ב"ה​

ביד לאחים מזהירים:

החלה בישראל חלוקה של ארבע מיליון ספרי מיסיון נוצרי

המזימה: הצפת כל תאי הדואר בישראל בחומר מסיונרי. האתגר: חברות הפצה מהמובילות בשוק ומערך שלם של מתנדבים חדורי מטרה. הבלימה: נקיטת צעדים נגד המזימה והצטרפות מתנדבים חדשים לארגון 'יד לאחים' לתועלת הכלל • עשרות חוברות מיסיונרים כבר חולקו בנס ציונה, פתח תקווה, רחובות ועוד • כל הפרטים על הפרשייה החדש שמסעירה את ישראל

לא כולם מודעים אליהם אבל הם נמצאים כיום בכל מקום, טווים את קורי העכביש סביב קורבנות פוטנציאלים ומפזרים רעל סמוי, טומנים מלכודות ומחכים בפינה לראות מי התמים הבא שיפול ברשת. אלא שהפעם נראה שהם הלכו צעד אחד רחוק מדי.

אם בפעילות השוטפת שלהם פועלים המסיונריים להחדיר את ההרס לאנשים בודדים או לקבוצות קטנות, הפעם נראה שהם הלכו על 'כל הקופה'.

ביד לאחים מתריעים בימים אלו מפני חלוקת כארבעה מיליון ספרים מיסיונרים לכל תאי הדואר בישראל.

כבר כיום חולקו עשרות אלפי עותקים של הספרים בנס ציונה, פתח תקווה, רחובות וערים נוספות כשהם לא מתכננים לעצור.

לשם החלוקה יצרו ארגוני המיסיון קשר עם כמה חברות הפצה בישראל לביצוע המשימה והם פועלים להפיץ את החומרים המסיונריים בכל הכוח ובכל דרך.

ביד לאחים מבקשים מהציבור: כל הרואה חוברות וספר עם תוכן מסיונרי נוצרי נא ליצור קשר עם מוקד החירום של יד לאחים על מנת לדעת על המיקום ולהיערך בהתאם.

ביד לאחים לא שוקטים על השמרים ופועלים בכמה צעדים נגד החלוקה שהחלה וזו שמתוכננת בימים הקרובים, זאת כדי לבלום את חלוקת הספרים המיסיונרים.

בד בבד ביד לאחים מתוכננים צעדים נוספים כנגד החלוקה המתוכננת ובהזדמנות זו קוראים בארגון לכל מי שחפץ להצטרף לפעילות ולעזור במיגור חומר מסיונרי לפנות לטלפון הארגון ולהתנדב לתועלת הכלל.

"אומנם אנחנו עוצרים אותם מכאן ומשם, אבל תמיד הם ינסו מכיוון אחר", אומרים ביד לאחים, "הם לא מתייאשים ומנסים בכל דרך להחדיר חומרים הרסניים בתוככי עם ישראל. אנחנו עקשנים יותר מהם. לא נאפשר להם לפגוע בנו, בילדנו ובתורה הקדושה. נצח ישראל לא ישקר. דרך היהדות – תנצח".


IMG-20230810-WA0053.jpg