דרוש מידע ניצול מורים ומורות במסגרות חינוך

מצב
הנושא נעול.

שווה מיליונים

משתמש מקצוען
ואני שואלת-
למה נשים ממשיכות לעבוד במקומות כאלו?
למה???????
קומו ותעברו עבודה.
אין עבודה בהוראה?
תלמדי מקצוע נורמלי ותרוויחי נורמלי.
סיפוק מה יהא עליו?
בטוחני שיהיה לך סיפוק כשתרוויחי נורמלי ובהתאם לעבודתך.
על החתום: מורה (אבל לא במקום מנצל, ובחיים, גם אם יתנו לי הרגע משרה על מגש של כסף בחינוך העצמאי- לא הייתי נענית לו, אני יודעת מה אני שווה ואף אחד לא ינצל אותי.)
אז מי יהיו המורות והגננות של הילדים שלך?

אנחנו ההורים צריכים להלחם על הזכויות של עובדי החינוך כדי שלילדים שלנו יהיו מורים טובים ומרוצים ולא מנוצלים
 

קשתות

משתמש פעיל
לדוגמה
דרישות הזויות ממורות על גב שעות ה"עוז"
קיצוצים של שעות על ימין ועל שמאל
לא ידוע לי על כך
מורות בתיכונים מוכרים משתכרות בד"כ יפה
אבל צריכות בעצמן להשלים משרה (כלומר, לעבוד בשני מקומות)
שעות "עוז" הן לא מתנה, צריך לעבוד אותן.

מה שכן, שמעתי על תיכונים שלא מדווחים את מלוא השעות וכדאי לעקוב על כך בתיק עובד הוראה.
 

אפרסק עסיסי

משתמש מקצוען
והניצול מרקיע שחקים
יש תיכונים שאכן מנצלים את המורות ודורשים מהן דברים מוגזמים תמורת שעות שהייה.
זה בד"כ יהיו התיכונים שמקמצנים בכל גמול למורה, ומורידים כל שקל אפשרי...
תיכונים שמעריכים מורות, גם לא יבדקו בציציות איפה המורה הייתה בכל שעת שהייה..
 

קרקע

משתמש רשום
העיתונות לא תכתוב והחכים החרדים גם לא ישתפו פעולה. הם צריכים את הדילים בשביל הבנות שלהם.
אני יודעת על מישהי שפנתה לבי"ד וקיבלה עשרות אלפים שקיזזו לה מהתלוש במשך שנים. אבל היא עשתה את זה כמובן אחרי שעזבה את המחוז החרדי לצמיתות.
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
לזכרוני הגב' ברינדה וינברג שאחראית על מחלקת תקן לא מקבלת לראיון לפני שעוברים 6 שנות מ"מ
אישית מכירה נשים שעל השנה הראשונה קבילו שעות מסודרות.
כמובן בנות שיש להן הזכות להיות קרובות של...
אולי תקן רשמי זה יהיה אחרי 3 שנים אבל 3 שנים לא נמצאות במצב בלתי ידוע של מ"מ.
 

קשתות

משתמש פעיל
יש תיכונים שאכן מנצלים את המורות ודורשים מהן דברים מוגזמים תמורת שעות שהייה.
זה בד"כ יהיו התיכונים שמקמצנים בכל גמול למורה, ומורידים כל שקל אפשרי...
תיכונים שמעריכים מורות, גם לא יבדקו בציציות איפה המורה הייתה בכל שעת שהייה..
לא הבנתי,
לדעתך שעת שהייה (שמשולמת במסגרת "עוז") היא זמן פנוי לרוץ הביתה להעמיד צהרים?
לא רק מהמנהלים נדרשת הגינות, גם מהמורות...
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
גם במוסדות משרד החינוך הסייעות מקבלות שכר זעום ולפי שעות. הן עובדות בכל הקייטנות ואין להן שום תנאים.
אגב, עד כמה שידוע לי העירייה משלמת ישירות לסייעות, הכסף בכלל לא עובר דרך בית הספר.
יש הבדל גדול בין סוגי סייעות.
במקומות של משה"ח.
יש סייעת כללית בגן שהמשכורת שלה ישירות מהעירייה.
ויש סיעת (תומכת למידה) שזו סייעת אישית לילד אלרגי\סוכרתי\תסמונת דאון וכו'.
ויש סייעת כיתתית בתוך כיתת תקשורת או כיתה מקדמת.
סייעות אישיות באמת עובדות גם ביולי ואוגוסט חופש ,אך קודם כל זו עובדת עירייה שיש תקן ,ימי מחלה, וותק ,קרן השתלמות.מתנות , נופש מסובסד, חברות במועדון של הרשות והטבות נוספות וכו'
נכון , משכורת לא בשמים וגם אין מידי לאן להתקדם אבל למי שאין מקצוע ביד ברור שהתנאים ואופן העבודה עדיף ממעון.
ונכון יש בתי ספר שנצלים ודורשים תורנות חצר או דברים שמעבר לתפקיד אבל זו התפקיד של הסייעת לעמוד על זכויותיה ועל החוזה שבו היא חתומה.
במוסדות החרדיים מסוימים (בדר"כ עמותות)
טמונה יותר בעיה כי ישנם מוסדות שהעיריה שולחת לשם סייעות משלה וישנם מוסדות שמתנגדים(רוצים הם לבחור משלהם) ואז יש להם הסדר עם העיריה כמה שע ות הם אמורים לקבל והם מנהלים א זה לבד ומביאים מעצמם סייעת אישית שלכאורה אמורה להיות על ילד אחד אך נותנים לה הרבה הרבה יותר תפקידים וכמובן משכרות עמותה ללא תנאים וכו'... ןזה ניצול שאין כדגומתו.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
אולי באמת הפתרון הוא להתאגד כמורות וגם כהורים לבקש שיקוף של כל ההכנסות וההוצאות של בית הספר, לפרסם תלושי משכורת וכו' ולדרוש מבית הספר להעסיק מורות מקצועיות בלבד ולא בנות של...
 

אפרסק עסיסי

משתמש מקצוען
לא הבנתי,
לדעתך שעת שהייה (שמשולמת במסגרת "עוז") היא זמן פנוי לרוץ הביתה להעמיד צהרים?
לא רק מהמנהלים נדרשת הגינות, גם מהמורות...
חלילה!!
אבל יש מנהלות שיודעות להעריך את העבודה הרבה שהמורות עושות גם בבית-בדיקת מבחנים, טלפונים, הכנת מערכים.
ןלא תמיד זה נח לעשות את זה בתוך ביה"ס-פניות, ספרים, ואוזניים שמקשיבות.
אז הן משחררות את המורות..
ויש שלא.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה