרתם של אלו.
כפי שפורסם, מרן שליט"א יצא מגדרו נוכח מצבה הקשה של רשת הכוללים המפוארת, והודיע על כוונתו לצאת למעמד תפילה היסטורי בציון הרשב"י במירון.
בצוות הקמפיין בקשו להמחיש את גודל השעה באמצעות שיר מרטיט, אשר הותאם לניגונו המיתולוגי של ר' משה גולדמן ז"ל – "פנה לעלבון", ובהשראת המילים המקוריות, "קולי שמע וראה דמע עיני", אשר בוצעו בפתיח השיר באופן ווקאלי.
וכך, חברו להם אמן הרגש החסידי מוטי ויזל, וחברי המקהלה יעקב רוטבלט, סיני ברמץ ודיויד טויב, אותם מלווה בעיבוד מרגש ועמוק שמוליק וינרייך, והנפיקו באולפני "אנחנו וצאצאינו" את יצירת הרגש "התחנני", המתארת את שאיפתם של אברכי הכוללים לשבת בבית ה' על אף הקשיים והמחסור, והם זועקים לתורה הקדושה שתפיל את תחינתה – תחינתם לפני הקב"ה, כי "מבלעדיך אבדתי בעניי".
כהקדמה לשיר מובאת עדותו של הגה"צ רבי חזקיהו מישקובסקי שליט"א, המספר בכנס בבית מרן הגר"ח את הסיפור אודות האשה אשר בקשה בדמעות לדאוג למלגת הכולל של בעלה, והיא מתחננת "אני רוצה שישאר בכולל, שימשיך לעשות שטייגן!", עדות שהביאה את מרן שליט"א להתייפח בבכי.

33.png
34.png
 

קבצים מצורפים

  • מוטי ויזל מרגש את זעקת עמלי התורה להצלת רשת הכוללים 'יששכר באהליך'.mp3
    6.3 MB · צפיות: 51

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אביו עדיין חזן ידוע, ה"ה ר' חיים אדלר החזן הראשי בבית הכנסת הגדול בת"א, ובנו שרוליק (החזן שבקליפ) הוא חזן לא פחות ידוע...
אולי בגלל שהוא לא ידוע כחזן..........
עיקר העיסוק שלו זה כזמר וגרעמאן
 

נודלס

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • galah.mp3
    2.7 MB · צפיות: 57
  • galah.mp3
    2.7 MB · צפיות: 50
נערך לאחרונה ב:

2016

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

קבצים מצורפים

  • הכל טוב - עקיבא גרומן ומקהלת מלכות.mp3
    15.4 MB · צפיות: 36

2016

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אחרי 20 שנה, היצירה הגיעה לשלמותה! עם זאנוויל, 'מלכות' ומונה רוזנבלום "זה הביצוע האגדי והמושלם ביותר שידעה היצירה"! הכריז מונה בלונדון, עם תרועות הסיום של יצירת ה'הדרן' האין-סופית אותה כתב ועיבד. אחר שרשרת ביצועים חוזרים ונשנים שהכירה היצירה מאז בוצעה לראשונה בסיום הש"ס דאז ע"י ילד הפלא עמית ליסטוונד ועד ימינו, דומה כי היא מעולם לא זכתה לפורמט מרהיב שכזה: האמן והווירטואוז החרדי הגדול של דורנו - זאנוויל ויינברגר, מלווה בתזמורת בת 40 נגנים בניצוחו של מונה רוזנבלום ובמקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר.
קטע חי, דרמטי וסוחף, מתוך מעמד סיום הש"ס ודינר שע"י ארגון 'A TIME' העולמי, שהתקיים במלון הילטון בלונדון.

להורדה בג'מבו מייל - להוסיף D בסוף
https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=4B6D6F4A6D436731683476464B3342347436653838673D3
למישהו יש מושג מי הלחין את השיר ? ולפני כמה זמן ?
 

shalom1

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דינר גמ''ח הצלה קרית יואל תשע''ט
בהשתתפות נפתלי משה שניצלער, מקהלת יונגערליך, אברהם מרדכי שווארץ, מקהלת שירה, ילד הפלא שלום בראדט, יונתן שווארץ ועוד
בגלל גודל הקבצים א''א להעלותם בקובץ מצורף,
תודה למי שיעלה לדרייב או לג'מבו
https://www.jumbomail.me/he/Downloa...12F484147594D52454545424F5357416F76726A304B65
קרדיט ל - נביאה
 

יוחנן בוקסבוים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הקליפ עצמו יפה מאוד,
אבל זה נראה כאילו לקוח מסוג אחר,
לא מתאים לרמה הגבוהה שהיה
לא הבנתי מה הקשר בין הקליפ למלכות וקסברגר חוץ מהעטיפה של הקליפ
ושלשניהם יש את השם מלכות
זה היה בדינר של אלכסנדר לפני כמעט שנה ואז כבר התפרסם הסרטות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה