סיפור הזוי על שכנים שבונים מעלינו

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
ופשוט השתלטו על כל הדירה שלנו מלמעלה.
איך מתמודדים???
ועכשיו לסיפור בקצרה-
לפני כמה זמן הגיע שכן שקנה את הדירה מעלינו ורצה חתימה שהוא יכול להוסיף תוספת בניה מעלינו,
בעלי חתם- למה לא, הוא רק שאל אותו כמה עמודים הולכים לבנות, והשכן אמר ששתיים והסכמנו לחתום.
ועכשיו מתחיל מסכת של בנ"א שנראה תמים כשה והתברר כשקרן עצום, קודם כל התחילו לבנות, ופתאום ראינו שצמחו להם 6 עמודים שמסתירים את כל החלונות שלנו. בסדר עוד שתקנו.
על הדרך הם שברו את חבלי הכביסה ו-2 תריסים מהחלון של הסלון, ועדיין שתקנו, הבטיחו לתקן הכל- בינתיים אנחנו עוד מחכים (יותר מחודש כבר).
תוך כדי בניה כל החדר ילדים שלנו התמלא במלא אבנים כל יום (כי יש לנו שם סוכה נפתחת ואין לי מושג איך זה נכנס, אבל גם פה אמרנו אין ברירה, נחכה שיגמרו לבנות)
ועכשיו מתחיל החלק ההזוי. יש לנו תוספת בניה שעשינו לפני כשנה והשכן בונה עכשיו מעל (חוץ מהקטע של העמודים הוא גם בונה מאחורה), ומכיוון שהתקרה שלנו היא מגבס ואיסכורית, הם בנו שם עם מסגר וכו', יום אחד אשתו מתקשרת ואומרת לי שהמסגר הגיע והם מורידים את כל שכבת האיסכורית של הגג שלנו. אמרתי לה, מה זאת אומרת, אתם לא עושים שום דבר בלי לשאול אותי ואת בעלי, חכי לשעה 1 אני אתקשר לבעלי בכולל, אוקי, היא ניתקה, ואני שכבר הכרתי קצת את הבעל, הרמתי טלפון ואמרתי לו שאשתו אמרה שהולכים להוריד את הגג איסכורית ואני בפרוש לא מסכימה וצריך לשאול קודם את בעלי, ואז הוא אומר לי שמה פתאום אשתו לא הבינה ולא מורידים כלום רק עושים קנייטש קטן. בכל מקרה בעלי ואני חוזרים הביתה ובעלי עולה לבדוק מה עשו שם- ופשוט מאוד בלי להתבלבל הם הורידו את כל הגג איסכורית (נס שאת הסוכה שלנו השאירו שלמה) התקשרתי לשכן ושאלתי אותו היתכן?! אז הוא עונה בלי להתבלבל: "אני לא אמרתי לכם שלא מורידים", ואז עניתי לו שנס שההייתי בדיוק במשרד עם 6 עובדות וכולן עדות לסיפור (סיפרתי לחברות שלי בעבודה פחות או יותר את הסיפור והם שמעו את כל השיחות)
עד כאן נשארתי עדינה.
שלשום בערך בשעה 6 אני וכל הילדים שלי במטבח שומעים פתאום בום ענק מכיוון חדר ילדים, רצתי לראות מה קרה, ולחרדתי אני רואה שרבע מהתקרה של חדר הילדים נפלה עם מלא אבנים בכל החדר וכל המיטת תינוק התמלאה באבנים (וקרה פשוט נס עצום שאף אחד לא היה בחדר ישתבח שמו!), התחלתי לצעוק למסגר מלמעלה והוא אמר שמשהו נפל לו והוא מתנצל, אז אמרתי לו באיזה רשות הם הורידו את האיסכורית, כל שכבת ההגנה של הגג שלנו?? וכמובן שלא היה אל מי לדבר. התקשרתי לשכן ובקושי הוא התנצל ובא עם הפועל לסדר את הגג. והוא הבטיח שעל הבוקר הוא מביא פועל לתקן את הכל, בינתיים אני עוד מחכה.
לא אלאה אתכם בסיפורים עם המסגר שעד 10 בלילה הם עובדים פה כמעט כל יום והילדים שלי לא יכולים לישון כי זה מעל החדר שלהם, וזה קולות מחרישי אוזניים.
בקיצור- היום בעלי אומר לי שיכול להיות שירד גשם והגג שלנו עדיין לא מכוסה, התקשרתי על הבוקר לשכן ושאלתי אותו אם כבר כיסו את הרצפה שלהם כדי שלא ירד גשם אצלינו, והוא עונה לי שבוודאי, שאלתי אותו אם הוא בטוח- אז הוא אומר לי בטוח בטוח.
היום המסגר שוב עבד עד מאוחר, ובשעה 7 עלינו אני ובעלי ואמרנו שאם הם לא מפסיקים הרגע אנחנו מזמינים משטרה, הם הפסיקו לכמה זמן ואחרי זה המשיכו בכל הכח.
עכשיו ממש עוד אני שומעת את המסגר מלמעלה עובד במרץ ומחריש לנו את האוזניים, כל הילדים שלי התעוררו והתקשרתי למשטרה בלי להסס, הם כנראה שמעו אותי ואני שומעת את אחד הפועלים מסביר לחבר שלו, תקשיב בשבת הולך לרדת גשם וכל החד שלהם הולך להתמלאות מים,
התפוצצתי ברמה כזאת שאני לא יכולה להסביר, וגם אני מרגישה עם השכן הזה שאני מדברת פשוט אל הקיר (גם עם הקבלן ניסינו לדבר אבל הוא פחות או יותר נותן לו את הגיבוי לכל הפשעים שהוא עושה)
זהו באמת כפרת עוונות, אבל לשבת ולשתוק זה לא נראה לי מצווה כאן,
השאלה איך מתמודדים עם בנ"א כזה ועוד הכי מפחיד שהוא שקרן
הבו עצות בדחיפות!
ותודה למי שקרא עד כאן.
 

סטודיו פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
מזועזעת!!!
בעיקרון בטוח שיש לך דרך משפטית חוקית או תורנית לגלגל אותם מכל המדרגות, מהמעט ששמעתי מבעלי על המשפט היהודי בעניין הם מיועדים לעונשים לא פשוטים...תעשו משהו הרגע, תראו להם שזה לא עובר בשתיקה, אני זועמת רק מהקריאה!!!!!!!
משטרה זה הצעד בסיס וחובה!!
 

Ok - מירי טריטל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
וואי! זה נשמע זוועה! רחמי עליך..
אם יש אצלו חריגות בניה הכי פשוט להתקשר לעירייה. הם כבר ידאגו שזה יגמר.
וכמובן להזמין אותו לדין תורה ולתבוע אותו על כל הנזקים.
מאחלת לכם שזה יגמר מהר ובטוב.
 

צחור

משתמש מקצוען
מזעזע!!!
תני לי לנחש שזה בבני ברק.
הקסבות בעזה ובני ברק...אני לא יודעת מה יותר טוב...
עם כאלה אנשים לא שייך להתנהג בעדינות. זו לא השפה שהם מבינים. סורי
 

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מזועזעת!!!
בעיקרון בטוח שיש לך דרך משפטית חוקית או תורנית לגלגל אותם מכל המדרגות, מהמעט ששמעתי מבעלי על המשפט היהודי בעניין הם מיועדים לעונשים לא פשוטים...תעשו משהו הרגע, תראו להם שזה לא עובר בשתיקה, אני זועמת רק מהקריאה!!!!!!!
משטרה זה הצעד בסיס וחובה!!
זה שבדיוק במצב הזה אני מרגישה, לעשות משהו דחוף והרגע!!!!
וכמובן שאני לא אזמין משטרה וכל דרך שהיא לא לפי דין תורה. עד עכשיו בעלי התייעץ כל יום עם ראש הכולל שלו שהוא גם רב חושן ומשפט, אבל בינתיים לא יצא מזה משהו תכליתי שיזיז את הבנ"א.
 

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
הכאב לב הגדול שבנינו בקושי לפני שנה, וכל התקרה שלנו מלאה בקילופים ונזילות מהבניה שלהם. זה פשוט אוכל את הלב.
 

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לשאול רב או לפתוח תיק בדין תורה?
 

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
בוא נגיד שנזמין- השאלה מה המשטרה יכולה לעשות?
 

צחור

משתמש מקצוען
אין פה מה לשאול רב!!!!!!!!
להזמין משטרה מיד!!!!!!!!!!! !
אם נכנס לכם גנב הביתה ומתחיל לשבור את הקירות צריך לשאול רב בשביל להתקשר למשטרה???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אה אההההההה
ניסיתי לרמוז מקודם...בעדינות...:)
 

אמיליה

משתמש מקצוען
מרתיח לקרוא....

אנשים כמו שאת מתארת מבינים רק בכח. ואם לא עוזר, אז בעוד יותר כח!!
מניסיון רב, לצערי...
וחבל ששתקתם עוד מהפעם הראשונה כשצמחו 6 עמודים במקום 2.
זה סוג האנשים שלא מעריכים את השתיקה וההבלגה שלכם ולא רואים בזה התנהגות אנושית מכובדת. הם מפרשים את זה כחולשה, כפחדנות וזה הדלק שלהם להמשיך ולרמוס עד לרגע בו תזעקו גיוועלד.
וכדאי שהרגע הזה יהיה מוקדם ככל האפשר.
ואני מכירה מאד מקרוב את הבלבול העצום של- אני לא יריב עם שכנים/ לא רוצה לעשות בגלאן / נבליג, זה ייסורים משמים/ צריך להקריב למען השלום/ שלא יחשבו שאני צרת עין... ועוד כל מיני משפטים שמקורם הוא היצר הרע!! התורה חסה על ממונם של ישראל, והממון שלך בכללם! זה המקום והזמן לדאוג לצרכייך לפני שמשהו יוריד אותם מהמפה ואם אין אני לי, מי לי?!?!...

אני לא טיפוס לוחמן וממש לא ששה אלי קרב. אבל אני רוצה לחסוך לך את מה שאני עברתי.
אני בטוחה שחצי מהבנייה שלו לא חוקית. תתלוננו איפה שצריך ומהר! ותכוונו לשם שמיים לפני כן!
ותדרשו לראות אישורים ולווי ופיקוח של מהנדס בנייה לראות שנעשו חיזוקים איפה שצריך. זה נשמע ממש סכנת נפשות!
 

מאנטרטיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
וזה נשמע שאנחנו עדינים עם כפפות של משי, אבל ממש ממש לא, אני יודעת לצעוק ולדבר בתקיפות למי שמגיע, אבל פה אני מרגישה שאני לא רוצה לעשות צעד שאני לא אוכל לקחת אחורה . כי בכל אופן לפני הכל אנחנו מאמינים שהכל מלמעלה ואני לא רוצה להזיק ליהודי בלי דעת תורה.
 

דודסטו

משתמש סופר מקצוען
נבון מאוד

אבל ברור שיש דרך לטפל בזה

חוץ מזה

אתם רוצים לגור אחכ ביחד עם כאלו חיות אדם?
 

ציפופו 1

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
דבר ראשון את צריכה להזמין משטרה בגלל הרעש הלא חוקי שהם עושים בשעות לא שעות, בלי קשר לבניה והנזקים שגם בהם אתם צריכים לטפל וכמה שיותר מהר, אבל לגבי זה אתם באמת צריכים לשאול רב, אבל רעש בשעות הלילה? משטרה ומיד
 

ניק יבש

משתמש רשום
כאחד שהחריש הרבה בבניה של השכנים וב"ה הם לא ניצלו את זה (אולי בגלל שחלק מהכנים היו פחות עדינים איתם) אני מתחנן אליכם לא להחריש!
כמו שכתבו לפני, הם בדקו גבולות והראיתם להם שמדובר בפראיירים.
כרגע יש להם הרבה מה להפסיד, ואל תניחו להם.

משטרה זה המינימום.
עירייה, רבנים. שכנים נוספים שניזוקו...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה