נרנדה וקישנה במעונות ילדים

RachelMe

משתמש מקצוען
בלת"ק,
זה אסור על פי נהלי התמ"ת. לא זוכרת בדיוק אבל בזמנו כשחיפשנו היה די קל לוודא את זה.
הרשת שלנו צפצפה על הנוהל בכל זאת.
 

רוטב שום

משתמש מקצוען
ברוב המעונות שוטפים רק את הרצפה בקטנה,ואת חדר ההחתלה
ברוב המעונות מביאים בשעות הערב או היום אישה שאחראית על שטיפת המעון באופן יסודי, כביסות וכל השאר,והיא מקבלת גם שכר יותר גבוה
דרישות מעבר הן באמת לא במקום
באף מעון שאני מכירה לא מקרצפים חלונות וקירות,מי שראתה או שמעה ממטפלת שהיא מנקה קירות וחלונות שתקום..
אני ראיתי!
 

רוטב שום

משתמש מקצוען
מענין מה שאת אורמת כי בחישוב בגדול הם אמורים להרויח הון
1900 לילד *90 ילדים
2600 ש"ח* 90 תינוקות.
הבעיה בפתיחת מעון שזו השקעה של מליון+ ש"ח
מאיפה הנתונים ההזויים הללו????
אני ליויתי מעון מקרוב כולל קבלת סמל וניהול תקציב שוטף כולל הלוואות
לא נעים, את מדברת שטויות!

אין מעון עם 180 ילד משרד התמ"ת לא מאשר בעשר שנים האחרונות יותר מ- 120 ילד למעון!

ההשקעה בפתיחת מעון היא 3 מליון ש"ח כשהשטח הוא שכירות וכשמדובר במעון של 70 ילד, אם קונים שטח ההשקעה עולה ועולה!!

המעונות הרווחיים הם מעונות שקיבלו הקצאה ויש להם עמותה פעילה עם כסף נזיל ובכל עיר יש אולי מעון או שניים כאלה

מעון סטנדרט שהתחיל אותו אדם פרטי מכספו יתחיל להרוויח רק אחרי 15 שנה לפחות!
אחרי שיחזיר את המשכנתאות שלקח, עד אז הוא יחיה בדיוק כמו כולנו

הנתונים הם אמיתיים מהשטח!!

אמרה לי חברה טובה שפתחה מעון, כולם בטוחים שמי יודע כמה יש לי אבל אין לנו שקל הכל הולך להחזרי הלוואות ועוד אמרה לא עלה בדעתנו לרגע כמה באמת עולה לפתוח מעון

(לא מדברת על עניין העסקה של המטפלות)
אבל אל תחליטו שמנהל מעון הוא עשיר - הדרך לשם ארוכה ארוכה
ולמי שבאמת יש כסף לא פותח מעון אלא משקיע בנדל"ן - זה הרבה פחות עבודה והרבה יותר שווה!
 

חרמון

משתמש מקצוען
מאיפה הנתונים ההזויים הללו????
אני ליויתי מעון מקרוב כולל קבלת סמל וניהול תקציב שוטף כולל הלוואות
לא נעים, את מדברת שטויות!

אין מעון עם 180 ילד משרד התמ"ת לא מאשר בעשר שנים האחרונות יותר מ- 120 ילד למעון!

ההשקעה בפתיחת מעון היא 3 מליון ש"ח כשהשטח הוא שכירות וכשמדובר במעון של 70 ילד, אם קונים שטח ההשקעה עולה ועולה!!
בסדר בסדר....
(לא כ"כ רחוק מהאמת...)
ילד משלם במעון 1900 ש"ח (כולל הסבסוד של התמת)
1900*60=114,000 ש"ח
תינוק משלם: 2600*60= 156,000 ש"ח
סה"כ הכנסות :270,000 ש"ח לחודש
כמה עולה שכירות?
משכורות: 6000 לעובדת כולל הכל (תנאים סוציאלים) * 18 עובדות : 108,000 ש"ח
נשארת עם 160,000 ש"ח לחודש
מזה תורידו החזרי חובות, שכירות, אוכל, והוצאות נוספות, עדין נשאר סכום יפה ביד!
ולהוסיף עוד מנקה לא ירושש את בעלת המעון.
 

רוטב שום

משתמש מקצוען
כמעט מדויק
סבסוד לתינוק הוא 2470 ש"ח
משכורות ברוטו זה 60% מכלל ההכנסה
שכירות ומשכנתאות שנלקחו 70,000 אש"ח לפחות

בחשבון סופי יישאר עם 15000/20000אש"ח
עובד בכיר בהייטק אחרי 6 שנים מגיע גם לסכום הזה בלי השקעה מטורפת ועול הזוי!


לא מדברת על צורת העבודה במעון, אלא על מציאות שבעל מעון נראה כמו עשיר
חכו הרבה שנים עד שיהיה עשיר
ואז כשהוא יהיה עשיר תפרגנו לו זה היה לו קשה מאוד!!!
הוא לקח על עצמו סיכון גבוהה כשאף אחד לא סבסד לו, משרד התמ"ת לא מסבסד הסבת דירות למעון!

הוא השקיע מגיע לו רווח!!

בסה"כ הוא עוזר לנו בזה שיש לנו מעון ולא משפחתון

אז בואו נהיה בעלי עין טובה ונפרגן לו מכל הל בולא נסתכל עליו כמו על פריץ העירה - הוא הרוויח ביושר!

ועדיין אני לא מתכוונת לפתוח מעון לא חושבת שההשקעה שווה את המאמץ
 

רעות כהנא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מאיפה הנתונים ההזויים הללו????

אין מעון עם 180 ילד משרד התמ"ת לא מאשר בעשר שנים האחרונות יותר מ- 120 ילד למעון!

יש מעון חדש (כשנתיים) ברח' הראשונים בבני ברק,
יש שם סביבות 200-220 ילדים!
והמעון מוכר לתמ"ת.
 

חרמון

משתמש מקצוען
כמעט מדויק
סבסוד לתינוק הוא 2470 ש"ח
משכורות ברוטו זה 60% מכלל ההכנסה
שכירות ומשכנתאות שנלקחו 70,000 אש"ח לפחות

בחשבון סופי יישאר עם 15000/20000אש"ח
עובד בכיר בהייטק אחרי 6 שנים מגיע גם לסכום הזה בלי השקעה מטורפת ועול הזוי!
הכל בהערכה גסה:
160,0000 ש"ח אפילו אם נעגל ל100,000 ש"ח
נוריד 70,000 ש"ח שכירות ומשכנתא,
נשארים עם 30,000 ש"ח.
ו--כן, אני באמת מפרגנת, רק כואב לי הלב על המטפלת של הבת שלי שמשקיעה את כל הכח, הסבלנות שלה בבת שלי ועוד צריכה לשטוף רצפה:(
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
בסדר בסדר....
(לא כ"כ רחוק מהאמת...)
ילד משלם במעון 1900 ש"ח (כולל הסבסוד של התמת)
1900*60=114,000 ש"ח
תינוק משלם: 2600*60= 156,000 ש"ח
סה"כ הכנסות :270,000 ש"ח לחודש
כמה עולה שכירות?
משכורות: 6000 לעובדת כולל הכל (תנאים סוציאלים) * 18 עובדות : 108,000 ש"ח
נשארת עם 160,000 ש"ח לחודש
מזה תורידו החזרי חובות, שכירות, אוכל, והוצאות נוספות, עדין נשאר סכום יפה ביד!
ולהוסיף עוד מנקה לא ירושש את בעלת המעון.

לא מדויק.
משכורות עולות למעסיק כ7500 ש"ח לפחות...
ותינוק לא משלם 2600
ובמעון עם 120 ילד יש יותר מ18 עובדות. יש גם מחליפות, (שהן אמנם לא במשרה מלאה, אבל עדיין מגיעות למספר שעות כלשהו בחודש, ומשלמים עליהן ביטוח לאומי (שזה יותר מ120 ש"ח בחודש) ופנסיה ) יש מבשלת(או קייטרינג)
מסכימה עם הצורך להוסיף מנקה, אבל כשמחשבים צריך לעשות זאת מדויק
 

חרמון

משתמש מקצוען
לא מדויק.
משכורות עולות למעסיק כ7500 ש"ח לפחות...
ותינוק לא משלם 2600
ובמעון עם 120 ילד יש יותר מ18 עובדות. יש גם מחליפות, (שהן אמנם לא במשרה מלאה, אבל עדיין מגיעות למספר שעות כלשהו בחודש, ומשלמים עליהן ביטוח לאומי (שזה יותר מ120 ש"ח בחודש) ופנסיה ) יש מבשלת(או קייטרינג)
מסכימה עם הצורך להוסיף מנקה, אבל כשמחשבים צריך לעשות זאת מדויק
רשמתי מראש שזה לא מדויק (בפרט שחתכתי פה 60,000 ש"ח )
וכשיש מחליפה אז לא משלמים למטפלת במקומה, המשכורת שלהם שעתית ולא חודשית!!
ואיך הגעת ל7,500 ש"ח?
משרה מלאה מקבלת 5300 ש"ח+ 1000 ש"ח גג לתנאים סוציאלים....
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
רשמתי מראש שזה לא מדויק (בפרט שחתכתי פה 60,000 ש"ח )
וכשיש מחליפה אז לא משלמים למטפלת במקומה, המשכורת שלהם שעתית ולא חודשית!!
ואיך הגעת ל7,500 ש"ח?
משרה מלאה מקבלת 5300 ש"ח+ 1000 ש"ח גג לתנאים סוציאלים....
אין מה לתת סכום לא מדויק ואז לחתוך.
כדאי לחשב כמה שיותר מדויק ואז לחתוך להוצאות בלתי צפויות... תחזוקה של המעון ותשלומי חשבונות שונים,(כמה עולה חשמל למעון? ארנונה? מים ) והכי טוב - לברר מול מנהלת מעון מה המספרים האמיתיים.
מכירה מקרוב מאד מישהי שניהלה מעון, והיא ממש לא ממליצה לפתוח.. אלא אם כן יש הקצאה של מבנה. אחרת המעון לא רווחי ויכול גם להכנס להפסדים.
את יודעת כמה עולה להחזיר משכנתא של עסק? המון! זה לא כמו לקנות דירה. הריבית יכולה להגיע ל6% ויותר מזה.
לגבי המשכורת - אם זה מינימום תנאים תחשבי 7000 ש"ח על כל אחת, למה? לא יודעת. ישבתי פעם עם רו"ח וקיבלתי ממנו מספרים.
 

רוטב שום

משתמש מקצוען
הכל בהערכה גסה:
160,0000 ש"ח אפילו אם נעגל ל100,000 ש"ח
נוריד 70,000 ש"ח שכירות ומשכנתא,
נשארים עם 30,000 ש"ח.
ו--כן, אני באמת מפרגנת, רק כואב לי הלב על המטפלת של הבת שלי שמשקיעה את כל הכח, הסבלנות שלה בבת שלי ועוד צריכה לשטוף רצפה:(
נראה לי שהלב שלנו ימשיך לכאוב עם המטפלות,
מהכרות קרובה מאוד עם מעונות הרבה מעונות מביאים עזרא בנקיון, צ'ופרים לעובדות וכו'
הן לא כ"כ מסכנות י שלהן חברה מתוך ההפסקה של כמעט שעתיים הן מנקות אולי חצי שעה
ובשאר הזמן יושבות ומפטפטות ואוכלות ונחות והיו אצלי עובדות שעשו גם שידוכים בזמן הזה!
סה"כ תמיד אפשר להחליף עבודה למעון עם תנאים טובים יותר ויש כאלה!
 

לוחמת

משתמש פעיל
ברוב המעונות שוטפים רק את הרצפה בקטנה,ואת חדר ההחתלה
ברוב המעונות מביאים בשעות הערב או היום אישה שאחראית על שטיפת המעון באופן יסודי, כביסות וכל השאר,והיא מקבלת גם שכר יותר גבוה
דרישות מעבר הן באמת לא במקום
באף מעון שאני מכירה לא מקרצפים חלונות וקירות,מי שראתה או שמעה ממטפלת שהיא מנקה קירות וחלונות שתקום..
הייתי מטפלת במעון..וגם 'רצפה בקטנה' היה סיוט ולקח כוחות
ממש לא בקטנה כשאת במקביל אחראית על קבוצה שמתעוררים מדי פעם
 

חרמון

משתמש מקצוען
נראה לי שהלב שלנו ימשיך לכאוב עם המטפלות,
מהכרות קרובה מאוד עם מעונות הרבה מעונות מביאים עזרא בנקיון, צ'ופרים לעובדות וכו'
הן לא כ"כ מסכנות י שלהן חברה מתוך ההפסקה של כמעט שעתיים הן מנקות אולי חצי שעה
ובשאר הזמן יושבות ומפטפטות ואוכלות ונחות והיו אצלי עובדות שעשו גם שידוכים בזמן הזה!
סה"כ תמיד אפשר להחליף עבודה למעון עם תנאים טובים יותר ויש כאלה!
מענין, במה את עוסקת?
דוקא התענינתי בתחום...
בכל אופן אני שמחה לשמוע שהמעונות האלו קימים, כי אני הייתי במעון למילויי מקום כשהיתי בסמינר וכן, הן היו צריכות לשטוף רצפה,
אז נכון שהן פטפטו בעבודה, צריך שהן תהננה,
אבל שורה תחתונה, לא סתם זו לא עבודה נחשקת,
עבודה פיזית קשה,
נפשית- מתישה
ושכרה לא כ"כ בצידה.
 

לוחמת

משתמש פעיל
ועבדתי משרה מלאה שמונה שעות..הייתי מרוויחה 28 לשעה יצא 4500 פלוס נסיעות
זהו!!
והיה לנו תורנות כל שבוע או חדר החתלה יסודי (כן עם אקונומיקה)
או רצפה
או אחראית כללית על כביסות..חדר אוכל..מים חמים וכאלה חלונות בקטנה מראות
+קבוצה של 6 תינוקות..היה ממש שוחק
 

רוטב שום

משתמש מקצוען
גם טלמרקטינג ושרות לקוחות זה שוחק!!!
מגיעים הביתה בלי טיפת כח, את עובדת בטרוף בשכר מינימום

לא כל עבודה מתאימה לכל אחת! תפנימו !
יש לי חברה ג'דה
עובדת כבר 6 שנים באותו מעון
כשבמעון הנ"ל אין מנקה בכלל
העובדות עושות הכל
והיא לא החסירה יום אחד יש לה צירת ימי מחלה של 90 יום מקסימום ימים!
ויולדת כל שנה וחצי בממוצע

ובמקביל חברה שברחה אחרי יום!
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בסדר בסדר....
(לא כ"כ רחוק מהאמת...)
ילד משלם במעון 1900 ש"ח (כולל הסבסוד של התמת)
1900*60=114,000 ש"ח
תינוק משלם: 2600*60= 156,000 ש"ח
סה"כ הכנסות :270,000 ש"ח לחודש
כמה עולה שכירות?
משכורות: 6000 לעובדת כולל הכל (תנאים סוציאלים) * 18 עובדות : 108,000 ש"ח
נשארת עם 160,000 ש"ח לחודש
מזה תורידו החזרי חובות, שכירות, אוכל, והוצאות נוספות, עדין נשאר סכום יפה ביד!
ולהוסיף עוד מנקה לא ירושש את בעלת המעון.

אם כבר התחלת אני אמשיך לך את הרשימה
שכירות:70000(אמיתי)
חשמל
מים
ארנונה
הוצאות מעמ הנהלת חשבונות
ציוד
תעשי חשבון כמה נשאר



ורגע רגע
גם בעבודה שלך מעניין אותך כמה הבוס שלך מרוויח?מה קשור עניין הרווחים לעניין תקינות המעון?

היום כל מעון עובד לפי תקנים וכללים של התמת,וכל תלונה נבדקת ומטופלת,ככה שמה שתגידי ותתלונני התלונות צריכות להיות כלפי משרד התמת שמבחינתו מטפלת אחת על עשר ילדים בוגרים זה תקין
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כמעט מדויק
סבסוד לתינוק הוא 2470 ש"ח
משכורות ברוטו זה 60% מכלל ההכנסה
שכירות ומשכנתאות שנלקחו 70,000 אש"ח לפחות

בחשבון סופי יישאר עם 15000/20000אש"ח
עובד בכיר בהייטק אחרי 6 שנים מגיע גם לסכום הזה בלי השקעה מטורפת ועול הזוי!


לא מדברת על צורת העבודה במעון, אלא על מציאות שבעל מעון נראה כמו עשיר
חכו הרבה שנים עד שיהיה עשיר
ואז כשהוא יהיה עשיר תפרגנו לו זה היה לו קשה מאוד!!!
הוא לקח על עצמו סיכון גבוהה כשאף אחד לא סבסד לו, משרד התמ"ת לא מסבסד הסבת דירות למעון!

הוא השקיע מגיע לו רווח!!

בסה"כ הוא עוזר לנו בזה שיש לנו מעון ולא משפחתון

אז בואו נהיה בעלי עין טובה ונפרגן לו מכל הל בולא נסתכל עליו כמו על פריץ העירה - הוא הרוויח ביושר!

ועדיין אני לא מתכוונת לפתוח מעון לא חושבת שההשקעה שווה את המאמץ
ומה עם הכאב ראש האין סןפי של הבירוקרטיה עד לקבלת הסמל,התלונות האין סופיות של ההורים שמתקשרים בכל שעות היום
הטלפונים להשגת מטפלת מחליפה לאחרת שהודיעה שהיא חולה/בשמירה/הילד חולה ועוד...
 

חרמון

משתמש מקצוען
ורגע רגע
גם בעבודה שלך מעניין אותך כמה הבוס שלך מרוויח?מה קשור עניין הרווחים לעניין תקינות המעון?

היום כל מעון עובד לפי תקנים וכללים של התמת,וכל תלונה נבדקת ומטופלת,ככה שמה שתגידי ותתלונני התלונות צריכות להיות כלפי משרד התמת שמבחינתו מטפלת אחת על עשר ילדים בוגרים זה תקין
אני מדברת כאמא לילדה במעון ולא כעובדת במעון.
הגענו לנושא הזה כתגובה לתגובה של מישהי אחרת...
ואיפה באמת אני יכולה לראות מהן התקנות ואיך ניתן להגיש תלונה?
לא שיש לי להגיש אבל שיהיה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יג

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב עַד אָנָה יְהוָה תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח עַד אָנָה תַּסְתִּיר אֶת פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי:ג עַד אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשִׁי יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם עַד אָנָה יָרוּם אֹיְבִי עָלָי:ד הַבִּיטָה עֲנֵנִי יְהוָה אֱלֹהָי הָאִירָה עֵינַי פֶּן אִישַׁן הַמָּוֶת:ה פֶּן יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו צָרַי יָגִילוּ כִּי אֶמּוֹט:ו וַאֲנִי בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי יָגֵל לִבִּי בִּישׁוּעָתֶךָ אָשִׁירָה לַיהוָה כִּי גָמַל עָלָי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה