המדריך המלא לבעלי עסקים- יוצאים לדרך
כל התשתית הדיגיטלית עומדת על תילם. איך מתחילים? איך מביאים גולשים רלוונטים? איך מייצרים עשייה דרך האתר? מכירות ופניות רלוונטיות? כל זה בפרק מספר 2
פרק מיוחד על שיווק בזמן חירום ומלחמה.

נתחיל מהסוף, אנחנו בשגרת חירום במסגרתה לא ברור מה יוליד יום.

רוב עולם הפרסום מוקפא- קמפיינים חדשים לא יוצאים לדרך וישנם מוצרים רבים ומסרים מגוונים שמטבע הדברים לא יכולים לראות אור. האם זו סיבה שלא לקיים שגרה? כלל לא!
נצלו את הזמן הפנוי לארגון התכנים, צילום חומרים וחידוד המסרים שלכם ליום שאחרי.

להבדיל, מגפת הקורונה לימדה אותנו שיעורים רבים. הראשון שבהם שאחרי צניחה גדולה מגיעה צמיחה ונסיקה אדירה ולכן יחד עם מציאות החירום שאופפת אותנו בדקו כיצד תוכלו לדאוג לעסק שלכם.
ייצרו חומרים, למדו את השוק, בצעו את הכנת התשתיות שדיברנו בפרק הקודם- אל תעמדו במקום.
בימים אלו ניתן לקיים ימי צילום או לכתוב תכנית עסקית ושיווקית אשר תשרת אתכם מיד עם החזרה המלאה לשגרה.


בחזרה למדריך, לאחר שהבנו את יצירת הבידול , בניית תשתית דיגיטלית ויצירת תכנון תקציבי אנו מתחילים את שלב הפרסום.
אנו ממליצים לכם לייצר פרסום חד, ממוקד, נקי עם מסר ברור.
על הלקוח להבין במבט ראשון מה אנו רוצים להציע לו. אם מדובר על סרטון- אורך סביר, כתוביות ומסרים חדים ונעימים וכאשר מדובר על מודעה חשוב להשתמש בפונטים ייחודים המייצרים טיפוגרפיה איכותית ומסר אחיד ובהתאמה לצבעי וערכי המותג.

ברגע שבידינו התוכן הנכון אנו פונים להתמקד בקהל היעד. שלב זה הינו חשוב ביותר כיוון שמודעה או מסר שמנותב למי שאינו קהל היעד עשוי לגרום ליעד הפוך מהצלחה. זכרו, מודעה שאינה מותאמת לקהלים רלוונטים עשויה לייצר אנטי או ריחוק מהמותג. לכן הן מבחינה תקציבית והן מבחינה מיתוגית חשוב ביותר למקד את התכנים וחומרי הפרסום לקהל סופר ממוקד, רלוונטי ומטורגט.

המגרש הדיגיטלי אשר מונה כיום 74% מהמגזר החרדי על פי סקר שערכנו יחד עם 'מכון אסקריא' בחודש יוני 2023 ברמות סינון שונות ומגוונות מאפשר ביתר שאת ללקוח ולמשרד להביא את המסרים של הקמפיין לידי ביטוי בשלל הפלטפורמות והאפשרויות העומדות לרשותם. סרטון מושקע יכול "לרוץ" בקבוצות הווצאפ ומודעה עם קריאטיב חד יכולה להיות משותפת ומופצת אורגנית בפלטפורמות שונות.

אפשרויות המדידה בזמן אמת מאפשרת ללמוד את הקמפיין תוך כדי תנועה ולמקסם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר. כך למשל אם גל ראשון של פרסום אשר ייצר חשיפות רבות וכניסות מועטות נפנה לברר מה לא נכון בקהל יעד או במסר ובתוכן. אם הגולשים אכן השתכנעו להיכנס לאתר או לדף הנחיתה אך לא "המירו" כלומר לא ביצעו או השלימו את מה שהלקוח מכוון שיושלם עלינו לבדוק האם קיימת בעיה בחווית המשתמש או במהירות ובטעינת האתר.
היכולת והאפשרות להגיב באופן מהיר ויעיל תסייע לנו משמעותית לצלוח את הקמפיין בצורה מיטבית ורצויה.

בין הכלים העומדים לרשות המפרסם: אתרים, רשתות חברתיות, גוגל- חיפוש ובנארים, קבוצות חדשות ועדכונים בווצאפ, דיוורי מיילים, משפיענים ומשפיעניות בסטטוס ווצאפ, קווי תוכן, רדיו ועוד.
כלים מתקדמים אלו מאפשרים למקד פרסום לקהל יעד מפולח ומטורגט.

להמחשה: קבוצות ווצאפ בערים מסוימות, לפי חלוקה של קבוצות נשים וגברים, חלוקה של תת תחומים כמו נדל"ן, כלכלה ועדכוני צבע אדום, קבוצות פתוחות לדיונים, קבוצות ייעודית לנשים לפני לידה וקבוצות של עדכוני חצרות הקודש. כלו אלו נותנים למפרסם יכולת לטרגט ממש כמו בפייסבוק ובגוגל את הקהל המדויק ביותר עבור המוצר או השירות אותו הוא רוצה לפרסם.

השקיעו בחומרי הפרסום, מקדו את המסר והקפידו לדבר ללקוחות בשפה חדה, ברורה וקצרה והתמידו בעשיה. התוצאות יגיעו.



לקריאת פרק א' של המדריך לבעלי עסקים >>>

המדריך נכתב בסיוע מנדי נאבול ואברימי קליגר בעלי משרד הפרסום הדיגיטלי people דיגיטל