ב"ה

דווקא עכשיו, כשבחוץ קר – אנחנו מחממים את הלב​


החורף כבר כאן ובמלוא עוזו. הקור, הרוחות והגשמים, חודרים לעצמות. כולם דואגים להתכרבל כמה שיותר טוב. בישראל ישנם אלפי קשישים שלצערנו מוותרים על חימום לבית כי הם צריכים לקנות תרופות או כי אין להם די בשביל לשלם את חשבון החשמל הקרוב.

מאות ילדים הולכים מדי בוקר לבתי הספר כאשר לחלקם אין מעיל הולם שיגן עליהם מפני הקור, ולחלקם אין בכלל מעיל. נרטבים בגשם השוטף.

בעשרות בתי אב בישראל אין איך לשלם את חשבון החשמל הקרוב וממילא אין להם חימום ראוי בבית. עצוב להם בבית ובעיקר קר.

אני רוצה שלעוד קשיש וילד יהיה מעיל חם >>>

ב'יד אליעזר' לא נשארים אדישים למשמע סיפורים קשים, ומדי חורף מחלקים אלפי מעילים ומוצרי חימום לקשישים, ילדים ומשפחות נזקקות. כשבחוץ אפרורי וקר, אנחנו מחממים את הלב ונותנים תחושה טובה.

דווקא בתקופה הזאת, שעם ישראל נלחם יחד להרים את הראש ולהמשיך בשגרת החיים, חשוב שנזכור את אלו שאין להם איך לחמם את עצמם ולסייע להם ככל הניתן על מנת שיעברו את החורף הקר הזה בשלווה, בבריאות ובחמימות.

יד אליעזר יוצאת בימים אלו במצבע חלוקת מעילים, תנורים, שמיכות וכל מה שיחמם את הלב לאלו הזקוקים לכך בימי החורף הקרים שבאו עלינו. בעזרתכם הנדיבה נוכל להגיע לכמה שיותר אנשים עם חיוך ומעיל חם שיעשה להם טוב על הלב.

"לאורך השנה כולה אנחנו עסוקים בנתינה", אומרים בהנהלת יד אליעזר, "בפעילות סביב השעון אנחנו דואגים שלקשישים, ילדים ובכלל, בתים בישראל, יהיה חם ונעים בבית. עתה, בימי המלחמה, החשיבות הינה כפולה ומכופלת. עלינו לדאוג שלא רק ש'עם הנצח ינצח', אלא שיהיה לו חם ונעים. בדיוק כמו שלנו נעים וטוב, כך לכל הזקוקים לכך, יהיה נעים בחורף הזה, והם יעברו אותו בשמחה, בבריאות ובשלווה. השותפות שלכם היא האור שלהם".

בתרומה ליד אליעזר אתם יכולים להיות בטוחים שכספכם מועבר לידיים טובות וכי ייעשה איתו את המיטב עבור הזקוקים באמת לסיוע ולחימום.

היו שותפים איתנו בעשייה הברוכה >>>
  • תודה
Reactions: אחמ