מצטער, נגמרו כל הקיצין. הגיע הזמן שאומר בגילוי לב את דעתי המלאה, לכל גולשי פרוג

קראתי כמה וכמה דיונים בפורום איש את רעהו על מתנות וכספים למלמדים, ואגיד את זה הכי פשוט שאפשר, בגילוי לב ישיר ובלי חוכמות.

אני אישית משקיע מעל ומעבר לתפקידי כניק, ומשתדל לקרוא המון הודעות ולתת המון 'לייקים', לדווח על כל הודעה בעייתית או כזו שנראית תמימה ויש לה מסווה של הודעה שגרתית אבל היא מסוכנת לציבור, ובכלל להטריל ולהגיב ולהיות פעיל, וגם לזכור למי אני מגיב בקביעות ולמי לעולם לא אגיב או אתייחס כי יש לו דעות פסולות, מי בעדנו, מי נגדנו.
אני ממש מתאמץ לזכור את כל הדברים הקריטיים האלו.
ושימו לב -
הכל ב ה ת נ ד ב ו ת!!!

כן. אני עושה את הכל בהתנדבות, אבל יהיה נחמד אם שאר הגולשים יעריכו את העמל והמסירות שלי ויפרגנו משלוח מנות עסיסי ומכובד ומפנק וגדול או איזה שטר נחמד של 200 או 400. רק אומר.
עכשיו בערב פורים שכולנו רוצים להשקיע ולתת לכל המלמדים של הבנים שלנו והמורות שמתאמצות וקורעות את עצמם בשבילו הבנות שלנו, תזכרו גם אותי - שדואג לדעות להשקפה ולפרוג שלכם ומייד כותב דברי נאצה ומחאה נגד כל מי שחס וחלילה מקלקל לנו עם הדעות והשטויות שלו.
יותר מזה לא נעים לי לבקש, אבל את שלי אמרתי. פשוט תזכרו אותי בתוך כל הטרדות של פורים ותדאגו שתהיה לי הרגשה טובה, שארגיש שכל העמל שלי כל השנה מוערך על ידכם.

מנהלים לא למחוק את האשכול הסופר-חשוב הזה, ומצידי תנעצו אותו לתועלת כל הניקים האחרים שחושבים כמוני ולא מעיזים להגיד!!!!

1647424106229.png
על המחבר
Natan Galant

תגובות

אם למלמד פרונטלי דוחפים שטר פרונטלי. הרי שלמורה ומלמד, אלוף ומיודע שעל האתר, צריך לדחוף מטבעות דיגטליים.
אך כאן נכנסו לבעיה.
בעוד שלמלמד דוחפים באופן פיזי ע"י המשלוח של הילד התמים, הרי שאת הקריפטו את באפשרות לדחוף ללא בקשה מקדימה מהנמען לכתובת ה(ניק?/כתובת IP/בנק דיגיטלי/או שאיך שלא מקבלים קריפטו..) ושוב חזרנו שאין זה מתן בסתר ולא הפתעה ואבד הענין.
ולכך לא קיבלת. אי לכך מומלץ שבסוף המאמר הנעוץ או בפרופיל משתמש השאר פרטי חשבון בנק אנונימיס
 
מה התוכניות שלך לגבי הכסף שקיבלת?
שתף אותנו, מתחייבים לפרגן בעין טובה בלי נדר....
 
והכל בהתנדבות
אתה אומר
אולי נתחיל קודם כל למי שבאמת צריך לשלוח לכל המורים שלנו בפרוג
שעובדים קשה בשבילנו להעביר שיעורים

ואז לכל הרגולציות מסביב
 
כאבי בטן נוראיים כנראה:sick: , והוא נצל את חופש הביטוי המועט שנתנו לו בפרוג
לא כאבי בטן...
אסביר באמת.
המאמר הנוכחי ממש הומוריסטי.
למה כתבתי אותו? כי הצחיק אותי הדיון הרותח באא"ר על תשלום למלמדים, זכות או חובה.
כפרודיה על חשבון אותו דיון, נכתב המאמר הנ"ל.

וברצינות, חבר'ה. מי שכותב פה עושה זאת לגמרי בגלל שכיף לו או שיש לו שיקולים מסחריים, או גם גם, והוא לא עושה טובה לאף אחד, ואף אחד לא חייב לו כלום.
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

More from נתן גלנט

שתף את המאמר

למעלה