בקשת תפילה תאונה קטלנית בתחנת רב שפע, תתפללו!

מצב
הנושא נעול.

א.ר.ז.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מי מספיד כעת?
 

שושמון

משתמש רשום
עיצוב ואדריכלות פנים
בעקבות האסון הקשה שקרה אתמול, ניפתח קו חירום שמטרתו להעניק מענה פסיכולוגי לנוכחים באירוע, בני משפחה, תושבי השכונה, וכל מי שמרגיש צורך בתמיכה. הקו יהיה פתוח עד כניסת שבת. מספר טלפון 025638550 אנא העבירו הפיצו.
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה האבא דיבר?
היא לא לקחה עבודה בשביל להוסיף עוד טרחה, ולא רצתה שלא להיות עם הילדים.
כל הבכי שלנו הוא רק בגלל שחשבנו שהם צריכות לחיות יותר, אבל אנחנו צריכים לדעת שזה בדיוק מה שהן היו צריכות לחיות. זה מה שהקב"ה החליט.
יש לנו הרבה מה ללמוד, אבל בט''ו באב לא מספידים,
כמה היא השפיעה על הסביבה, ומי שיש לו קפידא שימחול, ומי שיש תביעה ממונית שיאמר בקול שמוחל או שיבוא לבקש.

עריכה: זה רוב הדברים, לא זכרתי הכל בעל פה.
 

ELO

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אבי המשפחה, הרב דב גלושטיין, ספד לאשתו שושנה ע"ה ושתי בנותיה חיה שרה וחנה, שנהרגו בתאונה הקשה ברב שפע ואמר: "נוהגים שלא להספיד היום, אבל ראוי מטעם המשפחה להדגיש את המסירות של אמא לילדיה ולשאר בני המשפחה".

כולנו יודעים שהיו לאמא המון הצעות עבודה, אך היא לא הסכימה לקבל שום הצעה שאין בה שליחות מסוימת ועזרה לטובת האחר. היא הייתה איכפתית, לא היה מישהו שהכיר שחושב אחרת.

יש את העניין של צידוק הדין. כולנו בוכים כעת, אבל בתוכינו אנחנו יודעים שעל האדם נגזר מראש כמה זמן הוא יחיה בעולם, וכעת אנחנו בוכים כי היינו רוצים שאמא והבנות יחיו יותר.

קיבלנו את אמא לפרק זמן קצוב
קיבלנו את שרה לפרק זמן קצוב
וקיבלנו את חני לפרק זמן קצוב.

בזה אנחנו מאמינים, וכולנו מקווים שהקב"ה ינחם אותנו וירחם עלינו.

זכינו למשפחה אוהבת ותומכת שעזרה ותעזור לנו תמיד, וכולנו מתפללים יחד עם כל עם ישראל שהקב"ה

בקשה אישית: לכל מי שיש קפידא מסוימת או תביעה כספית שימחל".
 

א.ר.ז.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מי כעת?
 

אסתי מהודר

משתמש מקצוען
1660297923093.png
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יש קישור נוסף חוץ מ C-LIVE שנותן לי הודעה שלא נמצא שידור?
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נתקע לי באמצע הספד של הבן
מי שיש לו מלל מה שאמר, אשמח לקבל.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה