בקשת תפילה איתי חיים בן אהובה לרפו"ש

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

פ.נ

משתמש מקצוען
טעות זה לא היום , מפורסם ב"זמן עילית " עמוד 6 - הכנס יהיה שבוע הבא יום שני כ"ז אדר א' 28.2 שעה 7.30 ב"שערי מלכות" בברכפלד בעז"ה עד שבוע הבא שיעמוד על רגליו בבריאות איתנה
עד אז הוא יכבר היתעורר!!
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עדכון:
המצב סטטי.
ללא שינוי
אתמול בסריקת סי טי ראו שהמצב ללא שינוי. ב"ה גם ללא להחמרה שזה גם טוב.

אמא של הכלה האירה את עיני ואני רוצה לשתף. אמנם זה דבר מוכר ולא חדש אבל חשבתי שנקבל עלינו לזכותו של איתי חיים בן אהובה את הדבר הזה.
ומהו?
איך אמרה לי האמא- "אני מרגישה שהמסר שהקב"ה שולח לנו הוא שאנחנו מתמקדים בדברים שוליים. איך תהיה השמלה, מי בא ומי לא בא לחתונה, האיפור, הדברים סביב, הבית היפה שיש לאחרים, רמת הדיור של אחרים מול זה שלנו, החיצוניות וכו'. במקום כל אלו, בואו נתמקד בדברים האמיתיים, המהותיים, הפנימיים. באמת. במה שיש לנו ושעליו עלינו לומר להקב"ה תודה.
הכלה המיוחדת הזו חיכתה 14 שנה לזיווגה. בואו, כולנו, בשבילה נתמקד באמת, במה שבאמת חשוב. נחפש את הטוב שהקב"ה משפיע עלינו ונודה עליו כל יום.
מציעה שנחפש כל אחד מאיתנו לפחות משהו טוב אחד שהקב"ה עשה איתנו בכל יום. נחשוב עליו ונאמר להקב"ה תודה בפה מלא.
והלוואי ויהא זה לזכותו של החתן שיתעורר במהרה בריא בגופו ובנפשו ושהזוג המקסים הזה יזכה להגשים את חלומותיו לבנית בית שיקדש את שם ה'.
 
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה