האם זו עילה לתביעה?
אוטובוס פנימי שהיה צריך לצאת ב14:00 והגיע לתחנה ב14:10 ובגלל זה איחרתי רכבת והרכבת הבאה בעוד שעה
שלחתי פניה למשרד התחבורה וקיבלתי את התגובה הזו
הריני לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.
פנייתך נבדקה אל מול מערכות המשרד ונמצא, כי האמור בפנייתך אינו מהווה לכאורה חריגה מתנאי רישיון
הקו, וזאת מאחר שהנסיעה בוצעה במסגרת לוחות הזמנים אשר קבע משרד התחבורה.
לידיעתך, משרד התחבורה מתחייב לזמני היציאה מתחנות המוצא בלבד, ושעות ההגעה לתחנות לאורך
המסלול, המפורסמות באתר משרד התחבורה, הינן בגדר השערה ואומדן לזמני הגעת האוטובוס לתחנות
אלו, ולכן ייתכנו מקרים בהם האוטובוס יקדים או יאחר לתחנות.
כמו כן, שיבושים בתחבורה הציבורית עלולים להיווצר מסיבות שונות, שחלקן אינן תלויות בחברה המפעילה
כגון: עומסי תנועה, תאונות, חסימות כבישים בלתי צפויות וכדומה.
אני מודה לך על פנייתך, ומצטערת על אי הנוחות שנגרמה לך.
זה מספיק בשביל לפתוח תיק?
יש לי עוד מקרה שרכבת התעכבה בתחנה למעלה מ15 דק ובגלל זה הפסדתי אוטובוס פנימי ואיחרתי למטפלת של הבת שלי-וקיבלתי את אותו סגנון תגובה כמו הנ"ל
אבקש להביא לידיעתך, כי רכבת ישראל פועלת מתוקף תקנות חוק מסילות הברזל ובהתאם לנוהל פיצוי
אחיד ובלעדי שנקבע מכוחן. במסגרת ההוראות לעיל נקבע כי זכאות לפיצוי חלה במקרים בהם נוסע איחר
ליעדו מעל חצי שעה בכרטיס נסיעה אחד, ואילו באיחור של למעלה משעה יזוכה הפונה בשני כרטיסי
נסיעה.
בכדי לבחון את זכאותך לפיצוי, עליך לפנות למוקד השירות של רכבת ישראל בטלפון 5770 *או לפנות
באמצעות פנייה בטופס המקוון באתר רכבת ישראל:
גם זה?
אוטובוס פנימי שהיה צריך לצאת ב14:00 והגיע לתחנה ב14:10 ובגלל זה איחרתי רכבת והרכבת הבאה בעוד שעה
שלחתי פניה למשרד התחבורה וקיבלתי את התגובה הזו
הריני לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.
פנייתך נבדקה אל מול מערכות המשרד ונמצא, כי האמור בפנייתך אינו מהווה לכאורה חריגה מתנאי רישיון
הקו, וזאת מאחר שהנסיעה בוצעה במסגרת לוחות הזמנים אשר קבע משרד התחבורה.
לידיעתך, משרד התחבורה מתחייב לזמני היציאה מתחנות המוצא בלבד, ושעות ההגעה לתחנות לאורך
המסלול, המפורסמות באתר משרד התחבורה, הינן בגדר השערה ואומדן לזמני הגעת האוטובוס לתחנות
אלו, ולכן ייתכנו מקרים בהם האוטובוס יקדים או יאחר לתחנות.
כמו כן, שיבושים בתחבורה הציבורית עלולים להיווצר מסיבות שונות, שחלקן אינן תלויות בחברה המפעילה
כגון: עומסי תנועה, תאונות, חסימות כבישים בלתי צפויות וכדומה.
אני מודה לך על פנייתך, ומצטערת על אי הנוחות שנגרמה לך.
זה מספיק בשביל לפתוח תיק?
יש לי עוד מקרה שרכבת התעכבה בתחנה למעלה מ15 דק ובגלל זה הפסדתי אוטובוס פנימי ואיחרתי למטפלת של הבת שלי-וקיבלתי את אותו סגנון תגובה כמו הנ"ל
אבקש להביא לידיעתך, כי רכבת ישראל פועלת מתוקף תקנות חוק מסילות הברזל ובהתאם לנוהל פיצוי
אחיד ובלעדי שנקבע מכוחן. במסגרת ההוראות לעיל נקבע כי זכאות לפיצוי חלה במקרים בהם נוסע איחר
ליעדו מעל חצי שעה בכרטיס נסיעה אחד, ואילו באיחור של למעלה משעה יזוכה הפונה בשני כרטיסי
נסיעה.
בכדי לבחון את זכאותך לפיצוי, עליך לפנות למוקד השירות של רכבת ישראל בטלפון 5770 *או לפנות
באמצעות פנייה בטופס המקוון באתר רכבת ישראל:
פיצוי נוסעים
אם אתם מעוניינים להגיש בקשה לפיצוי בגין איחור רכבת, סגירת מקטע מסילה או בגין נזק שנגרם לכם תוכלו לעשות זאת בעזרת הטפסים מקוונים שלנו
www.rail.co.il
גם זה?