בס"ד
בשורה בשוק החשמל: חברת אלקטרה פאוור (לשעבר סופר גז) נכנסת לשוק החשמל ומהיום אתם יכולים לנייד את חשבון החשמל שלכם מחברת החשמל ולהוזיל את חשבון החשמל שלכם במאות שקלים בשנה.
* * *​

יובל בר יוסף סמנכ"ל שיווק אלקטרה פאוור:
"מדובר על מהפכה של ממש בשוק האנרגיה בישראל, בתקופה שבה יוקר המחיה משפיע על כל בית אנו מוזילים את עלויות הגז והחשמל ועוזרים ללקוחותינו לנהל את הצריכה בחכמה, לחסוך ולהוציא פחות על אנרגיה. אנו בפתחו של עידן חדש וגאים להיות המובילים שמביאים את הבשורה של פתרונות חכמים וחסכוניים לבתי האב בארץ".

לצד העליות במחירים ויוקר המחיה שמורגש בכל בית בישראל, גם יש בשורות: מהיום, משקי הבית בישראל יכולים ליהנות מאותו החשמל שהם צרכו עד היום רק במחיר נמוך יותר והנחות משמעותיות.

איך כל זה קרה? בדומה לרפורמת הסלולר, שוק החשמל נפתח לתחרות והכח לבחור את החברה המשתלמת ביותר עבור הצרכן עבר לידיים שלו, כך שכל אחד יכול לבחור את ספק החשמל המשתלם ביותר עבורו.

חברת אלקטרה פאוור, חברת סופר גז לשעבר, נכנסה לשוק החשמל והיא מציעה הנחות משמעותיות בחשבון החשמל והגז הביתיים והעסקיים בהשוואה למחירי חברת החשמל.

תהליך ההתניידות הוא מהיר, פשוט וללא התחייבות, מחייגים למוקד אלקטרה פאוור ב 3114* או בכתובת האתר שלנו https://electra-power.co.il/ ונציג יסביר לכם על התהליך ויציע לכם להצטרף לאחד מהמסלולים המשתלמים של אלקטרה פאוור.

לאחר שמותקן בביתכם מונה רציף חכם, חשבון החשמל שלכם יעבור מחברת החשמל ותתחילו לקבל חשבון חשמל מוזל לפי המסלול שבחרתם ישירות מאלקטרה פאוור. אין צורך בביקור טכנאי ואין שינוי בתשתית החשמל שעליה חברת חשמל תמשיך להיות אחראיות בדיוק כמו היום.​