הכירו את גודיי - השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחול​

בין אם אתם טסים ליעד הזה או האחר בעולם, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מרכיב חובה בכל טיסה. כלומר, לא חובה לפי החוק, אבל כן בגדר חובה אם אתם מעוניינים לטוס בראש שקט ולדעת שאתם מכוסים בכל מקרה של צרה שלא תבוא – המשיכו לקרוא.

לפני הכל, למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?​

ביטוח נסיעות לחו"ל חיוני מכמה סיבות שונות, אבל כנראה שהסיבה החשובה ביותר היא הכיסוי הרפואי שביטוחים אלו מקנים למבוטחים. חובה לזכור כי טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להיות לא רק יקרים, אלא יקרים מאוד, במיוחד בארה"ב ובמדינות מערביות אחרות. אי לכך, ביטוח נסיעות מכסה את הוצאות האשפוז, ניתוחים, תרופות, טיפולי שיניים, הטסה חינם לישראל במקרה של חירום רפואי כלשהו ועוד. עם זאת, יש לדעת כי גם אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, ייתכן שתצטרכו לשלם השתתפות עצמית גבוהה במקרה של טיפול רפואי בחו"ל. אבל, מצד שני, תוכלו גם לרכוש כיסוי אשר מבטל או לפחות מצמצם את דמי ההשתתפות העצמית, שזו כבר הרחבה של ביטוח.

מהו אתר גודיי - ביטוח נסיעות לחו"ל?​

לא בטוחים כיצד אתר גודיי חוסך לכם כסף ישירות בכיס? במילים הכי פשוטות שיש לנו, גודיי - ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה את אתר השוואת המחירים הגדול ביותר בארץ. באתר תוכלו להנות מיתרונות שונים, כמו למשל אלו הבאים לפניכם:

  1. לחסוך כסף: גודיי מאפשר להשוות הצעות מחברות ביטוח שונות, כך שתוכלו למצוא את הפוליסה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם אם מדובר על משפחה מרובת ילדים, גודיי יכול לחסוך לכם מאות שקלים, או אפילו יותר.

  2. למצוא את הכיסוי הטוב ביותר: גודיי מאפשר לסנן את התוצאות לפי הצרכים שלכם, כך שתוכלו למצוא פוליסה שמעניקה את הכיסוי שאתם צריכים.

  3. לחסוך זמן: אתר גודיי יכול לחסוך לכם זמן רב, מכיוון שבמקום לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, אתם יכולים לקבל את כל המידע שצריך במקום אחד.

לסיכום, טיפים לשימוש באתר גודיי​

ראשית, השוו הצעות מחברות ביטוח שונות, או במילים אחרות, אל תסתפקו בהצעה הראשונה שאתם רואים. קחו קצת זמן להשוות הצעות מחברות ביטוח שונות כדי למצוא את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם, מכיוון שפוליסות מאוד משתנות בין החברות השונות. כמו כן, לא פחות חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה בעיון רב.

בסיכומו של דבר, תמיד חשוב לשקול את הצרכים לפני רכישת הפוליסה. כלומר, לפני שאתם מתחילים להשוות הצעות, חשוב לחשוב על הצרכים שלכם במהלך שהותכם בחו"ל. לצורך העניין, איזה סוג של כיסוי אתם צריכים? מה התקציב שלכם? האם יש פעילויות ספציפיות שאתם עומדים לקחת בהן חלק, כמו למשל פעילויות אתגריות, סקי, סנפלינג וכו'? - ברגע שאתם יודעים מה אתם מחפשים, יהיה לכם קל יותר למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר.



resized_pexels-photo-1716825.jpeg

קרדיט: Josh Sorenson באתר PEXELS