שנה עברה מאז שצילומי הלייף סטייל שלי יצאו לדרך, ואני גאה לספר לכם שהפרוייקט ב"ה צובר תאוצה.
כמו שכתבתי כאן בעבר, (ואם לא קראתם אז אתם מוזמנים לקרוא עכשיו, ואח"כ תחזרו לכאן שוב,) צילומי לייף סטייל זה הבייבי שלי.
צילום טבעי, אותנטי, בכיף שלכם ושל הילדים ובלוקיישן הכי ייחודי והכי פחות שבלוני- הבית שלכם!
IMG_9352.jpg

סגנון הצילום הזה, שרץ כבר בכל העולם, נבט אצלי לראשונה בין כתלי פרוג- בית ספר מס' 1 ללימודי צילום, וכמו שהתבטא חיים דיקמן המנהל המסור- "האמת כשסיפרת על לצלם בבית לא הבנתי מה הרעיון, אבל עכשיו כשאני רואה את התמונות שלך אני חושב שאני גם צריך כאלה לבית שלי".
תשכחו מכל מה שידעתם על צילומים מתישים, תחנונים לשיתוף פעולה של הילדים, נשק שכולל אביזרים וממתקים לשעת חירום ולוקיישן ייחודי שאף אחד עוד לא היה בו וההגעה אליו באוטובוס+ מונית+ רכבל.
ביום צילומי לייף סטייל אתם מגלים את האוצר שמתחת לגשר! כל היופי והקסם בבית שלכם. הילדים בסביבתם הטבעית, אני כמובן מכוונת אותם לסטים שתוכננו מראש בהתאם לאופי ולתנאי התאורה בבית שלכם, ולוכדת בשקט את הרגעים הקטנטנים והמתוקים שיוצרים את החיים שלכם.
IMG_9060.jpg

כמה פעמים הרגשתם דחף לעצור את הרגע הזה- כשהילדה מדגדגת את התינוק? כשפתאום רגע נדיר של שקט וכולם יחד מרוכזים בקישוט העוגיות? כשהבן מספר בדיחה ובן השנתיים נקרע מצחוק?

כאן זה קורה! המצלמה לא הופכת למרכז האירוע כשהילדים נאלצים להתאים את עצמם אליה, אלא משתלבת בטבעיות בתוך הבית שלכם, ומנציחה את הרגעים האמיתיים שלכם למזכרת מקצועית שתלווה אתכם תמיד ותתעד את ההווי השמח שלכם.
IMG_9048.jpg

IMG_9145.jpg

איך זה הולך? קסום ומרגש בדיוק כמו שזה נראה! בשיחת ייעוץ אני מתאימה לכם סשנים לצילום, בהתאם לתנאי התאורה, לאופי הילדים, ומרכיבים נוספים, ביום הצילום אני מכוונת את הילדים לאזורים שתכננו מראש, ופשוט מתעדת את האינטראקציה הטבעית ביניהם, כולם יחד וכל אחד לחוד.

אין ספק שמזכרת כזאת היא מתנה לכל משפחה ולכל המשפחה. את כל הקסם הזה אפשר לשמר באלבום שינציח את החוויה עד לפרטים הקטנים, בתמונת קיר יוקרתית שתפאר לכם את חדר השינה/הילדים, וכמובן תמונות לשלוח לסבתא או לשבץ בלוח שנה.
IMG_9310.jpg

ועכשיו- מבצע חד פעמי- יום כיף אמיתי לחופש הגדול!
10% הנחה על צילומי הלייף סטייל+ קאפה מודפסת נוספת מתנה בגודל 20*30 ס"מ כדי שגם סבא וסבתא יוכלו להנות מהנחת...
המבצע בתוקף רק עד א' אלול תשפ"ב, אז קחו לכם את הזמן, נצלו את ההזדמנות ופשוט תעשו את זה.
וכמובן הבונוס שהבטחתי- מדריך מפורט כולל תמונות לצילומי לייף סטייל בחינם מחכה לכם כאן!
הורידו, יישמו ותהנו מיום כיף בבית עם תמונות מושלמות! אל תשכחו כמובן לספר איך היה ואם יש שאלות אני כאן זמינה.
היכנסו לאתר שלי להתרשם ממגוון תמונות נוספות וליצור איתי קשר.