מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין לראשי 'יד לאחים': "ברור שעל כל אחד לקחת חלק בהצלה של עמ"י"

ראשי 'יד לאחים' התקבלו לביקור אצל מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין וסקרו בפניו את הפעילות הרבה הנעשית בהשבת יהודים לכור מחצבתם וציינו את מגבית החירום המתקיימת * בין חברי המשלחת נמנו הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון ומנהלי מחלקות * מרן רה"י קרא לציבור לעמוד לימין הארגון ובירך "אלו שיקחו חלק יזכו לבנים ובני בנים עוסקים בתורה במצות"

בעיצומה של הגרלה על ספר התורה למען 'יד לאחים' קיימו ראשי הארגון ביקור אפוף הוד אצל מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין וזכו לטללי חיות, חיזוק ועידוד לפעילות הנעשית לאורך כל ימות השנה להצלת היהודים.

על חברי המשלחת שזכו להתברך במעונו של מרן ראש הישיבה נמנו הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון, הרב חיים איזנברג, הרב יואב רובינסון מנהל מחלקת התבוללות והדור השני והרב שמעון אברג'יל רכז פעילות שטח.

בביקורם העלו ראשי ונציגי הארגון בפני מרן ראש הישיבה את העשייה הרבה הנעשית בשטח להצלת דורות רבות של יהודים, והעניקו סקירה מקיפה על הפעילות שעלתה שלב בתקופה האחרונה.

ר' חיים אייזנברג סקר בפני מרן את הפעילות במחלקת הטמיעה, כמו כן סיפר על אודות המגבית שבעיצומה, ועל ההגרלה הגדולה בין התורמים על ספר תורה מהודר.

על הפעילויות המיוחדות שנערכו לעולים מאוקראינה ולרבים נוספים, הרחיב בדברים הרב יואב רובינסון מנהל מחלקת התבוללות והדור השני ששיתף בין היתר בפעילויות ובהם ערב הכנה לחג מתן תורה לכל הניצולות וילדיהם בהשתתפות טובי המרצים. האירועים התקיימו בין היתר בראשון לציון, קרית שמונה ובאר שבע.

רכז השטח של המחלקה המטפלת במיסיון ר' שמעון אברג'יל העניק סקירה מקיפה על המאמצים הרבים שמשקיע הארגון במלחמה בכתות המיסיון הפועלות ברחבי הארץ, ופועלים להוציא יקר מזולל.

מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שמח לשמוע על הפעילות, ואמר "ברור ודבר פשוט, שעל כל אחד לקחת חלק בהצלה של עם ישראל, ולתמוך ולחזק את הפעילות, מדובר בהצלת נפשות ממש".

מרן הוסיף ובירך את התורמים ואמר כי "אלו שיקחו חלק יזכו לבנים ובני בנים עוסקים בתורה במצות".

בתחושת שליחות רבה וכשהם מעודדים וחשים אנרגיות חדשות להמשך הפעילות נפרדו מנהלי וראשי הארגון ממרן שליט"א שברכם בסייעתא דשמיא.

יצויין כי ההגרלה על ספר התורה תיערך בעז"ה בעוד מספר שעות, היום )רביעי( ד' בסיון ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים. כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, בסעודת המצווה ואפילו ברכישת בגדי שבת לכל המשפחה לרגל המעמד.

המעוניינים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים כאמור לחייג למוקד ההרשמה ב- 9234* או להיכנס לאתר יד לאחים