בס"ד

ללא תחושת מחנק: הפתרון המושלם לחימום הבית בחורף
לצד גשמי הברכה, החורף מביא עמו גם לא מעט אתגרים בדמות קור מקפיא ודאגה כיצד יש לחמם את הבית ביעילות • מהו החימום הזול והבטוח ביותר? וכיצד תשמרו על חימום אחיד לאורך כל הלילה? התשובות בכתבה שלפניכם

החורף בעיצומו, הימים והלילות נעשו קרים במיוחד והורים רבים מחפשים את הפתרון האידיאלי על מנת לחמם את בני הבית בצורה חכמה, יעילה ובטוחה ויחד זאת עם זאת גם חסכונית. ישנם אמצעי חימום רבים אולם חימום על ידי מזגן נחשב לבטוח והחסכוני ביותר. כך גם עפ"י המלצות חברת החשמל. גם בסקר שנערך ע"י 'מידרג' נמצא כי במידרג חימום הבית, המזגן זכה במקום הראשון, בשל היכולת לחמם חדרים גדולים במהירות ובעלות נמוכה. בנוסף לכך שהמזגן ישמש אתכם ממילא גם בקיץ ואין צורך למצוא לו מקום אחסון, כיוון שהוא גם כך תלוי על הקיר.

לרכישת מזגני אינוורטר במחירים מיוחדים כולל מתנות משתלמות לחצו כאן>>>

רכשתם מזגן וקיבלתם מייבש?

מזגן אינוורטר הוא הבחירה האידאלית לחימום הבית שלך, לעומת אמצעי חימום אחרים כמו רדיאטורים, שגורמים לצריכת חשמל גבוהה ואינם בטיחותיים בבתים עם ילדים.

אחד היתרונות המרכזיים של מזגן אינוורטר הוא היכולת לשמור על טמפרטורה קבועה ואחידה בחדר. בניגוד למזגן רגיל, שבו המדחס מפסיק לפעול כאשר החדר מגיע לטמפרטורה הרצויה וחוזר לעבוד כאשר הטמפרטורה עולה מחדש, מזגן אינוורטר ממשיך לפעול באופן רציף ומתאים את עוצמת המדחס לפי הצורך. דבר זה מבטיח חימום אחיד ונוח ללא תחושת "מחנק" שלפעמים נוצרת במערכות חימום אחרות.

מזגן אינוורטר גם חסכוני יותר בחשמל. הפעולה הרציפה שלו צורכת פחות אנרגיה מאשר הדלקה וכיבוי תדירים של מזגן רגיל. נתון זה מאפשר חיסכון של עד 75% בחשמל לעומת מזגן רגיל. בנוסף, מזגני אינוורטר מדורגים בדרגת יעילות אנרגטית A++, שהיא המרבית לפי התקנה האירופית החדשה.

לא פחות חשוב, מזגן אינוורטר עמיד יותר וסובל פחות מבלאי. הפעולה הרציפה של המנוע מאריכה את תוחלת החיים של המזגן ומקטינה את הצורך בתחזוקה ותיקונים. כמו כן, מזגן אינוונטר מספק אוויר נקי ואיכותי יותר והוא עושה פעולתו בצורה שקטה ונעימה.

לסיכום, מזגן אינוורטר מציע חימום חסכוני, נעים ובטיחותי לשימוש בבית, במיוחד בבתים עם ילדים. היכולת לשמור על טמפרטורה קבועה ואחידה, חסכון באנרגיה, עמידות גבוהה ופעולה שקטה הופכים אותו לאמצעי החימום האידיאלי עבור הבית המודרני.

לרכישת מזגני אינוורטר במחירים מיוחדים כולל מתנות משתלמות לחצו כאן>>>

לרכוש מזגן במקום הראשון במזגנים


עפ"י סקר של מכון אסקריא בנושא רכישת מזגנים לבית ולעסק שנערך בשנת 2023, עלה כי הרשת המבוקשת והמועדפת לרכישת מזגן הינה רשת חשמל הקרן. הרשת נבחרה כרשת המועדפת ביותר לרכישת מזגנים וכן במקום הראשון בתכנון עתידי לרכישת מזגן. הרשת הוותיקה הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה על מנת לתת מענה זול ואיכותי לציבור החרדי. רשת חשמל הקרן הינה הרשת החרדית היחידה אשר מוכרת לצרכן מזגן הכולל שירות של הובלה והרכבה בבית הלקוח, דבר אשר חוסך זמן רב וכאבי ראש מיותרים. כמו כן ברשת חשמל הקרן תקבלו ייעוץ והכוונה מצוות מנוסה לפני רכישת המזגנים לבית או לעסק, הן מבחינת צריכת החשמל והן מבחינת גודל הדירה או החדר אשר אליו מיועד המזגן. בחשמל הקרן תמצאו מבחר ענק של כל מותגי המזגנים: תדיראן, אמקור, אלקטרה, טורנדו, במחירים זולים שלא תמצאו במקומות אחרים.

לרשת חשמל הקרן סניפים בכל רחבי הארץ:
בני ברק, ירושלים, אשדוד, בית שמש, ביתר, חיפה, נתיבות ובקרוב במודיעין עילית.

ניתן לרכוש עד 36 תשלומים, עם אספקה לכל רחבי הארץ!

התקשרו עכשיו - 077-997-9732

חשמל הקרן- הבית של מוצרי החשמל!