צריכים להתייעץ עם רופא ילדים והמרפאה כבר סגורה? בכללית יש רופאי און־ליין זמינים לשיחה או שיחת וידאו ללא עלות בשעות הערב • יישומון נגיש ונוח לשימוש, שירותי מעבדה ובית מרקחת עד הבית ועוד מגוון רחב של שירותים מתקדמים • הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "הובלה בכל הפרמטרים של בריאות ושירות, מחייבת את כללית להיות בחזית הקידמה הרפואית והשירותית"

קפיטציה כללית4.jpg


בשיא החום, כשכל הילדים בבית, לצאת עם התינוק לרופא ילדים, זאת משימה כמעט בלתי אפשרית. ובכלל, יותר ויותר לקוחות, מעדיפים לקבוע תורים ולקבל עוד שירותי בריאות מרחוק, ובצדק. אתר כללית און־ליין מאפשר ללקוחות כללית לחסוך זמן יקר, להימנע מהתרוצצויות ולנהל את הבריאות מסביב לשעון בלחיצת כפתור ובלי לצאת מהבית

גולת הכותרת של שירותי האון ליין, הוא היישומון החדש של כללית. האפליקציה שנוחה למשתמש וקלה לתפעול, מאפשרת לקבוע תורים, לבקש הפניה או מרשם מהרופא ומכילה מדריך לשימוש בתרופות, מחשבונים לביצוע מעקבי גדילה והתפתחות ועוד מגוון פעולות בלחיצת כפתור.

ביישומון החדש של כללית, ניתן בין השאר לקיים שיחת און-ליין עם רופא המשפחה ורופא הילדים הקבוע שלכם שמכיר אתכם ואת ההיסטוריה הטיפולית שלכם. השירות ניתן גם לשיחות עם רופאי עוד, והשירות מתרחב בהדרגה לעוד ועוד מקצועות רפואיים.


קפיטציה כללית.jpg

מצטרפים עכשיו לכללית >


גם שירות בית מרקחת און ליין, ניתנים במסגרת זו. במקום לנסוע לבית המרקחת ולהמתין בתור לאחר שקיבלתם את המרשם לתרופה מהרופא, ניתן בצורה קלה ומהירה להזמין את התרופות ומוצרי בריאות אחרים באמצעות שירות בית מרקחת און ליין ולבחור אם לאסוף את ההזמנה מבית המרקחת או לקבל משלוח עד הבית.

אל היישומון של כללית מצטרפים שירותים רפואיים נוספים באון ליין שמעניקה כללית ללקוחותיה: מכשיר אולטרסאונד ביתי, שירות בדיקות מעבדה עד בית המטופל ומכשיר הטייטו (Tyto). הטייטו הינו המצאה ישראלית מהפכנית שמייתרת את הצורך להגיע למרפאה בשביל בדיקות אזניים, ריאות, גרון ועוד. מדובר בערכה קומפקטית לבדיקה ביתית, שמאפשרת אבחון רפואי מרחוק וקבלת ייעוץ רפואי מה עליכם לעשות.

לדברי הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית: "הובלה, בכל הפרמטרים של בריאות ושירות, מחייבת את כללית להיות בחזית הקידמה הרפואית והשירותית. ואכן, כארגון הבריאות הגדול בישראל כללית הינה סמל ודוגמא להתפתחות וחדשנות דיגיטלית. מגוון שירותי האון ליין המצוינים שנבנו תוך התאמה כשרותית מלאה לצרכי המטופלים, הינם חלק ממעטפת הבריאות החזקה שמעניקה כללית ללקוחותיה, ומנגישים עוד יותר את הנוחות והזמינות לשירותי בריאות מעולים ".
מצטרפים עכשיו לכללית >

קפיטציה כללית3.jpg
  • עצוב
Reactions: כפריה