מופע בין הזמנים לילדים הגדול ביותר במגזר החרדי - יוצא לדרך! • 'חבורת תריג' - גם השנה, מופע בין הזמנים ענק לילדים בבנייני האומה • מה עושים בבין הזמנים עם הילדים? המופע הגדול של בין הזמנים חוזר • ביקוש שיא לכרטיסים - המופע של 'חבורת תריג' חוזר ובגדול!

אירוע בין הזמנים הגדול ביותר בעולם התרבות היהודי יוצא לדרך, כ-30 אלף צופים עתידים להגיע לבנייני האומה ל-12 מופעים שיתקיימו בזה אחר זה במשך 3 ימים עמוסים. ״קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו״, מספרים מארגני המופע. ״אמנם צפינו שיהיה ביקוש אדיר למופע לאחר שנתיים של מופעים שעשו היסטוריה, אבל קצב המכירות מפתיע אפילו אותנו. אנחנו נמצאים ימים ספורים אחרי שפתחנו את מכירת הכרטיסים וחלק מהמופעים מלאים כמעט לחלוטין״

עוד בטרם סיימו אחרוני הפועלים לפרק את הבמה האדירה של מופע בין הזמנים של 'חבורת תריג' בשנת תשפ"א, צוות החשיבה כבר התכנס לתכנן את המופע של הקיץ הקרוב. כמו בכל מוצר של 'חבורת תריג', גם במופע החשיבה מוקפדת ביותר - בדגש על כל הפרטים הקטנים, הפקת הלקחים, הסקת המסקנות וגרף שיפור שרק עולה משנה לשנה. מזה 3 שנים שמופע 'חבורת תריג' מהווה את האטרקציה המרכזית של ילדי ישראל ב'בין הזמנים' ובמשך שנה שלמה מחכים הילדים (וגם ההורים, אפשר להודות:) לצפות בהפקה המושקעת ביותר שידע המגזר.

תמונה 2.jpeg


בחדר החזרות עמלים בימים אלה צוות השחקנים המורחב על ליטושים אחרונים של הדמויות האהובות. רביעיית 'חבורת תריג', סבתא אזולאי, ג'מאל ועיסא, סנובוט, פרופ' קרדוזו, גולדפיינדר ויתר השמות שהפכו לחלק מחיי הילדים בשנים האחרונות, לובשים בשר ודם באמצעות קאדר שחקנים מקצועי ומנוסה שמקפיד על כל פרט וניואנס כדי להעניק לילדים את החוויה המוכרת להם מהתקליטורים והספרים האהובים של 'חבורת תריג'. העלילה כמובן חדשה לחלוטין וגם הפעם ילדי תריג לא מחמיצים הזדמנות בטיול בין הזמנים להיקלע לתעלומת מסתורין מרתקת ומסעירה שתיחשף לראשונה על הבמה.

על הבמה הגרנדיוזית אין צורך להכביר במילים. כל מי שנכח במופעים הקודמים של 'חבורת תריג' ראה שמדובר ברמת הפקה מהגבוהות ביותר בעולם, ובכל זאת ב'חבורת תריג' מבטיחים השנה שדרוגים שכמותם לא היו גם בשנים עברו. מאות מטרים של מסכי לד שמכניסים את הצופים למציאות חדשה שמתרחשת מולם. הפירמידות האדירות של מצרים העתיקה (והנה ספוילר קטן) מתנוססות בגאון בבנייני האומה והאולם כולו הופך לחלק מהתפאורה הכוללת של המופע המושקע.

תמונה 1.jpeg