לקראת החגים המנטור העולמי חושף:
7 טכניקות שישימו את העמותה שלך בפרונט ברגע הנכון

לרגל הימים הנוראים וחגי תשרי, מוטי ויטמן, המנטור העולמי של מנהלי העמותות ומגייסי הכספים, מציג סדרה של טיפים מעשיים - שבע טכניקות לגיוס כספים יעיל ואפקטיבי. כאן ועכשיו.

אווירה מיוחדת, תקופת החגים. כולם נותנים צדקה, על ימין ועל שמאל. לפני ראש השנה, לפדיון כפרות, לפדיון נפש, לדמי יזכור, למה לא?!
השאלה היא רק איך הכספים הללו יגיעו גם לעמותה שלך? מה יגרום לתורמים לתת את הכסף דווקא לך? כל תורם פוטנציאלי, מקבל מדי יום עשרות פניות לתרומה, אז למה שיבחר דווקא את העמותה שלך מכולם?
  1. הכי פשוט, בקש מכולם.
    צריך לבקש מכולם, מכמה שיותר אנשים. לפעמים אנחנו נמנעים לבקש, או שהם כבר תרמו בעבר, או שאנו מתביישים מסיבה כלשהי, או שאנו סתם חושבים שהם בטח לא יתרמו. צריך לבקש ומכמה שיותר אנשים.
  2. הענק 'ערך מוסף' שאין לאחרים.
    הענק לתורם לא רק הזדמנות לעשות 'כפרות', תן לו משהו מעבר, לדוגמה, אזכרת שמות בקברי צדיקים או גדולי ישראל. בנוסף לבקשה שלך, צרף לתורם גם משהו מועיל: את זמני החגים, לקט מנהגים או הלכות רלוונטיות.
  3. סיפור מרגש.
    תן לתורם את הסיפור שמאחורי התרומה, עם הרבה מאוד רגש. צור אצל התורם אמון, על-ידי הצגת סיפור הצלה מיוחד שהתרחש בזכות התרומה שלו. חיים שניצלו, התקדמות מיוחדת של ילד, רכישת מחולל חמצן, וכדומה. שיוכל להתרגש ולהתפעם ולבחור בבקשה שלך.
  4. תרומה בקלות.
    ספק לתורמים דרכים נוחות וקלות לתרומה ללא מאמץ: על-ידי שליח, העברה ב'ביט', טלפון, לינק לתרומה באשראי, סעיף 46 ועוד.

    רוצה להגדיל את התזרים? הורד עכשיו את המדריך "26 דרכים לתורמים חדשים" במתנה, לחץ כאן>>>
  5. פנייה מכמה כיוונים.
    גם אם אתה כבר מתרים בבית הכנסת, אל תסתפק בכך. מצא דרכים נוספות להגיע לאותו תורם. לבית, לטלפון, לתיבת המייל, לעלונים שהוא קורא.
  6. בראש של התורם.
    רוב העמותות עסוקות במה שהן עושות, ושוכחות להדגיש את מה שהתורם מרוויח. תן לתורם להבין ולהרגיש מה הוא ירוויח - איזה הרגשה תהיה לו כאשר ילד, משפחה, חולה, או עני ואביון, ירגישו כשהם ילכו לבית - הכנסת עם בגדים מצוחצחים בזכותו.
  7. לנצל את המומנטום.
    בחר את הרגעים המרגשים ביותר במהלך החודש כדי לבקש. זמנים מלאי רגש שבהם התורם יפתח את לבו ומסוגל לתרום.​

לדוגמה: הנה מה שעמותת 'רב חסד' של בעלזא באנטוורפן, אותה אנו מלווים נאמנות, שלחה לחברי הקהילה ב-5:45 בבוקר.
  • רבע שעה לפני סליחות: שטייטס אויף צו סליחות! האומנם??​
  • 65 משפחות ובתוכם 275 ילדים לא ישנו הלילה מרוב התרגשות.​
  • היום זה קורה להם. היום הם יוכלו להתחדש בבגד חדש ונעליים חדשות לכבוד יו"ט שירכשו עם התלושים של רב חסד שקיבלו ביום שישי.​
  • החיוך והשמחה זה רק בזכות אנשים כמוך שיירתמו היום לאמץ ילד לחג על-ידי תרומה של עלות ילד בסך 145 אירו למגבית "מייחלות" שעל-ידי "רב חסד".​
  • תזכו למצוות. אמץ כעת ילד שימליץ עליך ביום הדין המשמש ובא.​

אז נכון, זה לא תמיד קל וגם כמה אתה כבר מסוגל לעשות… אבל אנחנו מאמינים בך ומאמינים בדרך, וכאשר תפעל במדויק ועם מירב הכלים, תרגיש את השינוי בבנק.

זו טעימה קטנה משיטות הפעולה שנתנו לאלפי עמותות ומגייסי כספים את העוצמה והידע להגדיל את היקף התרומות והפעילות שלהם ולנסוק מעלה.

רוצה להגדיל את התזרים? הורד עכשיו את המדריך "26 דרכים לתורמים חדשים" במתנה, לחץ כאן>>>