המלחמה על הבית: המשפחות החרדיות שנלחמות למען העתיד הכלכלי:
במקביל למערכה הצבאית מתנהלת גם מלחמה כלכלית לא פשוטה /// עשרות אלפים יוצאים לחל"ת, עסקים קורסים והעתיד הכלכלי לוט בערפל /// המשפחות החרדיות שלא מוכנות לוותר ונלחמות למען העתיד הכלכלי /// סקירה מרתקת

ישראל במלחמה, כאשר במקביל מתנהלת מערכה לא פחות חשובה על העתיד הכלכלי. בימים קשים אלו, כאשר עשרות אלפים יוצאים לחל"ת, ההכנסות יורדות ורבים מאבדים את מטה לחמם ועומדים בפני שוקת שבורה, אנו מגלים את המשפחות החרדיות שאינן שוקטות על השמרים ונלחמות למען העתיד הכלכלי שלהם.

אחד מהם מספר: "אחד מהאברכים בבית הכנסת בו אני מתפלל, חיתן את בתו בשעה טובה ומוצלחת, בשבוע השני של המלחמה. מדובר באברך שמתפרנס יפה ביום יום, אבל שמעתי שהוא מספר בכאב כיצד השילוב בין ההוצאות העצומות של החתונה לבין הירידה הדרסטית בהכנסות בעקבות המלחמה, הביאה אותו למסקנה שחייבים להתנהל באופן שונה".

"הבנתי שהחיים מלאים באתגרים ולא לכולם אפשר להתכונן מראש. אך יש אתגר משמח אחד שיודעים עליו לפחות 18 שנה מראש, ומוכרחים להתכונן אליו: חתונות הילדים".

"אם אני רוצה בס"ד לחתן את הילדים שלי באושר ובכבוד - אני חייב להתכונן לכך כבר מהיום!".

ללא ספק, ההוצאה המשמעותית ביותר בחיי משפחה חרדית היא חתונות הילדים, כאשר גם בימי שגרה מדובר בהוצאה שרבים אינם מסוגלים לעמוד בה ונאלצים לקחת הלוואות יקרות ולגלגל גמ"חים כדי לחתן את הילדים.
לא לכל תרחיש של משבר כלכלי ניתן להתכונן מראש, אך בימים אלה בולטת עוד יותר החובה להתכונן מראש להוצאות של חתונות הילדים, בשביל הרוגע הנפשי והביטחון הכלכלי.

קבלו כעת את המדריך "איך מחתנים ילדים בכבוד" ללא עלות, לחצו כאן>>

"עד היום", משתף אותנו אברך בן 34 מירושלים, "כשחשבתי על חתונות הילדים אמרתי לעצמי "יהיה בסדר בעזרת ה', כמו שכולם מחתנים גם אתה תסתדר", אבל באווירת הימים הללו, לפתע קלטתי שאני שבוי בקונספציה שאפשר לחתן ילדים "כמו כולם".
"הבנתי שאם אני לא מתכונן מראש היום, כשהבן הגדול שלי כבר בן 11, ואם חלילה אזכר כשהוא יהיה בשידוכים - אמצא את עצמי במלחמת הישרדות כדי לחתן את ילדיי".

"נכון שהזמן הטוב ביותר להתחיל להתכונן הוא מיד כשהילד נולד, אבל כשחיפשתי - גיליתי שיש פתרונות מצוינים גם אם הילדים כבר גדולים. כשאני מתחיל להתכונן היום, אני יודע שבעזרת ה' אצליח לחתן את הילדים שלי בכבוד, ולא אצטרך להתחיל לחפש פתרונות קסם תחת לחץ כשהילדים כבר בגיל השידוכים".

עכשיו ללא עלות: "איך מחתנים ילדים בכבוד?".
המדריך המקיף עם כל הסודות לחתונות הילדים>>

מתארגנים מראש לחתונות הילדים

הדבר ברור כשמש שקשה מאוד לחתן ילדים ממשכורת, טובה ככל שתהיה. לחתן ילד עולה לפחות מאה אלף ש"ח, לפני שמדברים על עזרה ברכישת דירה לזוג הצעיר.
כדי לחתן ילדים בכבוד צריך להתכונן מראש, לחסוך כסף מידי חודש ולנהל אותו בצורה חכמה כדי להגיע לחתונות הילדים מוכנים, כשיודעים מאיפה לוקחים כסף בשביל הוצאות החתונה.

אז איך מחתנים ילדים בכבוד?
מוזמנים להוריד כעת את המדריך המלא "איך מחתנים ילדים בכבוד?".
המדריך המקיף והמקצועי עם כל הסודות שיובילו אתכם בס"ד לחתן את הילדים שלכם באושר ובכבוד.
המדריך מותאם למשפחות עם ילדים עד גיל 16.

קבלו כעת את המדריך ללא עלות, לחצו כאן>>